Preggers gratulererEttermiddagstest
Vis vedlegget 217734
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Preggers gratulererEttermiddagstest
Vis vedlegget 217734
Du er gravid du! [emoji173]
Åååå herregud begynner nesten å grine!! Du er så sykt gravid! Gratulerer så mye <3 tror en digital ville slått ut nå!
Preggers gratulerer
Gratulerer! Den er jo positivElendig bilde å laste opp ser jeg jo. Prøver et nytt
Gratulerer!!Ettermiddagstest
Vis vedlegget 217734
Hallo i luken! Du er jo gravid duuu! Gratulerer så mye! <3[/
Gratulerer! Den er jo positiv
Tusen takk, dere! Håper jeg rekker apoteket i kveld når min kjære er ferdig på jobb. Trenger å kjøpe en digital å ta i morgen tidlig!! Tør ikke helt stole på testen, selvom jeg på en måte gjør det likevel xD
Takk for detTakk og lykke til med prøving til deg også<3
Gratulerer!!!Elendig bilde å laste opp ser jeg jo. Prøver et nytt
GratulererEttermiddagstest
Vis vedlegget 217734
Ja, amming kan påvirke som i at man ikke får mensen tilbake pga amming, men det gir vel ikke ustabil syklus?
Men det der er da en strek!Elendig bilde å laste opp ser jeg jo. Prøver et nytt
Fin rosa strek Vil du opp på gravid lista eller vil du vente til en digital?Der, bilde fra bedre kamera, men fortsatt tatt i sta godt innenfor tidsfristen
Sånn som min er i dag også (11 dpo) Jeg tror absolutt du er gravid!
GratulererVis vedlegget 217676 Vis vedlegget 217677 Første test denne pp, IKM Søndag 5 Februar
Så super-fine tester! Gratulerer så myeMed ikm idag eller imorgen og med disse testene idag, sier jeg takk for meg her inne og flytter inn på oktobergruppa [emoji5] håper på at mange av dere kommer snikende etter og om ikke må dere ha masse lykke til videre [emoji9]
Neeei, det liker jeg ikke Håper på at temping og juice gjør susen neste pp!Da fikk jeg brått besøk satser på at det klaffer neste pp! Da begynner jeg med temping, EL-testing og grapefruktjuice Lykke til resten! Håper hun holder seg unna dere. Jeg heier masse <3
Babystrek vel?Elendig bilde å laste opp ser jeg jo. Prøver et nytt