Viskelaer123
Forelsket i forumet
Sier forsiktig takk.Gratulerer![]()
må avvente til ikm for å se om det er oktoberbaby inni der, men testene har økt i styrke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sier forsiktig takk.Gratulerer![]()
må avvente til ikm for å se om det er oktoberbaby inni der, men testene har økt i styrke
Ja denne pp'en testet jeg etter ella inn aksjer 1 dag før positiv el test (var negativ den dagen vi la inn aksjer) ble positiv dagen etter og deretter negativ dagen etter det. Så ca to dager før el
har stabil syklus og får el ca samme dag hver syklus. Kjente også at det nærmet seg
![]()
Blir nok definitivt test til helga på meg og da Takkog gratulerer enda en gang med positiv test, nå blir det oktoberbaby!
![]()
kommer til å teste hver dag framover, så dere får bare holde litt til ut med meg
Denna gangen skal det bli terminspire
Skriver meg også inn på denne tråden her.
️Prøver.På.Nr.1
️- 24 - PP1 - B1 - 30/01 - 13/02
Er nå 5 dpo, og begynte i går kveld å få stikking/krampelignede smerter nederst i magen. Flere som opplever det og kan det være et godt tegn?
Er over 4 år siden sist jeg var gravid (mistet i MA i uke 10), og kan ikke helt huske denne stikkinga/krampene.

Haha, er jo så spennende å følge med når andre tester, kjør på!Takkkommer til å teste hver dag framover, så dere får bare holde litt til ut med meg
Denna gangen skal det bli terminspire
![]()

Sier forsiktig takk.må avvente til ikm for å se om det er oktoberbaby inni der, men testene har økt i styrke
![]()
Haha, er jo så spennende å følge med når andre tester, kjør på!![]()

Gleder meg til å se flere positive tester her inne
Ja, er bare redd for at folk skal føle jeg spammer tråden vårGleder meg til å se flere positive tester her inne
![]()
er jo det som er gøy med ikm gruppene Legg ut så mange tester du vil for min deler jo det som er gøy med ikm gruppene
![]()

Fått time hos gyn tirsdag 09.02, så 1 dag etter IKM![]()
Jeg synes jo også det, men redd noen kanskje synes det blir litt too much![]()

masse tester liker vi
er vel derfor en har meldt seg inn i en ikmgruppe for å følge med andre og![]()

Gratulerer så mye!Da turte jeg til slutt å stå opp å testeTempen er høy å fin
11 dpo idag. Og har førhen testet positivt senest 9 dpo. Testet positivt seint igår kveld før jeg la meg, men var redd det bare var noe feil med testene som forrige mnd.
Og jeg er meget overrasket over resultatet
Vis vedlegget 347768
Vis vedlegget 347769
Vis vedlegget 347770
Vis vedlegget 347771
Vis vedlegget 347772
Graf
Vis vedlegget 347773
Vis vedlegget 347774

Gratulerer så myeDa turte jeg til slutt å stå opp å testeTempen er høy å fin
11 dpo idag. Og har førhen testet positivt senest 9 dpo. Testet positivt seint igår kveld før jeg la meg, men var redd det bare var noe feil med testene som forrige mnd.
Og jeg er meget overrasket over resultatet
Vis vedlegget 347768
Vis vedlegget 347769
Vis vedlegget 347770
Vis vedlegget 347771
Vis vedlegget 347772
Graf
Vis vedlegget 347773
Vis vedlegget 347774
Gratulerer så mye![]()
Vet ikke om det er vits. Har jo stort sett vært en dag eller to forsinket hele veienMasse lykke tilHar du tenkt å teste før det?
ååå så moro!! Gratulerer så masse!Tok et par tester tilTydelig sterkere
Håper sånn dette her går bra
Vis vedlegget 347780
Vis vedlegget 347781