❤IKM uke 5❤ 2017

Shit... jeg er gravid, jeg :O :D
01e5767a19bbde7c13192479025e435f.jpg


Som jeg gleder meg til mannen min kommer hjem i morgen :D
Gratulerer ❤
 
IKM i dag
Mammaigjen.2
Katta


Vi har hatt en pause fra prøvingen i et halvår, men er klare for å prøve på nytt. Så da blir vel dette PP1(?), barn nr 2, forventer ikm ca 3.februar og tror el blir mellom 17. og 20. en gang.. Mulig jeg blir å teste etter el når det nærmer seg. Lykke til alle sammen:)
Hadde ikke tenkt å melde meg inn her nå, har egentlig mista litt troa. Er litt dramatisk av meg altså, er bare på Pp5. Uansett, følger med på ELslim, da skal jeg vel ha noe peiling på når El er.

Hatt sykluser på 35, 32, 30, 32 og 30 etter at jeg fikk tilbake mensen etter fødsel. I dag e jeg på dag 33, forventa mens søndag utifra ELslim. Negativ test i går (fy faen den "ikke gravid" er heavy) , og fortsatt ingen mens i dag.

Mensen kan jo fortsatt dukke opp i dag, men kjenner ikke noe av det jeg pleier å kjenne. Har ingen andre symptomer heller da.
 
Fikk endelig testet [emoji4]. Ikm i går, to forskjellige tester [emoji4] regner ikke med det er skygge da [emoji4]
cd846f8315bc92def19ddf3c539f5796.jpg

Strimmeltesten har ikke fått lagt ut tiden sin på bildet.
Gratulerer! :)
 
Å dokke er superheldige så he fått positiv graviditetstestxsmile9 å så mangen av dokke og. Kanonjilt,men veldig sjalu. Gratulera så mye alle å masse lykke til for oss andre og så venter elle går øve til neste pp
 
Å dokke er superheldige så he fått positiv graviditetstestxsmile9 å så mangen av dokke og. Kanonjilt,men veldig sjalu. Gratulera så mye alle å masse lykke til for oss andre og så venter elle går øve til neste pp
Masse lykke til i ny pp!
 
Last edited:
Back
Topp