Gomp85
Glad i forumet
Ser der ja! Gratulerer!Da kan jeg settes opp på gravid Vis vedlegget 217776
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser der ja! Gratulerer!Da kan jeg settes opp på gravid Vis vedlegget 217776
Åh, så gøy å høre!! Nå ble jeg veldig håpefull her... Yes! Digital it is.Å det ser veldig ut som babystrek! De der pleier ikke å få skyggestreker så vidt jeg har erfart ihvertfall. Jeg har fått streker på to forskjellige strips i dag. Skal vi ta en digital sammen i morgen eller?
Ikm og testdag, fikk du testet?Det er jo ikke så veldig lenge igjen til torsdag. Jeg syns dagene flyr avgårde, men nå forsvinner mine morgninger bort til nattevakter, så skal jeg få testet på morgenurin så kan først teste på torsdag.
Men det er jo som de sier her i gruppen. Har ikke tr kommet så er ikke håper ute [emoji4]
Ser på alle tre! Kanskje det må en digital til, her og?Trenger hhelp damer.
Cd29 16dpo. Spotter enda brunt. Men tempen økte idag. Men jeg er også syk, men ikke slik som sist jeg opplevde da tempen økte.
Så tenkte. Ok. Tar den dumme siste testen. Jeg aner ikke hvor lenge den kan ligge. Men etter 3 min kom det strek... såpass sterk at jeg måtte prøve en ordentlig strimmel. Står at svar kal avleses etter 1 min men for å være sikker på negativt resultat så bør man se på den etter 3 min. Da 3 min var i ferd med å renne ut kom det en strek som bare ble sterkere og sterkere.. så veit ikke hva jeg skal tro?
Aldri fått så sterke skygger.. og de er rosa..
Er 16 dpo.. tror jeg venter til strekene har kommet godt før tiden og blitt litt sterkere?Ser på alle tre! Kanskje det må en digital til, her og?
Skal innrømme at det er litt rart, men så slo det jo ut på alle tre? Hender jo at noen av disse testene har noe mindre fargestoff (men igjen, at det skjer med alle tre?)Er 16 dpo.. tror jeg venter til strekene har kommet godt før tiden og blitt litt sterkere?
Men tar en cb+ i morgen og ikke tanta kommer [emoji14]
men de strekene kom jo sånn akkurat for seint da?
Var oppe på do i natt. Så dette er 4t oppspart. Men ja. Det kom så sterkt på begge de to nederste. Den øverste var også sterkere enn normal skygge i over igår. Men tenkte bare skygge på den uansett.Skal innrømme at det er litt rart, men så slo det jo ut på alle tre? Hender jo at noen av disse testene har noe mindre fargestoff (men igjen, at det skjer med alle tre?)
Merkelige saker, ikke rart man blir sprø av det herVar oppe på do i natt. Så dette er 4t oppspart. Men ja. Det kom så sterkt på begge de to nederste. Den øverste var også sterkere enn normal skygge i over igår. Men tenkte bare skygge på den uansett.
Tenker det samme.. rart med såå sterknskygge og samtidig i høy temp på ikm? Men alt kan være tilfeldigheter da. Forkjølelse = gøy temp. Testen øverst har jeg fått utallige skygger på og den nederste veit jeg tiden var sånn akkurat på slaget.
Hadde jo være min flaks om det var tilfeldigheter xD
Dette ser jo veldig ut som babystreker da!! Og rosa.Trenger hhelp damer.
Cd29 16dpo. Spotter enda brunt. Men tempen økte idag. Men jeg er også syk, men ikke slik som sist jeg opplevde da tempen økte.
Så tenkte. Ok. Tar den dumme siste testen. Jeg aner ikke hvor lenge den kan ligge. Men etter 3 min kom det strek... såpass sterk at jeg måtte prøve en ordentlig strimmel. Står at svar kal avleses etter 1 min men for å være sikker på negativt resultat så bør man se på den etter 3 min. Da 3 min var i ferd med å renne ut kom det en strek som bare ble sterkere og sterkere.. så veit ikke hva jeg skal tro?
Den øverste er tatt for 2 dager sten og har fått vann på seg så er egentlig ugyldig.
Edit: de ser så grå ut uten blitz:
Gratulerer såååå mye!!Da ble det test her og [emoji14]
Tok ført en strip - streken dukket opp innen 3min men syntes den var litt svak, så sa til mannen at jeg ikke turte å juble før vi var sikre og at det beste var å teste igjen på lørdag. Men da overrasket han (igjen) og rotet frem en digital - ville helst ikke vente ^^
Vis vedlegget 217788
Ser ut som babystrekWææ! Tok en test nå nettopp, og jeg ser en svak strek! Den er sterkere i virkeligheten, og jeg håper det ikke er ønsketenkning Guri!
Ja, de gjør jo det.. men etter tidsfristen må smøre meg med tålmodighet til i morgenDette ser jo veldig ut som babystreker da!! Og rosa.
ææææh, jeg tror du er gravid!!Trenger hhelp damer.
Den øverste er tatt for 2 dager sten og har fått vann på seg så er egentlig ugyldig.
Edit: de ser så grå ut uten blitz:
Krysser fingrene for deg og håper det er en spire på gangJa, de gjør jo det.. men etter tidsfristen må smøre meg med tålmodighet til i morgen
Gratulerer så mye!! hvor mange dpo?Da ble det test her og [emoji14]
Tok ført en strip - streken dukket opp innen 3min men syntes den var litt svak, så sa til mannen at jeg ikke turte å juble før vi var sikre og at det beste var å teste igjen på lørdag. Men da overrasket han (igjen) og rotet frem en digital - ville helst ikke vente ^^
Vis vedlegget 217788
Takker og bukker 13dpo hvis jeg ikke har bommet helt på el [emoji14]Gratulerer så mye!! [emoji813]pink hvor mange dpo?
Takk takk blir spennende med fin i morgen!!Krysser fingreneGratulerer såååå mye!!
Håper detææææh, jeg tror du er gravid!!
Jeg ogKrysser fingrene for deg og håper det er en spire på gang