❤IKM uke 5❤ 2017

Håper det :p

Jeg og :p

Er jo litt rart da, hatt lf på 10 dager som regel, og dag 10 begynner jeg å spotte... er det ikke fler som har hatt "tr" på tr-tiden sin da? Bare litt anderledes blødning. Nare håper den spottinga stopper snart. Er så lei :p
Akkurat som her! Skulle hatt tr på dag 8-9, begynte å spotte så vidt på dag 9 og har spottet rosa siden da! Sluttet nå ser det ut som (12 dpo), og jeg er gravid! :p

Da ble det test her og [emoji14]

Tok ført en strip - streken dukket opp innen 3min men syntes den var litt svak, så sa til mannen at jeg ikke turte å juble før vi var sikre og at det beste var å teste igjen på lørdag. Men da overrasket han (igjen) og rotet frem en digital - ville helst ikke vente ^^
Vis vedlegget 217788
Oooi :o gratulerer :D
2-3 på så svak?? Clearblue knows its shit :O gratuleeeerer! Håper jeg følger etter deg ^^

Alle symptom på plass fortsatt. Tempstigning idag. Hvis ikke tanta kommer blir det testing på mandag [emoji1] legger ved bilde av grafen.. hva tror dere? Og gratulerer sååååå mye til dere med positive tester! [emoji173]
23527327eb276d0b0a2a91d3cc555fec.jpg

Akkurat som her! Skulle hatt tr på dag 8-9, begynte å spotte så vidt på dag 9 og har spottet rosa siden da! Sluttet nå ser det ut som (12 dpo), og jeg er gravid! :p
Betryggende å høre at det ikke er kroken på døra i allefall :p har vært litt på og av. Spotta litt mer i går enn de siste dagene, men de skikkelige menskrampene har gitt seg, nå er det bare litt lett murring liksom.. neify, denne dagen blir lang xD

Oooi :o gratulerer :D
2-3 på så svak?? Clearblue knows its shit :O gratuleeeerer! Håper jeg følger etter deg ^^
Hehe, ja var det jeg også tenkte - ble litt stressa av streket og trodde det kanskje bare var skygge. Så tok jeg den digitale,ble lange sekunder til det dukket opp 'gravid' (pustet lettet ut da), så n så tok det litt tid før ukene dukket opp. Ble veldig overrasket av 2-3 [emoji14]

Så skal ikke kimse av strekene dine - krysser alle fingre for at du følger med :)

Trenger hhelp damer.
Cd29 16dpo. Spotter enda brunt. Men tempen økte idag. Men jeg er også syk, men ikke slik som sist jeg opplevde da tempen økte.
a9204918f0996ca7739ec3dc6debe914.jpg

Så tenkte. Ok. Tar den dumme siste testen. Jeg aner ikke hvor lenge den kan ligge. Men etter 3 min kom det strek... såpass sterk at jeg måtte prøve en ordentlig strimmel. Står at svar kal avleses etter 1 min men for å være sikker på negativt resultat så bør man se på den etter 3 min. Da 3 min var i ferd med å renne ut kom det en strek som bare ble sterkere og sterkere.. så veit ikke hva jeg skal tro?
78c7db990c4d1444e39c82e7a04c51bc.jpg

Den øverste er tatt for 2 dager sten og har fått vann på seg så er egentlig ugyldig.

Aldri fått så sterke skygger.. og de er rosa..

Edit: de ser så grå ut uten blitz:
2c79a7434e3c5a3a4accd8362b6e7171.jpg
Min var så svak når den slo ut 1-2 på digital. Så kjør på [emoji1]

Tok ført en strip - streken dukket opp innen 3min men syntes den var litt svak, så sa til mannen at jeg ikke turte å juble før vi var sikre og at det beste var å teste igjen på lørdag. Men da overrasket han (igjen) og rotet frem en digital - ville helst ikke vente ^^
Vis vedlegget 217788
Gratulerer [emoji1] du har vell et novemberbarn fra 2015 ? Gøy at vi følger hverandre [emoji5]

Wææ! Tok en test nå nettopp, og jeg ser en svak strek! Den er sterkere i virkeligheten, og jeg håper det ikke er ønsketenkning :o Guri!

Gratulerer! Den vil jeg si er babystrek! Ligner på min første positive med den testen! :D

Vis vedlegget 217788

Whaaat herregud! Også 2-3 :D så fantstisk! Gratulerer så mye!

Trenger hhelp damer.
Cd29 16dpo. Spotter enda brunt. Men tempen økte idag. Men jeg er også syk, men ikke slik som sist jeg opplevde da tempen økte.
a9204918f0996ca7739ec3dc6debe914.jpg

Så tenkte. Ok. Tar den dumme siste testen. Jeg aner ikke hvor lenge den kan ligge. Men etter 3 min kom det strek... såpass sterk at jeg måtte prøve en ordentlig strimmel. Står at svar kal avleses etter 1 min men for å være sikker på negativt resultat så bør man se på den etter 3 min. Da 3 min var i ferd med å renne ut kom det en strek som bare ble sterkere og sterkere.. så veit ikke hva jeg skal tro?
78c7db990c4d1444e39c82e7a04c51bc.jpg

Den øverste er tatt for 2 dager sten og har fått vann på seg så er egentlig ugyldig.

Aldri fått så sterke skygger.. og de er rosa..

Edit: de ser så grå ut uten blitz:
2c79a7434e3c5a3a4accd8362b6e7171.jpg

Eeeeeehm hallo! Skjer her da?! Tror ikke det er tanta som står utenfor døren og venter ihvertfall! Haha! Så gøy! Som du sa tidligere: man kan fortsatt være gravid selvom man har fått skyggestreker :D Woohoo krysser fingrene for babystrek!

Eeeeeehm hallo! Skjer her da?! Tror ikke det er tanta som står utenfor døren og venter ihvertfall! Haha! Så gøy! Som du sa tidligere: man kan fortsatt være gravid selvom man har fått skyggestreker :D Woohoo krysser fingrene for babystrek!
Ikke veit jeg altså.. kanskje jeg klarer å holde meg fra å gå på do i efta så jeg kan teste da jeg kommer hjem fra jobb :p

Vil ha strek innenfor fristen.. ikke rett etter :(

Back
Topp