Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det jeg tenker også. Får holde meg til noen andre og heller bare en CB digital for å bekrefte en annen positiv testWhat? Den testen må jo være ødelagt? Jeg har aldri prøvd den før, men ser veldig mange klager på de
Detta hørtes ut som skikkelig omgangssyken, og det er så vondt. Nå er det bare i sette frem juicen, cola og ritz. Hater spysjuken, hater å brekke meg og kaste opp, gjør så vondt (eneste jeg gruer meg sykt til med graviditet)... du har min dypeste medfølelse. God bedring, håper det går fort-fort overNå syntes jeg litt synd på meg selv Barna har hatt omgangssyken i løpet av den siste uka, og nå virker det som det er mor sin tur. Har vært kvalm siden i går, men gikk greit utover dagen på skolen. Da jeg kom hjem måtte jeg rett på do, og etterpå måtte jeg legge meg og få en power nap. Det hjalp heldigvis. Men i kveld er magen i ulage igjen, og det kjentes ut som et heftig blodtrykksfall da jeg var i dusjen. Skjønte fra før jeg gikk inn at det ville skje, og hev i shampoo med en gang, men rakk såvidt å skylle den ut før jeg måtte åpne dørene og sette meg ned, fullstendig skjelven! Ikke starter det noen brekninger heller, har måttet tvinge det fram i håp om å komme i gang og bli ferdig. Enten er det en merkelig start på omgangssyken (mest sannsynlig) eller så er jeg gravid (mindre sannsynlig)
Kjenner uansett at jeg er litt nervøs nå for å få barn nummer tre, med kvalme og evt. dårlig form i svangerskapet, og enda en som får omgangssyken hjemme Men vi overlever det vel
Jeg synes den ser blå ut! [emoji108]Vis vedlegget 217585 Er dette skygge?
Jeg synes den ser blå ut! [emoji108]
Da må du legge ut bilde igjen :-DTenkte å ta en på morgenurin i morgen tror jeg er 11 dpo.
Da må du legge ut bilde igjen :-D
GratulererSeeee!! Klarte ikke å vente bare håpe lille spire klorer seg fast!
Gratulerer såååå mye!!Seeee!! Klarte ikke å vente bare håpe lille spire klorer seg fast!
GratulererSeeee!! Klarte ikke å vente bare håpe lille spire klorer seg fast!
Seeee!! Klarte ikke å vente bare håpe lille spire klorer seg fast!
oi, jeg ser hvor mange dpo? Spennende!!
Seeee!! Klarte ikke å vente bare håpe lille spire klorer seg fast!
Ææh, håper på stigning i morgen!! Gleder meg til oppdatering og krysser fingrene!12 dpo i dag
Ææh, håper på stigning i morgen!! Gleder meg til oppdatering og krysser fingrene!
Ja, amming kan påvirke som i at man ikke får mensen tilbake pga amming, men det gir vel ikke ustabil syklus?Er da et kjent faktum at amming (kan) påvirke menstruasjonssyklusen. Har hatt to mens på 2 år, ammer fortsatt gutten min på 14 mnd. Er ikke interessert i å slutte enda, så da får ny baby heller vente