Takk. Tror ikke jeg har vært så nervøs som denne gangen. Vi prøvde virkelig hardt - haha
Åååå håper virkelig det har klaffet for dere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Tror ikke jeg har vært så nervøs som denne gangen. Vi prøvde virkelig hardt - haha
Ville kjøpt den på butikken fra rfsu eller a1 fra apotek1. Søstern tok en svaaaak makesure-strimel på morgenen og kvelden etter fikk hu sterk strek på rfsuHehe! Ja det tror jeg at jeg må gjøre! Helsikkens skygger altså! hvor ville du kjøpt tester?
Ja det er vel forsåvidt riktig at man kan det!
Ja, det er det nok, men det er også mulig at ikm er nettopp det, ikke kommende unner deg virkelig det om du har klart å stresse ned hadde ikke klart å holde meg unna bv lenge, sjekker Facebook sjeldnere
Hvor lenge har dere prøvd?
Oi, det hørtes ikke ålreit ut, men så bra at ting har løsna for dere sånn generelt da. Sa går det kanskje enklere med andre ting også ikke minst enklere å ha overskudd til aksjer og får pleia forholdetKrysser fingrene!!
Jeg merker faktisk på temperaturen at jeg har klart å stresse ned. Generelt er temperaturen gjennomsnittlig nå 0,2 grader lavere enn tidligere, og jeg har tempet halvannet år.. Mye flyttinger, nesten møtt veggen, krevende jobb, bryllup og totaloppussing gjør sitt på kroppen altså..
Vi har prøvd siden tidlig april 2015, er pp26 nå..
Krysser fingrene!!
Jeg merker faktisk på temperaturen at jeg har klart å stresse ned. Generelt er temperaturen gjennomsnittlig nå 0,2 grader lavere enn tidligere, og jeg har tempet halvannet år.. Mye flyttinger, nesten møtt veggen, krevende jobb, bryllup og totaloppussing gjør sitt på kroppen altså..
Vi har prøvd siden tidlig april 2015, er pp26 nå..
Ville kjøpt den på butikken fra rfsu eller a1 fra apotek1. Søstern tok en svaaaak makesure-strimel på morgenen og kvelden etter fikk hu sterk strek på rfsu
Stemmer nei, veit ikke hvor mange dpo hun var, men det er jo veldig individuelt uansett daOki husker du hvor mange dpo hun var? Ååå merker det blir litt skummelt men det er jo mye bedre å få en enten bare én strek eller den du vet er positiv!
Oi! Da er det virkelig deres tur!! Heia heia!
Hehe, takk takk. Er jo ikke sunt å være på forum - man blir så gira og dermed blir skuffelsen større...
Stemmer nei, veit ikke hvor mange dpo hun var, men det er jo veldig individuelt uansett da
Ja, vet vet ikke om jeg hadde klart så veldig mange pp her inne jeg er på første pp og supergiret sliter litt på kroppen. Ihvertfall når jeg har fått så mange svake streker :/
Da er det jo ganske greit å være på forum en liten stund, man lærer ganske så mye om denne prosessen og alt som kan påvirke. Så morsomt å være helt i starten av å prøve da! Masse lykke til i alle fall
Lykke til videre med spray'en og håper du snart har en spire på veiTr her Punktig, utrolig nok
Velkommen inn hit og tilbake på forumet Da skriver jeg deg opp på lista. Blir spennende å se siden tempen er så høyJeg har holdt meg unna forumet ganske lenge grunnet stress og slikt, og rett og slett hatt for mye å gjøre.
Jeg har som regel lutealfase på 10 dager, derfor har jeg IKM i dag (11DPO), men ifølge FF har jeg varierende luteal fra 9-11 dager, så det kan være jeg har IKM i morgen også.. Jadda, bare å vente...
I dag, som da er dagen temperaturen skulle ha droppet og jeg få mensen, så er den fremdeles relativt høy - langt over coverline:
Men, i natt har jeg vært mye våken, temper til samme tid hver dag, ca kl 06:20. I dag tempet jeg kl 0415 og da var den 36,98. Var våken en times tid og sovnet igjen og da jeg tempet på morgenen til vanlig tid, var tempen 36,92.
Noen som vet om det å sove dårlig kan påvirke såpass mye? La oss innmari tidlig i går kveld, så hadde jo sovet godt.
Og turte ikke teste i dag, jeg er så redd for å teste negativt at jeg tenkte det er best å vente til i morgen.
Vi er i pp 26, begynte april 2015
Vis vedlegget 217474
Syns jeg skimter noe veldig svakt SpennendeDagenst test 10dpo
Vis vedlegget 217501
Syns jeg skimter noe veldig svakt Spennende
Jeg ser men er det makesure sine? Jeg får alltid strek etter fristen på 3 min, så om streken kom før da så vil jeg si detta blir spennende å følge med påDagenst test 10dpo
Vis vedlegget 217501
Håper det ikke er detSer jeg og, men er så redd for at det er skygge