❤IKM uke 5❤ 2017

Negativ digital cb i ettermiddag, 10 dpo. Er alt håp ute? Når jeg mistet sist hadde jeg positiv på kvelden 9 dpo. Har veldig strekking nedentil..
 
Negativ digital cb i ettermiddag, 10 dpo. Er alt håp ute? Når jeg mistet sist hadde jeg positiv på kvelden 9 dpo. Har veldig strekking nedentil..
Alt håp er ikke over enda :) Selv om man har fått tidlig positiv test før så kan det jo hende at denne gangen får du det litt senere.
 
Negativ digital cb i ettermiddag, 10 dpo. Er alt håp ute? Når jeg mistet sist hadde jeg positiv på kvelden 9 dpo. Har veldig strekking nedentil..
Jeg fikk skikkelig menskramper 10dpo og begynte å spotte til og med. Men positiv test først 16dpo. 14dpo var den fortsatt så godt som negativ :)

Fikk 1-2 på digital idag som jeg er 4+4, så jeg produserer bare hcg seint :)
 
Hei. har glemt å gi beskjed men jeg har ikm i uke 6 en eller annen gang ... Så kan tas bort herfra :)
 
Tr har ikke kommet ennå, men kjenner det murrer så hun dukker vel opp en av de nærmeste dagene. Men har også vært litt kvalm siden torsdag... Og det pleier jeg ikke!
Spennende å se om det er en god grunn til kvalmen ;)
 
Jeg må bare spørre, for blir litt usikker. Er det normalt at g testene blir ennå mer positiv når tiden har gått ut?
Skulle sammenligne 2 tester, men da var første testen blitt super positiv men da jeg pakket den vekk så var ikke streken så tydelig.
4a172e2ddee0520fe78e1407accef9a9.jpg
d9439190c6241a23d7cbb636387a035f.jpg

De to stavtestene er de samme bare ett døgn i mellom bildene.
 
Last edited:
Jeg må bare spørre, for blir litt usikker. Er det normalt at g testene blir ennå mer positiv når tiden har gått ut?
Skulle sammenligne 2 tester, men da var første testen blitt super positiv men da jeg pakket den vekk så var ikke streken så tydelig.
4a172e2ddee0520fe78e1407accef9a9.jpg
d9439190c6241a23d7cbb636387a035f.jpg

De to stavtestene er de samme bare ett døgn i mellom bildene.
Opplevd det samme. Er vel bare at det siste av fargestoff samler seg der :)
 
Ikm i dag
Frøkenspiresnart
LilleTusta
Milla_1981
Babyklar2017

Frøkenspiresnart, pp3, barn 2, ikm 05.02:)
Milla_1981. Barn nr 1, Pp12, EL 22/1, IKM 5/2.

Lykke til alle sammen!
emoji171.png
Ikm 5 februar! :)
Tror jeg heller hører til her denne måneden! :) veldig dødt inne på uke 6 :O

Tror eggløsningen min er i morgen. Har fått masse slim de dagene som var (og i går kveld (21.01)for et par timer siden ca kl 23:40)

Akkurat hatt sex. Kost oss masse og nå ligger jeg med veldig kramper i venstre side i magen. Og nipplene begynner allerede og bli småømme. (Tegn på el hos meg) om det er pga eggløsningen snart melder sin ankomst eller han har kosa:shy: får vi snart finne ut.

Denne måneden tar jeg ikke eltester. Så jeg har jo ikke peiling på tid el er, eller når jeg skal ha uka.

Men tror det er søndag 5.1.2018

PP 3 barn 1 :binkybaby

Pp2 *kjemisk
 
TR kom her i går, men den var ventet, siden vi satte prøvinga litt på vent til etter gynekologtimen. Skal begynne på Letrozol i morgen, så får vi se hvordan det går neste mnd. [emoji6] Har også et håp om at gjennomskyllinga jeg hadde skal hjelpe på, siden det ble mer åpent der oppe etter den. [emoji4]
 
TR kom her i går, men den var ventet, siden vi satte prøvinga litt på vent til etter gynekologtimen. Skal begynne på Letrozol i morgen, så får vi se hvordan det går neste mnd. [emoji6] Har også et håp om at gjennomskyllinga jeg hadde skal hjelpe på, siden det ble mer åpent der oppe etter den. [emoji4]
Lykke til i neste pp :) og håper gjennomskyllinga og Letrozol'en hjelper til så dere får en spire nå :)
 
Back
Topp