Takk, men jeg venter på en digital jeg, tenker jegFin rosa strek Vil du opp på gravid lista eller vil du vente til en digital?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, men jeg venter på en digital jeg, tenker jegFin rosa strek Vil du opp på gravid lista eller vil du vente til en digital?
Virker sånnBabystrek vel?
Da venter viTakk, men jeg venter på en digital jeg, tenker jeg
Jo, man kan få en mens her og en mens der, og det kan være ustabilt helt til man slutter å amme dessverre. Ganske sikker på at jeg har el nå da, laangt strekkbart slim (sorry detaljene). Men nå er det for sent ifht barnehageplass, så nå har vi prøvepause
Neeei, det liker jeg ikke Håper på at temping og juice gjør susen neste pp!
Neida, nå er november også dekketJo, man kan få en mens her og en mens der, og det kan være ustabilt helt til man slutter å amme dessverre. Ganske sikker på at jeg har el nå da, laangt strekkbart slim (sorry detaljene). Men nå er det for sent ifht barnehageplass, så nå har vi prøvepause
Uff daÆsj. Begynt å spotte 2 dager før ikm
Neida, nå er november også dekket
Neida, nå er november også dekket
Var det ikke ut 31/10? Har en novembergutt fra før, vil helst styre unna de siste månedene denne gangen! så vi satser på å prøve igjen i april!
Mener det jaVar det ikke ut 31/10? Har en novembergutt fra før, vil helst styre unna de siste månedene denne gangen! så vi satser på å prøve igjen i april!
Håper tempen holder seg høy og at det er en spireAjaj, ikm i morgen - tempen er fin og høy den, men trenger jo ikke bety noe - har ingen symptom utover luftig mage, men det får jeg jo ved tr også...
Klarer likevel ikke å gi helt opp [emoji14]
Gratulerer såå mye! <3Da kan jeg settes opp på gravid Vis vedlegget 217776
Den er så positiv som den kan bli den! Gratulerer så mye!Der, bilde fra bedre kamera, men fortsatt tatt i sta godt innenfor tidsfristen
Å det ser veldig ut som babystrek! De der pleier ikke å få skyggestreker så vidt jeg har erfart ihvertfall. Jeg har fått streker på to forskjellige strips i dag. Skal vi ta en digital sammen i morgen eller?Wææ! Tok en test nå nettopp, og jeg ser en svak strek! Den er sterkere i virkeligheten, og jeg håper det ikke er ønsketenkning Guri!