❤IKM uke 6❤

Herlighet så stas!! Det er en grunn til at man sier at håpet ikke er ute før TR kommer :D

Ja, men har aldri testet positivt så sent noen gang, og vært gravid en del ganger nå:rolleyes:

Gratulerer :smiley-bounce016

For en god start! Har du sjekket når termin blir? :smiley-angelic002

Takk:Heartred

Sjekket rett etter EL:hilarious: Termin er ca 20.oktober, men skal ha planlagt KS og er risikosvangerskap, så blir KS 2-3 uker før termin:rolleyes:

Tok et par tester til:joyful: Tydelig sterkere:rolleyes:
Håper sånn dette her går bra:happy119
20210204_085352.jpg

20210204_085323.jpg

Da turte jeg til slutt å stå opp å teste:nailbiting: Tempen er høy å fin:rolleyes: 11 dpo idag. Og har førhen testet positivt senest 9 dpo. Testet positivt seint igår kveld før jeg la meg, men var redd det bare var noe feil med testene som forrige mnd.

Og jeg er meget overrasket over resultatet:excited001

Vis vedlegget 347768
Vis vedlegget 347769
Vis vedlegget 347770
Vis vedlegget 347771
Vis vedlegget 347772

Graf:)

Vis vedlegget 347773
Vis vedlegget 347774

Fantastisk! Kan jeg spørre hva den testen med + merket er slags test? Er det digital graviditetstest? :)

Fantastisk! Kan jeg spørre hva den testen med + merket er slags test? Er det digital graviditetstest? :)

Ja, jeg er helt i sjokk:wideyed::joyful:

Det er en clearblue digital early test:D Den viser + eller -:)

Nå håper jeg dere alle følger med videre inn til oktober2021-gruppa:love7:smiley-angelic001

Okei:D men det bør jo være et veldig godt tegn at du har positivt resultat på digital:joyful:

Ja, jeg tar det som et godt tegn, jeg:joyful: Må bare prøve å glede meg over det, å ikke ta sorgene på forskudd:rolleyes: Akkurat NÅ er jeg gravid:love7

Back
Topp