Stallkjærringa
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Ja, det blir det [emoji5] er det din første? [emoji5]Takk dette blir sååå spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det blir det [emoji5] er det din første? [emoji5]Takk dette blir sååå spennende
Yay! Se der ja ^^ gratulerer!Takk dette blir sååå spennende
Daaa kan jeg flyttes til gravid
Jeg er nok heller 2-3 men med positiv test før 16dpo så skjønner jeg jo at jeg produserer hcg litt seint
Eg venter på ikm ca den 12Masse lykke til i ny pp!
It aint over 'til the fat lady sings. Jeg hadde egentlig ikm 10dpo. Og se på tempen min, jeg og var oooverbevist om at tanta kom jeg rakk til og med å få spytt-mikroskopet mitt og satt klar til pp5.Da var det vel bare å vente på tanta da.. [emoji22] Var oppe å satt på barnetv til eldstemann 06.45.. og duppet videre og tempet kl 8.. det har kanskje noe å si.. men nå ser jeg kun den synkende tempen og er bare skikkelig opprørt [emoji17]
Har hatt gravidsymptomer siden 5-6dpo.. tanta kommer vel med et brak i mårratidlig [emoji21] Men takk for oppmuntrende ord og gratulerer så mye til degIt aint over 'til the fat lady sings. Jeg hadde egentlig ikm 10dpo. Og se på tempen min, jeg og var oooverbevist om at tanta kom jeg rakk til og med å få spytt-mikroskopet mitt og satt klar til pp5.
Har du symptomer på det ene eller det andre da?
Greit å forberede seg på det verste, men håper det er litt greit å vite at det er håp helt til tanta kommer, tempdip eller ei men jeg venter på deg inne på gravidforum i allefall [emoji173]Har hatt gravidsymptomer siden 5-6dpo.. tanta kommer vel med et brak i mårratidlig [emoji21] Men takk for oppmuntrende ord og gratulerer så mye til deg
Det er jo ikke så veldig lenge til spennende! Heier på deg!Eg venter på ikm ca den 12
Ja samboerns "arving" som han så pent kaller det og så håper han blir stolt da han pakker opp denne da han kommer hjemJa, det blir det [emoji5] er det din første? [emoji5]
Så hyggelig overraskelse [emoji1] jeg sa bare til mannen at jeg tror du skal bli 2 barnsfar [emoji6] og så fikk jeh til svar: Kult [emoji23]Ja [emoji14] samboerns "arving" som han så pent kaller det og [emoji14] så håper han blir stolt da han pakker opp denne da han kommer hjem
Haha, jeg sa til mannen da tempen dippa 9 og 10 dpo at det ikke ble kid denne gangen heller, det er første gangen han hørtes ordentlig skuffa ut, da han har hatt den "det som skjer, skjer"-instillingen. Så han tror nå at jeg har uka og at vi er inne i pp5, så da blir han i allefall overraskaSå hyggelig overraskelse [emoji1] jeg sa bare til mannen at jeg tror du skal bli 2 barnsfar [emoji6] og så fikk jeh til svar: Kult [emoji23]
Godt å høre at det ikke bare er min mann som har "harde" følelser [emoji6] eneste gangen jeg har sett han skikkelig med følelser og med tårer i øynene var under fødselen [emoji7]Haha, jeg sa til mannen da tempen dippa 9 og 10 dpo at det ikke ble kid denne gangen heller, det er første gangen han hørtes ordentlig skuffa ut, da han har hatt den "det som skjer, skjer"-instillingen. Så han tror nå at jeg har uka og at vi er inne i pp5, så da blir han i allefall overraska [emoji14]
Men tror han og kommer til å ha det "kult" svaret da han ikke er noe sånt veldig følelsesmenneske
Krysser alt jeg har!Ja altsåå.. hva skal man si? Dette må bare gå veien! Kjenner jeg har sååååå lyst å vise frem positive tester jeg og nå!! Utrolig heldig dere som har kunnet stikki over til oktoberforumet! Håper såå å kunne skravle videre med dere der! Vær grei å kryss fingrene deres for at jeg kommer etter da! [emoji173][emoji173] Testdag mandag! [emoji4]
Bra at den hardeste mann kan knekkesGodt å høre at det ikke bare er min mann som har "harde" følelser [emoji6] eneste gangen jeg har sett han skikkelig med følelser og med tårer i øynene var under fødselen [emoji7]
Frøken, hvor er dagboka di?? Finner den ikke tenkte å sette den på følger slik at jeg lettere kan følge med på deg fremover.
Min test i dag.. har egentlig ikm i dag og ingen mer tr :s hva skjer?
For en fiiiin måte å fortelle det på <3 gratulerer så mye :-DJa samboerns "arving" som han så pent kaller det og så håper han blir stolt da han pakker opp denne da han kommer hjem
Gratulerer igjen Da skal jeg flytte deg på gravidDaaa kan jeg flyttes til gravid
Jeg er nok heller 2-3 men med positiv test før 16dpo så skjønner jeg jo at jeg produserer hcg litt seint