Aaah så typisk [emoji14]Sto opp og skulle finne frem alt og da fant jeg ut at testene ligger igjen hjemme. Typisk når jeg klarer å sove en hel natt uten å gå på do.
Gratulerer med positiv test [emoji5]
Testing i morgen da, eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaah så typisk [emoji14]Sto opp og skulle finne frem alt og da fant jeg ut at testene ligger igjen hjemme. Typisk når jeg klarer å sove en hel natt uten å gå på do.
Gratulerer med positiv test [emoji5]
Ja, jeg tenkte å prøve meg på det, blir ikke morgenurin da, men må bli en test uansett tenker jeg [emoji4]Aaah så typisk [emoji14]
Testing i morgen da, eller?
Vi krysser fingrene for oss som går inn i ny pp:-D og ønsker lykke til videre til dere som har positive tester <3 et kjærkomment syn (med et lite stikk av misunnelse,må jeg innrømme;-)) <3Til dere som fikk tr på besøk sånn som meg, lykke til i neste pp! Nå blir det novemberbebis på oss <3<3<3
Gratulerer ❤Da kan jeg settes opp på gravid Vis vedlegget 217776
Ja, litt for spennende når man har passert ikm! Krysser fingreneJa, jeg tenkte å prøve meg på det, blir ikke morgenurin da, men må bli en test uansett tenker jeg [emoji4]
Takker [emoji4] krysser fingrene jeg også, litt bekymret for at perioden min er blitt litt lenger, da tr var 2 dager forsinket sist. Men første gang i historien den var vært på noe annet enn 28 dager.Ja, litt for spennende når man har passert ikm! Krysser fingrene
Gratulerer så myeDa ble det test her og [emoji14]
Tok ført en strip - streken dukket opp innen 3min men syntes den var litt svak, så sa til mannen at jeg ikke turte å juble før vi var sikre og at det beste var å teste igjen på lørdag. Men da overrasket han (igjen) og rotet frem en digital - ville helst ikke vente ^^
Vis vedlegget 217788
Dette ser da lovende ut Håper den holder seg der oppe og lykke til med testinga!Alle symptom på plass fortsatt. Tempstigning idag. Hvis ikke tanta kommer blir det testing på mandag [emoji1] legger ved bilde av grafen.. hva tror dere? Og gratulerer sååååå mye til dere med positive tester! [emoji173]
Arkitekten123 - pp3 - b1 - IKM 2. feb
Jeg hadde svakere strek enn den, og tok digital på kveldsurin og fikk positiv! Du er absolutt gravidHerrgud damer! Jeg fikk nye el og gtester i posten. Så pressa ut en liten tiss. Det har ikke gått 5 min enda en gang: (den er gyldig innen 5 min)
Iih skal ta den på lørdag samboern skal på kurs. Så tenkte å kanskje å skrive ut og ramme inn detteJeg hadde svakere strek enn den, og tok digital på kveldsurin og fikk positiv! Du er absolutt gravid
Så kjedelig Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snart igjenDa kom mensen.. får bestille meg nye el tester.
Åååh, så gromt! Gjør det fin måte å si det på!Iih skal ta den på lørdag samboern skal på kurs. Så tenkte å kanskje å skrive ut og ramme inn detteog legge ved digital i en gave som han får da han kommer hjem ^^
Jaa, han tror det allerede har gått dunken med denne pp fordi jeg sa tempen hadde sunket og jeg har begynt å spotte så håper det er ordentlige babystreker da og håper jeg klarer å holde det for meg selv ut dagen, så reiser han i morgenÅååh, så gromt! Gjør det fin måte å si det på!
Ja, hjelper vel litt men når man hele tiden må på do....heheIngen tr ennå ihvertfall, føler det renner hele tiden så springer på do i ett bankene kjør. Gleder meg til å komme meg på jobb så kanskje tankene kommer over på noe annet.
Jamen det kan vel være et godt tegn? Har du testa ? Sikkert et dumt spm menTrodde jeg fikk tr i går, men er bare spotting. Så irriterende!! Vil komme gang med ny pp. Nå virker det som det har stoppet igjen.. æsj.. er utålmodig! Hehe