❤IKM uke 5❤ 2017

Hehe, nei tar litt tid før sjokket går over [emoji14] har du sagt det til kjæresten da?
Nei, ikke ennå. Har jobbehelg så dro ifra han i morges og ser han ikke igjen før på mandag når han er ferdig på jobb. Har veldig lyst å si det nå, men vil gjøre det face to face [emoji4]. Og klarer ikke helt å tro på testene. Har en følelse på at jeg kommer til å få mensen i helgen, men det må jo bare synke inn [emoji4]
 
Ja altsåå.. hva skal man si? Dette må bare gå veien! Kjenner jeg har sååååå lyst å vise frem positive tester jeg og nå!! Utrolig heldig dere som har kunnet stikki over til oktoberforumet! Håper såå å kunne skravle videre med dere der! Vær grei å kryss fingrene deres for at jeg kommer etter da! [emoji173][emoji173] Testdag mandag! [emoji4]
7502902f78764b8fa1037dde6e5db8c5.jpg
 
Yes, da var det over for denne gang. Tr i dag, så ny periode venter. Grattis til alle det har ordnet seg for
 
Ja altsåå.. hva skal man si? Dette må bare gå veien! Kjenner jeg har sååååå lyst å vise frem positive tester jeg og nå!! Utrolig heldig dere som har kunnet stikki over til oktoberforumet! Håper såå å kunne skravle videre med dere der! Vær grei å kryss fingrene deres for at jeg kommer etter da! [emoji173][emoji173] Testdag mandag! [emoji4]
7502902f78764b8fa1037dde6e5db8c5.jpg
Jeg venter på deg i oktoberforum :D
 
Så utrolig mange preggiser! :eek: helt utrolig fantastisk :)
Jeg har kun hatt mensen i to dager... :s jeg pleier som regel å blø minst seks dager og mer enn det jeg har blødd nå også. Har heller ikke hatt så fæle krampen som jeg fryktet. Så enten har tr vært snill med meg denne gangen :p eller så tror jeg at jeg tar en test i morgen tidlig for sikkerhetsskyld... siden jeg hadde planer om å drikke litt i morgen :p
 
Så utrolig mange preggiser! :eek: helt utrolig fantastisk :)
Jeg har kun hatt mensen i to dager... :s jeg pleier som regel å blø minst seks dager og mer enn det jeg har blødd nå også. Har heller ikke hatt så fæle krampen som jeg fryktet. Så enten har tr vært snill med meg denne gangen [emoji14] eller så tror jeg at jeg tar en test i morgen tidlig for sikkerhetsskyld... siden jeg hadde planer om å drikke litt i morgen :p
Oj, spennende! Krysser fingrene for at det ikke var tr likevel da :)
 
Gratulerer, så mange gravide her!! Her kom TR som et slag i trynet på jobb på onsdag.
 
Så utrolig mange preggiser! :eek: helt utrolig fantastisk :)
Jeg har kun hatt mensen i to dager... :s jeg pleier som regel å blø minst seks dager og mer enn det jeg har blødd nå også. Har heller ikke hatt så fæle krampen som jeg fryktet. Så enten har tr vært snill med meg denne gangen :p eller så tror jeg at jeg tar en test i morgen tidlig for sikkerhetsskyld... siden jeg hadde planer om å drikke litt i morgen :p

Sånn startet min også.. tatt seg opp nå da:p vanlig for meg å spotte før mens.. men ta en test da:D hihi <3
 
Gratulerer, så mange gravide her!! Her kom TR som et slag i trynet på jobb på onsdag.
 
Jeg har en fot innenfor, men klarer ikke helt å flytte ut herifra før jeg ser hvem som blir med over og jeg har tatt den digitale :p
Jeg har vell å sagt jeg skal flytte ut herifra [emoji6] men greier ikke det helt, er jo så gøy å se når så mange får så fine tester[emoji1]
 
Back
Topp