Det blir detTakk takk. Da blir det jo i det minste en rask avklaring, siden jeg allerede er på IKM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir detTakk takk. Da blir det jo i det minste en rask avklaring, siden jeg allerede er på IKM
Blir bare glad av å se andre "syte" for da føler jeg meg ikke så jævlig selv
Jeg har på toppen av alt blitt syk. Er så tørr i halsen og nesa. Kjennes ut som man begynner å bli frisk fra en hard forkjølelse. Klarer nesten ikke drikke vann en gang fordi jeg er så tørr og som du sier, man blir så sliten av å "ha mensen uten å ha mensen". stikker og alt føles så... ja, mensen der nede XD spotter fortsatt bare brunt da så.. rart at man plutselig begynner å ha lengre lf :s håper det blir slik i pp5 og lengden på lf assa.. ikke mensen xD
Her er det lov å syte litt ;-) vil bare si at da jeg var gravid sist, hadde jeg skikkelig mensenfølelse leeenge! Løp på toalettet for å sjekke hele tiden pga murringer og den typiske magevondt jeg får ved tr;-) så krysser fingrer for at det er det du kjenner!Ååårh jeg kjenner at jeg gruer meg skikkelig til tr kommer om noen dager. Tror det er for godt til å være sant hvis jeg er gravid nå. Og er skikkelig sliten i kroppen allerede av menssmerter som jeg har hatt omtrent siden eggløsning. Tenker at denne gangen kommer jeg til å ligge strykeflat og drukne meg i is og sjokolade når hun kommer (sorry for syteinnlegg, måtte bare klage litt)
Her er det lov å syte litt ;-) vil bare si at da jeg var gravid sist, hadde jeg skikkelig mensenfølelse leeenge! Løp på toalettet for å sjekke hele tiden pga murringer og den typiske magevondt jeg får ved tr;-) så krysser fingrer for at det er det du kjenner!
Mente selvsagt strekksmerter..Her har jeg også gått med murringer siden 5 dpo.. og de to siste dagene noen skikkelig strekkmerker i begge sidene.. 11 dpo i dag og blenda/mulig skyggestrek på gtest. Stressa hver gang jeg skal tørke meg på do..
Føler den der. Så fort det føles litt glatt på papiret da man tørker seg så tenker man "der ja. Morn morn, tante" også blir man litt forvirra når papiret er hvitt xDHer har jeg også gått med murringer siden 5 dpo.. og de to siste dagene noen skikkelig strekkmerker i begge sidene.. 11 dpo i dag og blenda/mulig skyggestrek på gtest. Stressa hver gang jeg skal tørke meg på do..
Hva mener du? Jeg ammer og har i utgangspunktet normal syklus med EL og mens.
Akkurat sånn jeg har det.. veldig slitsomt Også har jeg hatt en del glatt utflod i dpo..Føler den der. Så fort det føles litt glatt på papiret da man tørker seg så tenker man "der ja. Morn morn, tante" også blir man litt forvirra når papiret er hvitt xD
Velkommen inn hit Jeg setter deg opp på IKM på fredag så du kommer på listaHadde ikke tenkt å melde meg inn her nå, har egentlig mista litt troa. Er litt dramatisk av meg altså, er bare på Pp5. Uansett, følger med på ELslim, da skal jeg vel ha noe peiling på når El er.
Hatt sykluser på 35, 32, 30, 32 og 30 etter at jeg fikk tilbake mensen etter fødsel. I dag e jeg på dag 33, forventa mens søndag utifra ELslim. Negativ test i går (fy faen den "ikke gravid" er heavy) , og fortsatt ingen mens i dag.
Mensen kan jo fortsatt dukke opp i dag, men kjenner ikke noe av det jeg pleier å kjenne. Har ingen andre symptomer heller da.
Har pleid å ha det selv. Men har vært lite denne pp... men kan være fordi lf er forlengaAkkurat sånn jeg har det.. veldig slitsomt Også har jeg hatt en del glatt utflod i dpo..
Akkurat sånn nesten føler jeg testen min er idag også 10 dpo Sniker litt fra ikm uke 4 (pga kort lutealfase meldte jeg meg inn der). Fikk ubersvak strek i dag tidlig, og denne ble tatt på 3- timers ettermiddagsurin! Spennende! Krysser fingrene for sterkere test på oss begge imorgen!Dagenst test 10dpo
Vis vedlegget 217501
Akkurat sånn nesten føler jeg testen min er idag også 10 dpo Sniker litt fra ikm uke 4 (pga kort lutealfase meldte jeg meg inn der). Fikk ubersvak strek i dag tidlig, og denne ble tatt på 3- timers ettermiddagsurin! Spennende! Krysser fingrene for sterkere test på oss begge imorgen!
Her var det strek, jaAkkurat sånn nesten føler jeg testen min er idag også 10 dpo Sniker litt fra ikm uke 4 (pga kort lutealfase meldte jeg meg inn der). Fikk ubersvak strek i dag tidlig, og denne ble tatt på 3- timers ettermiddagsurin! Spennende! Krysser fingrene for sterkere test på oss begge imorgen!
oi, jeg ser hvor mange dpo? Spennende!!Vis vedlegget 217473
Gårsdagens oppe og dagens nede. Hva tror dere?
Ååårh jeg kjenner at jeg gruer meg skikkelig til tr kommer om noen dager. Tror det er for godt til å være sant hvis jeg er gravid nå. Og er skikkelig sliten i kroppen allerede av menssmerter som jeg har hatt omtrent siden eggløsning. Tenker at denne gangen kommer jeg til å ligge strykeflat og drukne meg i is og sjokolade når hun kommer (sorry for syteinnlegg, måtte bare klage litt)
Har det helt likt som deg! 11 dpo her også... Oppblåst, kjip, går mye på do osv. Digg digg!Her har jeg også gått med murringer siden 5 dpo.. og de to siste dagene noen skikkelig strekkmerker i begge sidene.. 11 dpo i dag og blenda/mulig skyggestrek på gtest. Stressa hver gang jeg skal tørke meg på do..
Seeeer strek! Krysser jeg også for oss begge
Ææææh, tenk om det er babystrek! spottet de siste dagene, så håper ikke dette ender i en kjemisk! Den har i det minste blitt sterkere siden i dag tidlig, så bare krysse fingrene!Her var det strek, ja