Uff. Lykke til i neste ppGratulerer til alle med positiv test!!! Her har Tr kommet idag, så da blir det pp2 på oss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff. Lykke til i neste ppGratulerer til alle med positiv test!!! Her har Tr kommet idag, så da blir det pp2 på oss.
Tror kanskje jeg hører til her da el kom tidligere enn forventet. Tror ikm er 04.02.
Alt håp er ikke over enda Selv om man har fått tidlig positiv test før så kan det jo hende at denne gangen får du det litt senere.Negativ digital cb i ettermiddag, 10 dpo. Er alt håp ute? Når jeg mistet sist hadde jeg positiv på kvelden 9 dpo. Har veldig strekking nedentil..
Jeg fikk skikkelig menskramper 10dpo og begynte å spotte til og med. Men positiv test først 16dpo. 14dpo var den fortsatt så godt som negativNegativ digital cb i ettermiddag, 10 dpo. Er alt håp ute? Når jeg mistet sist hadde jeg positiv på kvelden 9 dpo. Har veldig strekking nedentil..
Ok Lykke til neste ukeHei. har glemt å gi beskjed men jeg har ikm i uke 6 en eller annen gang ... Så kan tas bort herfra
Tr har ikke kommet ennå, men kjenner det murrer så hun dukker vel opp en av de nærmeste dagene. Men har også vært litt kvalm siden torsdag... Og det pleier jeg ikke!IKM i dag
Babyhåp89
Spennende å se om det er en god grunn til kvalmenTr har ikke kommet ennå, men kjenner det murrer så hun dukker vel opp en av de nærmeste dagene. Men har også vært litt kvalm siden torsdag... Og det pleier jeg ikke!
Klarer ikke unngå å håpe på det da [emoji6] tester til uka hvis tr ikke kommer.Spennende å se om det er en god grunn til kvalmen
Opplevd det samme. Er vel bare at det siste av fargestoff samler seg derJeg må bare spørre, for blir litt usikker. Er det normalt at g testene blir ennå mer positiv når tiden har gått ut?
Skulle sammenligne 2 tester, men da var første testen blitt super positiv men da jeg pakket den vekk så var ikke streken så tydelig.
De to stavtestene er de samme bare ett døgn i mellom bildene.
Så kjedelig Lykke til i neste ppTr i går kveld.
Frøkenspiresnart, pp3, barn 2, ikm 05.02
Milla_1981. Barn nr 1, Pp12, EL 22/1, IKM 5/2.
Lykke til alle sammen!
Ikm 5 februar!
Tror jeg heller hører til her denne måneden! veldig dødt inne på uke 6 :O
Tror eggløsningen min er i morgen. Har fått masse slim de dagene som var (og i går kveld (21.01)for et par timer siden ca kl 23:40)
Akkurat hatt sex. Kost oss masse og nå ligger jeg med veldig kramper i venstre side i magen. Og nipplene begynner allerede og bli småømme. (Tegn på el hos meg) om det er pga eggløsningen snart melder sin ankomst eller han har kosa får vi snart finne ut.
Denne måneden tar jeg ikke eltester. Så jeg har jo ikke peiling på tid el er, eller når jeg skal ha uka.
Men tror det er søndag 5.1.2018
PP 3 barn 1
Pp2 *kjemisk
Ikm i dag
Frøkenspiresnart
LilleTusta
Milla_1981
Babyklar2017
Ikke noe kjekt Lykke til i neste pp og håper en spire sitter snartFikk tanta i går
Lykke til i neste pp og håper gjennomskyllinga og Letrozol'en hjelper til så dere får en spire nåTR kom her i går, men den var ventet, siden vi satte prøvinga litt på vent til etter gynekologtimen. Skal begynne på Letrozol i morgen, så får vi se hvordan det går neste mnd. [emoji6] Har også et håp om at gjennomskyllinga jeg hadde skal hjelpe på, siden det ble mer åpent der oppe etter den. [emoji4]
Takk for det! Krysser fingrene her, jaLykke til i neste pp og håper gjennomskyllinga og Letrozol'en hjelper til så dere får en spire nå