mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Gratulerer!
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!
Åguuuuri så gøy å våkne opp til! Gratulerer!!!Da turte jeg til slutt å stå opp å teste Tempen er høy å fin 11 dpo idag. Og har førhen testet positivt senest 9 dpo. Testet positivt seint igår kveld før jeg la meg, men var redd det bare var noe feil med testene som forrige mnd.
Og jeg er meget overrasket over resultatet
Vis vedlegget 347768
Vis vedlegget 347769
Vis vedlegget 347770
Vis vedlegget 347771
Vis vedlegget 347772
Graf
Vis vedlegget 347773
Vis vedlegget 347774
Åguuuuri så gøy å våkne opp til! Gratulerer!!!
Ser strek!Hva ser dere her? Fiser verre enn en elefant, det som fikk meg til å teste
Vis vedlegget 347762
Vis vedlegget 347763
8 dpo og dotur nr 2.. sprqng innom meny før jobb i dag for å kjøpe negativ som forventet..
8 dpo
Da turte jeg til slutt å stå opp å teste Tempen er høy å fin 11 dpo idag. Og har førhen testet positivt senest 9 dpo. Testet positivt seint igår kveld før jeg la meg, men var redd det bare var noe feil med testene som forrige mnd.
Og jeg er meget overrasket over resultatet
Vis vedlegget 347768
Vis vedlegget 347769
Vis vedlegget 347770
Vis vedlegget 347771
Vis vedlegget 347772
Graf
Vis vedlegget 347773
Vis vedlegget 347774
Åååå! Gratulerer!
Det der en strek. Ser rosa ut også hvilken type test er det?
Ja, ein må jo tenke positivt og glede seg over positive testar her er EL idag men ingen aksjelegging på nokon dagar no, så no lokkar eg mannen tidlegare heim frå jobb, så håpar me det held me aksjelegging idagJaah, denne gangen skal det gå bra Mhm, det blir hyggelig med en liten høstbebis
Klør i fingrene etter å teste nå som de positive testene har begynt å dukke opp Spent på om jeg klarer å holde løftet om å vente til IKM, er så lenge til
Så på ff’n din at du kanskje hadde en festedipp 7-8 DPO når du egentlig hadde tenkt til kaste inn håndkle det kan jo stemme med tidspunktet for når testene dine ble positive.Symptomer så langt:
*Høyere puls(kjenner hjertet i brystet)
*Småkvalm av og på(kan jeg være før TR)
*Promper som Pumba fra løvenes konge
*Ligamentstrekk
*Magen er fylt opp nederst på en måte
*Oppblåst (alltid det før TR)
*Leamus i magen ved livmor
*Sulten!!!
Ja venter vil ta en digital før det. Blir nok å ta den på ikmÅååh, detta må jo bare gå bra Gratulerer så mye Du får si ifra når du vil settes på gravid
Takk og gratulerer enda en gang med positiv test, nå blir det oktoberbaby!Leeenge å vente med å teste til IKM, det skal godt gjøres, for å si det sånn Håper for deg
Så fin strek 8 dpo må bare spørre, testet du etter EL denne måneden? Fikk lyst å teste selv 8 dpo skjønner du, iallefall om det mulig med så fine streker