❤IKM uke 5❤ 2017

Blir bare glad av å se andre "syte" for da føler jeg meg ikke så jævlig selv :p

Jeg har på toppen av alt blitt syk. Er så tørr i halsen og nesa. Kjennes ut som man begynner å bli frisk fra en hard forkjølelse. Klarer nesten ikke drikke vann en gang fordi jeg er så tørr :p og som du sier, man blir så sliten av å "ha mensen uten å ha mensen". stikker og alt føles så... ja, mensen der nede XD spotter fortsatt bare brunt da så.. rart at man plutselig begynner å ha lengre lf :s håper det blir slik i pp5 og :p lengden på lf assa.. ikke mensen xD

Hehe greit at vi er i samme situasjon ja :) føles litt bedre :p uff det er noe drit! Ja kroppen er rar. Tenkte liksom at man blir litt mer klok på kroppen hvis man temper! Men tydeligvis ikke i ditt tilfelle da :p

Ny test nå nettopp - klarte ikke å styre meg.. syns jeg ser strek nå også!!
ImageUploadedByBV Forum1485877296.542419.jpg

Her har jeg også gått med murringer siden 5 dpo.. og de to siste dagene noen skikkelig strekkmerker i begge sidene.. 11 dpo i dag og blenda/mulig skyggestrek på gtest. Stressa hver gang jeg skal tørke meg på do.. :eek::p

Ååårh jeg kjenner at jeg gruer meg skikkelig til tr kommer om noen dager. Tror det er for godt til å være sant hvis jeg er gravid nå. Og er skikkelig sliten i kroppen allerede av menssmerter som jeg har hatt omtrent siden eggløsning. Tenker at denne gangen kommer jeg til å ligge strykeflat og drukne meg i is og sjokolade når hun kommer :p (sorry for syteinnlegg, måtte bare klage litt) :(
Her er det lov å syte litt ;-) vil bare si at da jeg var gravid sist, hadde jeg skikkelig mensenfølelse leeenge! Løp på toalettet for å sjekke hele tiden pga murringer og den typiske magevondt jeg får ved tr;-) så krysser fingrer for at det er det du kjenner! :-)

Her er det lov å syte litt ;-) vil bare si at da jeg var gravid sist, hadde jeg skikkelig mensenfølelse leeenge! Løp på toalettet for å sjekke hele tiden pga murringer og den typiske magevondt jeg får ved tr;-) så krysser fingrer for at det er det du kjenner! :-)

Blæææ den ventetiden altså! :p takk!

Tenkte at jeg skulle sjekke ut en ting siden jeg har fått streker på nesten alle mine tester. Tenkte at de er jo "boss" uansett hvis det bare kommer streker og jeg ikke er gravid. Så jeg tok en test nå. Ca 3 timer siden jeg tisset. Det var en ultrasvak strek, men ikke sånn som de siste har vært. Tror ikke streken syns på bildet engang. Så da fikk jeg litt mer håp :p haha
ImageUploadedByBV Forum1485879097.065985.jpg

Her har jeg også gått med murringer siden 5 dpo.. og de to siste dagene noen skikkelig strekkmerker i begge sidene.. 11 dpo i dag og blenda/mulig skyggestrek på gtest. Stressa hver gang jeg skal tørke meg på do.. :eek::p
Føler den der. Så fort det føles litt glatt på papiret da man tørker seg så tenker man "der ja. Morn morn, tante" også blir man litt forvirra når papiret er hvitt xD

Hadde ikke tenkt å melde meg inn her nå, har egentlig mista litt troa. Er litt dramatisk av meg altså, er bare på Pp5. Uansett, følger med på ELslim, da skal jeg vel ha noe peiling på når El er.

Hatt sykluser på 35, 32, 30, 32 og 30 etter at jeg fikk tilbake mensen etter fødsel. I dag e jeg på dag 33, forventa mens søndag utifra ELslim. Negativ test i går (fy faen den "ikke gravid" er heavy) , og fortsatt ingen mens i dag.

Mensen kan jo fortsatt dukke opp i dag, men kjenner ikke noe av det jeg pleier å kjenne. Har ingen andre symptomer heller da.
Velkommen inn hit :) Jeg setter deg opp på IKM på fredag så du kommer på lista :)

Akkurat sånn nesten føler jeg testen min er idag også 10 dpo :nailbiting::joyful: Sniker litt fra ikm uke 4 (pga kort lutealfase meldte jeg meg inn der). Fikk ubersvak strek i dag tidlig, og denne ble tatt på 3- timers ettermiddagsurin! Spennende! Krysser fingrene for sterkere test på oss begge imorgen!

Vedlegg

• 1485890036802-669413279.jpg
    1485890036802-669413279.jpg
    136 KB · Visninger: 96
Akkurat sånn nesten føler jeg testen min er idag også 10 dpo :nailbiting::joyful: Sniker litt fra ikm uke 4 (pga kort lutealfase meldte jeg meg inn der). Fikk ubersvak strek i dag tidlig, og denne ble tatt på 3- timers ettermiddagsurin! Spennende! Krysser fingrene for sterkere test på oss begge imorgen!

Seeeer strek! Krysser jeg også for oss begge :D

Her var det strek, ja :D

Ååårh jeg kjenner at jeg gruer meg skikkelig til tr kommer om noen dager. Tror det er for godt til å være sant hvis jeg er gravid nå. Og er skikkelig sliten i kroppen allerede av menssmerter som jeg har hatt omtrent siden eggløsning. Tenker at denne gangen kommer jeg til å ligge strykeflat og drukne meg i is og sjokolade når hun kommer :p (sorry for syteinnlegg, måtte bare klage litt) :(
Har det helt likt som deg! 11 dpo her også... Oppblåst, kjip, går mye på do osv. Digg digg!

Back
Topp