Takk!Så kjedelig Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snart igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Så kjedelig Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snart igjen
Jamen det kan vel være et godt tegn? Har du testa ? Sikkert et dumt spm men
Sier dem ikke at ingen graviditeter er like da? jeg begynte å spotte 11 dpo, fikk kun skygger frem til i dag 16 dpo. Spotter fremdeles. (Om det ikke er skyggestreker jeg har fått idag og da)Har to barn fra før og aldri spottet når jeg har vært gravid, bortsett fra da jeg var gravid utenfor livmor. Såååå, tror ikke det er gode tegn:O har bare fått skyggestreker. IKM er egentlig på søndag. Pleier av og til spotte før TR, så den kommer vel.. hadde selvsagt vært kjekt om jeg var gravid, men tviler
Sier dem ikke at ingen graviditeter er like da? jeg begynte å spotte 11 dpo, fikk kun skygger frem til i dag 16 dpo. Spotter fremdeles. (Om det ikke er skyggestreker jeg har fått idag og da)
Herrgud damer! Jeg fikk nye el og gtester i posten. Så pressa ut en liten tiss. Det har ikke gått 5 min enda en gang: (den er gyldig innen 5 min)
GratulererDA kan jeg flyttes til gravid på lista
Jeg har brukt (som jeg stoler på) make sure strimmel og fikk one step i posten idag som skulle være av det følsomme slagetVil ikke få forhåpninger, så regner med det er tr kan ta en test om det ikke tar seg opp selv om det er ganske vanlig å spotte, så føler jeg på meg at det ikke er sånn for meg Hehe i og med jeg ikke har gjort det tidligere hvilken test bruker du da? Jeg fikk skygge på clearblue med kryss.. er visst flere som har fått det sånn jeg har lest:/
Og nå står jeg og gliser på jobb hvordan skal jeg klare å holde tett om detta til slutten av mars???:OÅåååååå æææææææ nå fikk jeg frysninger og tårer i øynene!! Herregud da dame! Duuuu eeeeer preeeggis!
Da skal jeg flytte deg ❤DA kan jeg flyttes til gravid på lista
Og nå står jeg og gliser på jobb hvordan skal jeg klare å holde tett om detta til slutten av mars???:O
Ja. Men tar det ikke for god fisk at jeg er gravid før lørdag og positiv digital nå må jeg bare inne ut hvordan printeren til samboern funker uten at han får misstankeÅååå <3 så utrolig deilig følelse det må være! Hehe ja det blir nok en god utfordring hihi
Ja. Men tar det ikke for god fisk at jeg er gravid før lørdag og positiv digital nå må jeg bare inne ut hvordan printeren til samboern funker uten at han får misstanke
Ja gjett om jeg skal xD vi gikk opp på butikken her om dagen, på vei hjem sa han "blir fint når vi får barnevogn å trille med oss" da tenkte jeg litt på at det var fint det ikke klaffa med en gang fordi da rakk ønsket å vokse seg så stort som det er nåÅååå så koselig du må fortelle hvordan han reagerte!
Ja gjett om jeg skal xD vi gikk opp på butikken her om dagen, på vei hjem sa han "blir fint når vi får barnevogn å trille med oss" da tenkte jeg litt på at det var fint det ikke klaffa med en gang fordi da rakk ønsket å vokse seg så stort som det er nå
uff så leit. Lykke til videre! ❤
Ikke noe kjekt. Lykke til i neste ppTr her også