❤IKM uke 6❤

Da turte jeg til slutt å stå opp å teste:nailbiting: Tempen er høy å fin:rolleyes: 11 dpo idag. Og har førhen testet positivt senest 9 dpo. Testet positivt seint igår kveld før jeg la meg, men var redd det bare var noe feil med testene som forrige mnd.

Og jeg er meget overrasket over resultatet:excited001

Vis vedlegget 347768
Vis vedlegget 347769
Vis vedlegget 347770
Vis vedlegget 347771
Vis vedlegget 347772

Graf:)

Vis vedlegget 347773
Vis vedlegget 347774
Åguuuuri så gøy å våkne opp til! :smiley-bounce016 Gratulerer!!!

Åguuuuri så gøy å våkne opp til! :smiley-bounce016 Gratulerer!!!

Takk:Heartred Dette var helt uventa:wideyed: Var redd det var noe galt med testene igjen denna mnd, da jeg fikk streker igår kveld:oops: Fikk streker 1 dag forrige mnd også:wacky: men er visst gravid:joyful:

8 dpo og dotur nr 2.. sprqng innom meny før jobb i dag for å kjøpe :rolleyes: negativ som forventet..

Vedlegg

• 20210204_095912.jpg
    20210204_095912.jpg
    18,9 KB · Visninger: 92
8 dpo og dotur nr 2.. sprqng innom meny før jobb i dag for å kjøpe :rolleyes: negativ som forventet..

Er ennå veldig tidlig:joyful: Krysser fingrene for strek ikveld eller imorgen:rolleyes:

Gratulerer til alle med to streker!

Da turte jeg til slutt å stå opp å teste:nailbiting: Tempen er høy å fin:rolleyes: 11 dpo idag. Og har førhen testet positivt senest 9 dpo. Testet positivt seint igår kveld før jeg la meg, men var redd det bare var noe feil med testene som forrige mnd.

Og jeg er meget overrasket over resultatet:excited001

Vis vedlegget 347768
Vis vedlegget 347769
Vis vedlegget 347770
Vis vedlegget 347771
Vis vedlegget 347772

Graf:)

Vis vedlegget 347773
Vis vedlegget 347774

Åååå! Gratulerer! :Heartred

Last edited:
Klør i fingrene etter å teste nå som de positive testene har begynt å dukke opp :rolleyes: Spent på om jeg klarer å holde løftet om å vente til IKM, er så lenge til :hilarious:

Klør i fingrene etter å teste nå som de positive testene har begynt å dukke opp :rolleyes: Spent på om jeg klarer å holde løftet om å vente til IKM, er så lenge til :hilarious:

Leeenge å vente med å teste til IKM, det skal godt gjøres, for å si det sånn:hilarious: Håper for deg:Heartred

Symptomer så langt:
*Høyere puls(kjenner hjertet i brystet)
*Småkvalm av og på(kan jeg være før TR)
*Promper som Pumba fra løvenes konge:hilarious:
*Ligamentstrekk
*Magen er fylt opp nederst på en måte
*Oppblåst (alltid det før TR)
*Leamus i magen ved livmor
*Sulten!!!
*Ømme bryster(har jeg noen ganger før TR)
*Fryser uansett påkledning(har jeg gjort de siste 2 pp)

Last edited:
Symptomer så langt:
*Høyere puls(kjenner hjertet i brystet)
*Småkvalm av og på(kan jeg være før TR)
*Promper som Pumba fra løvenes konge:hilarious:
*Ligamentstrekk
*Magen er fylt opp nederst på en måte
*Oppblåst (alltid det før TR)
*Leamus i magen ved livmor
*Sulten!!!
Så på ff’n din at du kanskje hadde en festedipp 7-8 DPO når du egentlig hadde tenkt til kaste inn håndkle :-) det kan jo stemme med tidspunktet for når testene dine ble positive.

Så fin strek 8 dpo :joyful: må bare spørre, testet du etter EL denne måneden? Fikk lyst å teste selv 8 dpo skjønner du, iallefall om det mulig med så fine streker:D:happy119

Ja denne pp'en testet jeg etter el :D la inn aksjer 1 dag før positiv el test (var negativ den dagen vi la inn aksjer) ble positiv dagen etter og deretter negativ dagen etter det. Så ca to dager før el:wacky: har stabil syklus og får el ca samme dag hver syklus. Kjente også at det nærmet seg :p

Back
Topp