❤IKM uke 5❤ 2017

Sto opp og skulle finne frem alt og da fant jeg ut at testene ligger igjen hjemme. Typisk når jeg klarer å sove en hel natt uten å gå på do.

Gratulerer med positiv test [emoji5]
Aaah så typisk [emoji14]
Testing i morgen da, eller?

Da ble det test her og [emoji14]

Tok ført en strip - streken dukket opp innen 3min men syntes den var litt svak, så sa til mannen at jeg ikke turte å juble før vi var sikre og at det beste var å teste igjen på lørdag. Men da overrasket han (igjen) og rotet frem en digital - ville helst ikke vente ^^
Vis vedlegget 217788
Gratulerer så mye :)

Alle symptom på plass fortsatt. Tempstigning idag. Hvis ikke tanta kommer blir det testing på mandag [emoji1] legger ved bilde av grafen.. hva tror dere? Og gratulerer sååååå mye til dere med positive tester! [emoji173]
23527327eb276d0b0a2a91d3cc555fec.jpg
Dette ser da lovende ut :) Håper den holder seg der oppe :) og lykke til med testinga!

Herrgud damer! Jeg fikk nye el og gtester i posten. Så pressa ut en liten tiss. Det har ikke gått 5 min enda en gang: (den er gyldig innen 5 min)

541966580cdf3f948079f49d0a8d52e3.jpg
Jeg hadde svakere strek enn den, og tok digital på kveldsurin og fikk positiv! Du er absolutt gravid :happy119

Åååh, så gromt! Gjør det :love7 fin måte å si det på!
Jaa, han tror det allerede har gått dunken med denne pp fordi jeg sa tempen hadde sunket og jeg har begynt å spotte :p så håper det er ordentlige babystreker da :p og håper jeg klarer å holde det for meg selv ut dagen, så reiser han i morgen :)

Så mange fine babystreker det er ute å går nå da! Gratulerer til alle som har fått positiv test:D:D

Ingen tr ennå ihvertfall, føler det renner hele tiden så springer på do i ett bankene kjør. Gleder meg til å komme meg på jobb så kanskje tankene kommer over på noe annet.
Ja, hjelper vel litt ;) men når man hele tiden må på do....hehe

Trodde jeg fikk tr i går, men er bare spotting. Så irriterende!! Vil komme gang med ny pp. Nå virker det som det har stoppet igjen.. æsj.. er utålmodig! Hehe

Back
Topp