❤IKM uke 5❤ 2017

Gratulerer til alle med positiv test! [emoji3]

Jeg har ingen symptomer denne pp, så tipper tanta kommer til helgen.

Ja, amming kan påvirke som i at man ikke får mensen tilbake pga amming, men det gir vel ikke ustabil syklus?

Jo, man kan få en mens her og en mens der, og det kan være ustabilt helt til man slutter å amme dessverre. Ganske sikker på at jeg har el nå da, laangt strekkbart slim (sorry detaljene:p). Men nå er det for sent ifht barnehageplass, så nå har vi prøvepause:)

Der, bilde fra bedre kamera, men fortsatt tatt i sta godt innenfor tidsfristen :D

Vedlegg

• IMG_2569.JPG
    IMG_2569.JPG
    615,8 KB · Visninger: 120
Der, bilde fra bedre kamera, men fortsatt tatt i sta godt innenfor tidsfristen :D
Fin rosa strek :) Vil du opp på gravid lista eller vil du vente til en digital?

Med ikm idag eller imorgen og med disse testene idag, sier jeg takk for meg her inne og flytter inn på oktobergruppa [emoji5] håper på at mange av dere kommer snikende etter og om ikke må dere ha masse lykke til videre [emoji9]

2cde6d896419220b5ab8309a23e961a6.jpg
Så super-fine tester! Gratulerer så mye :Heartred

Da fikk jeg brått besøk :( satser på at det klaffer neste pp! Da begynner jeg med temping, EL-testing og grapefruktjuice :) Lykke til resten! Håper hun holder seg unna dere. Jeg heier masse <3
Neeei, det liker jeg ikke :( Håper på at temping og juice gjør susen neste pp!:happy119

Back
Topp