❤IKM uke 5❤ 2017

Ja, amming kan påvirke som i at man ikke får mensen tilbake pga amming, men det gir vel ikke ustabil syklus?
Joda, det kan det desverre.. Jeg har hatt lutealfase på 6-8 dager de siste 3 mnd, og sykluser på 26-30.. Kan visst være pga amming:( men nå klarte heldigvis egget å feste seg denne pp allikevel! :)

Ny test 11dpo
ImageUploadedByBV Forum1485928682.820377.jpg

Temp
ImageUploadedByBV Forum1485928692.187079.jpg

Tempen litt opp igjen i dag og den skyggestreken jeg fikk i går virker litt sterkere på den nye testen i dag.. skal se om jeg klarer å få et bilde av de.. Men tørr ikke håpe enda. :nailbiting:
Jaa [emoji5] vil se bilde [emoji5]

Vell.. status for dagen : Temp fortsatt høy så fortsatt ingen tr i sikte. Humøret er någet opp og ned. Energi = 0! Men har to gutter på 3 og 1 år så det kan jo være årsaken til akkurat det [emoji28] Fortsatt alle mine symptomer på plass. Godfølelsen begynner å avta litt. Tester jo selvom jeg egentlig innerst inne vet jeg burde la være da det ikke kommer til å vise noe positivt evt før etter ikm.. blir bare motløs av disse kritthvite testene [emoji21] bah.. ja ja. Håper det spirer og gror for oss alle denne pp!! [emoji123][emoji109][emoji173]
a730bddef756a08b719adcde00f4fad1.jpg

Her er testene.. fikk ikke lastet opp i vanlig kvalitet.. så måtte bli i dårligere kvalitet.. men håper dere klarer å se noe alikevel.. Hva tror dere? Litt mer rosa i virkeligheten. Nederste er fra i dag. Den andre fra i går.. Er så usikker på om dette er skygge? Men aldri fått skyggestreker før på disse testene.

Vedlegg

• 20170201_074519.jpg
    20170201_074519.jpg
    972,9 KB · Visninger: 90
  • 20170201_074916.jpg
    20170201_074916.jpg
    998,2 KB · Visninger: 85
Her er testene.. fikk ikke lastet opp i vanlig kvalitet.. så måtte bli i dårligere kvalitet.. men håper dere klarer å se noe alikevel.. Hva tror dere? Litt mer rosa i virkeligheten. Nederste er fra i dag. Den andre fra i går.. Er så usikker på om dette er skygge? Men aldri fått skyggestreker før på disse testene.
Jeg har kun fått skygge på disse. Legger ved bilde. Så jeg ser streken godt, og synes din ser mer... "strek ut" riktig bredde osv. Men skyr disse testene testene som pesten :p
dc9383da12d1efab142fb2998360c0cb.jpg

Jeg har kun fått skygge på disse. Legger ved bilde. Så jeg ser streken godt, og synes din ser mer... "strek ut" riktig bredde osv. Men skyr disse testene testene som pesten :p
dc9383da12d1efab142fb2998360c0cb.jpg
Ja det jeg er redd for.. Har to digitale liggende. Men venter noen dager å ser om disse øker i styrke først.. Hvis ikke er det nok bare skygge. Men har liksom aldri fått det før og brukt de lenge. Men har beina planta på jorda fortsatt.. ha ha :p

Jeg ser ut til å bare få skyggestreker. Når kjente på tappen i dag begynte jeg å blø litt. Den er høyt oppe, men tror nok ikke det har klaffet denne pp. Har IkM søndag, men skal den komme så håper jeg den kommer nå! Etter februar blir det prøvepause til april/mai og det vil jeg helst unngå! Håper dere andre er heldige denne mnd<3

Ja det jeg er redd for.. Har to digitale liggende. Men venter noen dager å ser om disse øker i styrke først.. Hvis ikke er det nok bare skygge. Men har liksom aldri fått det før og brukt de lenge. Men har beina planta på jorda fortsatt.. ha ha :p
Fikk skygge etter tiden i går, også kom testen borti en vanndråpe og da ble skyggen tydelige, så sånn sett ser jeg at streken din er på riktig plass da. Og jeg håper det er babystrek, slik at disse testene gjør noe nytte :) Som sagt synes jeg den streken er "finere" enn de skyggene jeg har fått :p spennende :D

Spørs om mine testen bare var et dårlig parti :)

Åh herregud. Tårene trillet på vei til jobb i dag. Vi har prøvd så lenge, så lenge. Og gyn ville ikke gjøre noe da han mente jeg måtte ned i vekt først. Og så - her. Det er så mange ting som surrer i hodet mitt akkurat nå. Få ferdig de siste veggene i leiligheten vi har totaloppusset. Se på litt økonomi slik at vi kan sette av litt allerede nå og fremover for alle utgiftene med vogn og bilstol og alt sammen. Og engstelsen har begynt å komme - og håper at alt går bra fremover, og at den lille har lyst til å være der og vokse videre.. For en tid!

- PP26
- 12 dpo
- Temp fremdeles oppe

Og jeg tror dette bildet viser godkjent strek
upload_2017-2-1_9-14-47.png

Vedlegg

• 01.02.2017 06.37.51.jpg
    01.02.2017 06.37.51.jpg
    17,9 KB · Visninger: 46
Åh herregud. Tårene trillet på vei til jobb i dag. Vi har prøvd så lenge, så lenge. Og gyn ville ikke gjøre noe da han mente jeg måtte ned i vekt først. Og så - her. Det er så mange ting som surrer i hodet mitt akkurat nå. Få ferdig de siste veggene i leiligheten vi har totaloppusset. Se på litt økonomi slik at vi kan sette av litt allerede nå og fremover for alle utgiftene med vogn og bilstol og alt sammen. Og engstelsen har begynt å komme - og håper at alt går bra fremover, og at den lille har lyst til å være der og vokse videre.. For en tid!

- PP26
- 12 dpo
- Temp fremdeles oppe

Og jeg tror dette bildet viser godkjent strek
Vis vedlegget 217662

Gratulerer så mye :)

Back
Topp