❤IKM uke 6❤

Da turte jeg til slutt å stå opp å teste:nailbiting: Tempen er høy å fin:rolleyes: 11 dpo idag. Og har førhen testet positivt senest 9 dpo. Testet positivt seint igår kveld før jeg la meg, men var redd det bare var noe feil med testene som forrige mnd.

Og jeg er meget overrasket over resultatet:excited001

Vis vedlegget 347768
Vis vedlegget 347769
Vis vedlegget 347770
Vis vedlegget 347771
Vis vedlegget 347772

Graf:)

Vis vedlegget 347773
Vis vedlegget 347774

herregud dette har jeg ikke sett før nå!! Guriland så koselig, gratulerer såååå mye! Du som trodde alt håp var ute! Superglad på dine vegner, måtte spiren sitte :D
Tok ny test selv i dag (9 dpo) - fremdeles negativ :(

Har egentlig aldri fått noe særlig symptomer før ca uke 6.. muligens fordi jeg har litt sein hcg-stigning? Leter jo allerede nå etter tegn som jeg gjør i alle pp :p
Det er vanligst, symptomer oppstår sjeldent før uke 5-6 når hormonene har rukket å bli høye nok til å gi symptomer :happy: Det mange opplever i dpo-land kan også forbindes med eggløsningen og/eller menstruasjon. Og placebo/vilje/ønske :hilarious: *skyldig selv*Man kan bli gal av mindre.

Nå ser jeg mer etter symptomer som ikke dukker opp, som den manglende spottingen min. Den kan enda starte i helgen, men jeg er ganske sikker på at det startet rundt 6-7 dpo forrige PP. Har murringer av og til i dpo-land, lite denne gangen osv...

herregud dette har jeg ikke sett før nå!! Guriland så koselig, gratulerer såååå mye! Du som trodde alt håp var ute! Superglad på dine vegner, måtte spiren sitte :D
Tok ny test selv i dag (9 dpo) - fremdeles negativ :(

Hehe, lett å ikke få med seg, hvis det er en aktiv gruppe:p Tusen takk, er helt utrolig:excited001 Håpet er absolutt ikke ute, snille du:happy118 Jeg testet svaakt positivt seint på kvelden 10 dpo:gen014 Jeg hadde gitt helt opp, for har aldri testet positivt så seint før, men én gang skal jo være den første:hilarious: Så fortsett å test, brått er det to | | (streker) der:joyful:

er viss utsatt jeg og da:( bare krem du brukte? Eller «stikkpille» også? Tror jeg prøver bare krem og ser an. Er fortsatt bare milde symptomer..

Jeg sliter med det om vi har mye sex:hilarious:
Men denne pp var jeg flink til å ta melkesyrebakterier etter mensen og jevnlig utover. Har også brukt glidemiddel med riktig pH og nå har jrg ikke hatt noe problemer:happy:

Jeg sliter med det om vi har mye sex:hilarious:
Men denne pp var jeg flink til å ta melkesyrebakterier etter mensen og jevnlig utover. Har også brukt glidemiddel med riktig pH og nå har jrg ikke hatt noe problemer:happy:

Ja det kommer etter mye sex her også.. men trodde ikke jeg skulle få det denne måneden også!! Så jeg tok ikke melkesyretabletter før etter symtomene kom.. så irriterende når det svir sann:(

9 dpo, men tr har kommet på alt fra 11 til 13 dpo i det siste.. som oftest 12 dpo..

Men da er det jo masse håp ennå:D Jeg testet først svaakt positivt på kvelden 10 dpo denne gang:joyful: Egget kan feste seg på forskjellige dager fra graviditet til graviditet:rolleyes:

Hehe, lett å ikke få med seg, hvis det er en aktiv gruppe:p Tusen takk, er helt utrolig:excited001 Håpet er absolutt ikke ute, snille du:happy118 Jeg testet svaakt positivt seint på kvelden 10 dpo:gen014 Jeg hadde gitt helt opp, for har aldri testet positivt så seint før, men én gang skal jo være den første:hilarious: Så fortsett å test, brått er det to | | (streker) der:joyful:

Du hadde pleid å teste positivt 9 dpo? Eller husker jeg helt feil nå? :P
Jeg har et lass med tester fra Babyplan, så jeg fortsetter å teste hver morgen. HÅÅÅPER på to streker i morgen (testegalskapen er virkelig i gang :P )

Du hadde pleid å teste positivt 9 dpo? Eller husker jeg helt feil nå? :p
Jeg har et lass med tester fra Babyplan, så jeg fortsetter å teste hver morgen. HÅÅÅPER på to streker i morgen (testegalskapen er virkelig i gang :p )

Har førhen testet positivt da jeg var 6 dpo, 8 dpo og senest 9 dpo. Så jeg hadde gitt opp helt:oops: men 10 dpo på kvelden testet jeg svakt positivt:joyful: Så nåner jeg faktisk overbevist om at man har håp helt til TR kommer:rolleyes::D Egget fester seg forskjellig for hver graviditet:p

Jeg begynner å bli redd for en eventuell kjemisk allerede. Har testet svakt positivt på tidlig-tester to dager på rad nå (9 og 10 dpo). Men i dag begynte jeg å spotte litt brunt, slik jeg ofte gjør 4-5 dager før jeg får mensen. Nå er det jo 6 dager til jeg skal ha mensen. Samtidig har jeg masse symptomer som murringer i mage og rygg, litt oppblåst, masse stikkinger i livmor, og har liksom hatt skikkelig trua på at jeg virkelig er gravid. Jeg går jo gjennom assistert befruktning og har ikke så mange forsøk å gå på, så blir veldig fort redd for mislykket forsøk nå. Får bare krysse fingra for at jeg faktisk er gravid og at spira holder seg der :) symptomene kan jo like gjerne være pms :(

Back
Topp