Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er bare helt crazy! Tok nettopp digital på kveldsurin... Da kan vel jeg også flyttes til gravid
GratulererDette er bare helt crazy! Tok nettopp digital på kveldsurin... Da kan vel jeg også flyttes til gravid
GratulererDette er bare helt crazy! Tok nettopp digital på kveldsurin... Da kan vel jeg også flyttes til gravid
Gratulerer Da flytter jeg deg på rett listeDette er bare helt crazy! Tok nettopp digital på kveldsurin... Da kan vel jeg også flyttes til gravid
Gratulerer Da flytter jeg deg på rett liste
Gratulerer
Gratulerer
Takk!! <3Gratulerer så mye
Wæææ... gratulerer så mye!!!!Dette er bare helt crazy! Tok nettopp digital på kveldsurin... Da kan vel jeg også flyttes til gravid
Takk! Spent på din test i morgenWæææ... gratulerer så mye!!!!
Gratulerer så masse ❤ Da setter jeg deg opp på gravidKlarte jo selvsagt ikke å vente.. wæææ... tenk at det klaffet!
Nå må den bare klistre seg fast helt frem til oktober.
TakkGratulerer så masse ❤ Da setter jeg deg opp på gravid
Weee gratulerer!Klarte jo selvsagt ikke å vente.. wæææ... tenk at det klaffet!
Nå må den bare klistre seg fast helt frem til oktober.
TakkWeee gratulerer!
Yay! GratulererShit... jeg er gravid, jeg :O
Som jeg gleder meg til mannen min kommer hjem i morgen
Gratulerer såååå mye!Shit... jeg er gravid, jeg :O
Som jeg gleder meg til mannen min kommer hjem i morgen
Steken er myye sterkere Kjenner følelsen. Kommer ikke til å slutte å teste før streken er suuuper sterk litt pga at jeg spotter også. Bare så det går fremover testen idag er hakket sterkere. Men mtp at jeg ikke fikk positiv før 16 dpo skjønner jeg at dissa hormonene kommer sakte men sikkertVis vedlegget 217888
Måtte jo så klart svi av en til, siste strimmelen jeg hadde liggende - syntes streken fra i går var så veldig svak (den til høyre). Så jo noe sterkere ut i dag, så nå er det bare å vente (tålmodighet, hvor er du?)
Yay! Gratulerer
Takk vi sees i oktoberGratulerer såååå mye!