❤IKM uke 5❤ 2017

Med ikm idag eller imorgen og med disse testene idag, sier jeg takk for meg her inne og flytter inn på oktobergruppa [emoji5] håper på at mange av dere kommer snikende etter og om ikke må dere ha masse lykke til videre [emoji9]

2cde6d896419220b5ab8309a23e961a6.jpg
Gratulerer nok en gang og lykke til i oktobergruppa!! :)

Med ikm idag eller imorgen og med disse testene idag, sier jeg takk for meg her inne og flytter inn på oktobergruppa [emoji5] håper på at mange av dere kommer snikende etter og om ikke må dere ha masse lykke til videre [emoji9]

2cde6d896419220b5ab8309a23e961a6.jpg

Gratulerer [emoji3][emoji173]
Er det første gang du tester etter EL?

IKM i dag
Mamma-til-3
Gomp85
Tress
Kristinawe
CurlyGirl
ønsker*magetroll<3

Tress, PP 4, EL 18.01, B3, IKM 01.02.

Ting tyder på at jeg hadde en kjemisk forrige måned, så syklusen ble forskjøvet 3-4 dager denne gangen. Håper kroppen er i rute nå og rett inn i ny syklusrytme :prett
Ikm 01.02! :D

Hiver meg med, selv om vi ikke prøver ordentlig ennå! men greit med sex rundt el :)
Spent på om det klaffer fort og om kroppen er i gjenge, siden vi fikk IVF hjelp med første som kom til verden i august 16.

lykke til alle sammen :)
CurlyGirl - pp10 - B2 - EL ca 18.01 - IKM 01.02

2-3 dager forsinket, ingen test idag, men veldig negativ igår.. vet ikke helt hva oddsen er nå, men jeg tenker det er Best og tenke at mensen kommer Idag eller imorgen

Gratulerer såå mye til dere med positiv test! Ble nesten rørt av å se det <3 Her er det fortsatt ingen TR. IKM i morgen, så blir spennende. Masse mensmurringer, kjennes ut som TR kommer når som helst!

Gratulerer så mye til dere med positive tester, deilig å se så fine tester:-D lykke til videre<3

Åh herregud. Tårene trillet på vei til jobb i dag. Vi har prøvd så lenge, så lenge. Og gyn ville ikke gjøre noe da han mente jeg måtte ned i vekt først. Og så - her. Det er så mange ting som surrer i hodet mitt akkurat nå. Få ferdig de siste veggene i leiligheten vi har totaloppusset. Se på litt økonomi slik at vi kan sette av litt allerede nå og fremover for alle utgiftene med vogn og bilstol og alt sammen. Og engstelsen har begynt å komme - og håper at alt går bra fremover, og at den lille har lyst til å være der og vokse videre.. For en tid!

- PP26
- 12 dpo
- Temp fremdeles oppe

Og jeg tror dette bildet viser godkjent strek
Vis vedlegget 217662
Å.. gratulerer så mye!!! :happy::Heartred

Da fikk jeg brått besøk :( satser på at det klaffer neste pp! Da begynner jeg med temping, EL-testing og grapefruktjuice :) Lykke til resten! Håper hun holder seg unna dere. Jeg heier masse <3

Gratulerer såå mye til dere med positiv test! Ble nesten rørt av å se det <3 Her er det fortsatt ingen TR. IKM i morgen, så blir spennende. Masse mensmurringer, kjennes ut som TR kommer når som helst!
Satser på at murringene er en spire som bosetter seg ;)

Da fikk jeg brått besøk :( satser på at det klaffer neste pp! Da begynner jeg med temping, EL-testing og grapefruktjuice :) Lykke til resten! Håper hun holder seg unna dere. Jeg heier masse <3
Uff så kjedelig.... Lykke til i neste pp :)

Her også! Sees videre vi da! Mens på samme dag:P Jeg venter egentlig ikke mens før på søndag.. like greit den var tidlig da! Lykke til videre til oss:D

Tr kom tidlig gitt! Har hatt kyssesyke, så er ikke så rart at kroppen ikke spiller på lag for tida. Prøvene mine er fine nå, så satser på kroppen er klar i neste pp!:) lykke til alle sammen<3

Negativ test i morges også og enda ingen tegn til tanta (IKM var i går)... :confused:
Har ikke typisk mens murring, men litt støl/øm i nedre del av magen. Litt luft og kink i ryggen, så aner jo ikke om det er kinken eller andre tegn at ryggen er vond. Ellers lite med symptomer, så tror ikke jeg tørr håpe på spire enda... :shy: Tanta kommer nok springende før eller senere, selv om jeg helst ser at hun holder seg borte og at testen kan bli positiv. Skulle egentlig blitt mor nå i februar, men den drømmen ble jo knust, så kjenner det er litt tøffere å gå og vente nå som jeg samtidig ikke klarer å bli kvitt tanken på at jeg skulle vært høygravid.
Lykke til i neste pp dere som dessverre har fått tanta på besøk (tipper jeg kommer i samme IKM gruppe som dere igjen) og lykke til med spiren til dere som har fått 2 streker :-)

Jeg har kun fått skygge på disse. Legger ved bilde. Så jeg ser streken godt, og synes din ser mer... "strek ut" riktig bredde osv. Men skyr disse testene testene som pesten :p
dc9383da12d1efab142fb2998360c0cb.jpg

Sniker litt fra IKM uke 7 ;) Disse testene er helt forferdelige. Fikk også skyggestreker dag etter dag :(

Back
Topp