❤IKM uke 6❤

Sniker litt her :happy: Gratulera så mykje :Heartred endelig satt den :wav håper spiren sitter til termin :Heartred

Ååh, takk, kjære du:Heartred

Ja, endelig satt den, måtte den sitte hele veien til målstreken:smiley-angelic001:rolleyes:

Haha! Det gjør jeg også:bookworm: Mener jeg fikk 22 oktober, så da kan vel jeg også teste snart:shy:

Tenkte egentlig å holde meg over helgen, men vet ikke om jeg greier:hilarious:

Ja, må jo lissom bare sjekke termin, sånn i tilfelle:hilarious: Hehe, skal godt gjøres å ikke teste før, ja:p Er så testetøs, så klarer ikke å la vær:smiley-bounce015

Da turte jeg til slutt å stå opp å teste:nailbiting: Tempen er høy å fin:rolleyes: 11 dpo idag. Og har førhen testet positivt senest 9 dpo. Testet positivt seint igår kveld før jeg la meg, men var redd det bare var noe feil med testene som forrige mnd.

Og jeg er meget overrasket over resultatet:excited001

Vis vedlegget 347768
Vis vedlegget 347769
Vis vedlegget 347770
Vis vedlegget 347771
Vis vedlegget 347772

Graf:)

Vis vedlegget 347773
Vis vedlegget 347774
Gratulerer! ❤️

Skikkelig glad på dine vegne altså. Blir mer enn gjerne med over :D fasit kommer vel på onsdag for min del :smiley-angelic001

Håper veldig på du blir med videre til oktober2021-gruppa:smiley-angelic001 Krysser fingrene for deg:Heartred

Da har jeg lagt inn positive tester på FF:joyful::dummy::dummy1:

Screenshot_20210204-112338_FF App.jpg

Da turte jeg til slutt å stå opp å teste:nailbiting: Tempen er høy å fin:rolleyes: 11 dpo idag. Og har førhen testet positivt senest 9 dpo. Testet positivt seint igår kveld før jeg la meg, men var redd det bare var noe feil med testene som forrige mnd.

Vis vedlegget 347768
Vis vedlegget 347769
Vis vedlegget 347770
Vis vedlegget 347771
Vis vedlegget 347772

Vis vedlegget 347773
Vis vedlegget 347774

herrlighet såå gøy :) Jeg er så glad på dine vegne!!! GRATULERER! Dette vet jeg du har ventet på. Det gir håp for oss andre tidligtestere som gir opp 8 DPO fordi testen er blenda :D

herrlighet såå gøy :) Jeg er så glad på dine vegne!!! GRATULERER! Dette vet jeg du har ventet på. Det gir håp for oss andre tidligtestere som gir opp 8 DPO fordi testen er blenda :D

Jaaah, hvem skulle trodd det?:eek: Helt sprøtt er det. Så det beviser i grunn bare at man ikke må gi opp:D Hadde aldri trodd det skulle skje meg, men har håpet mange ganger, når jeg har testet negativt:rolleyes: Tusen takk:Heartred Håper for dere alle her inne:smiley-angelic001

Vi får se. Jeg har ikke tempet de siste dagene, da jeg hoster endel på morgenen, så tempen er ustabil av den grunn.

Skjønner, men da er det jo en god sjans for at du blir positivt overrasket:rolleyes:

Last edited:

Vis vedlegget 347768
Vis vedlegget 347769
Vis vedlegget 347770
Vis vedlegget 347771
Vis vedlegget 347772

Vis vedlegget 347773
Vis vedlegget 347774
Gratulerer! :Heartred

Hadde svak positiv igår kveld og har veldig gjenkjennbare symptomer, så håper dette var gullegget :rolleyes:

Åååh, detta må jo bare gå bra:D:smiley-bounce016 Gratulerer så mye:love7 Du får si ifra når du vil settes på gravid:Heartred

Back
Topp