❤IKM uke 5❤ 2017

Hehe! Ja det tror jeg at jeg må gjøre! Helsikkens skygger altså! :p hvor ville du kjøpt tester?
Ja det er vel forsåvidt riktig at man kan det! :p
Ville kjøpt den på butikken fra rfsu eller a1 fra apotek1. Søstern tok en svaaaak makesure-strimel på morgenen og kvelden etter fikk hu sterk strek på rfsu :)

Ja, det er det nok, men det er også mulig at ikm er nettopp det, ikke kommende :D unner deg virkelig det om du har klart å stresse ned :) hadde ikke klart å holde meg unna bv lenge, sjekker Facebook sjeldnere :p
Hvor lenge har dere prøvd?

Krysser fingrene!!
Jeg merker faktisk på temperaturen at jeg har klart å stresse ned. Generelt er temperaturen gjennomsnittlig nå 0,2 grader lavere enn tidligere, og jeg har tempet halvannet år.. Mye flyttinger, nesten møtt veggen, krevende jobb, bryllup og totaloppussing gjør sitt på kroppen altså..

Vi har prøvd siden tidlig april 2015, er pp26 nå..

Krysser fingrene!!
Jeg merker faktisk på temperaturen at jeg har klart å stresse ned. Generelt er temperaturen gjennomsnittlig nå 0,2 grader lavere enn tidligere, og jeg har tempet halvannet år.. Mye flyttinger, nesten møtt veggen, krevende jobb, bryllup og totaloppussing gjør sitt på kroppen altså..

Oi, det hørtes ikke ålreit ut, men så bra at ting har løsna for dere sånn generelt da. Sa går det kanskje enklere med andre ting også :D ikke minst enklere å ha overskudd til aksjer og får pleia forholdet :)

Krysser fingrene!!

Oi! Da er det virkelig deres tur!! Heia heia! :D

Ville kjøpt den på butikken fra rfsu eller a1 fra apotek1. Søstern tok en svaaaak makesure-strimel på morgenen og kvelden etter fikk hu sterk strek på rfsu :)

Oki :) husker du hvor mange dpo hun var? Ååå merker det blir litt skummelt :o men det er jo mye bedre å få en enten bare én strek eller den du vet er positiv!

Hehe, takk takk. Er jo ikke sunt å være på forum - man blir så gira og dermed blir skuffelsen større... :P

Ja, vet vet ikke om jeg hadde klart så veldig mange pp her inne :p jeg er på første pp og supergiret :p sliter litt på kroppen. Ihvertfall når jeg har fått så mange svake streker :/

Ja, vet vet ikke om jeg hadde klart så veldig mange pp her inne :p jeg er på første pp og supergiret :p sliter litt på kroppen. Ihvertfall når jeg har fått så mange svake streker :/

Da er det jo ganske greit å være på forum en liten stund, man lærer ganske så mye om denne prosessen og alt som kan påvirke. Så morsomt å være helt i starten av å prøve da! :) Masse lykke til i alle fall :)

Da er det jo ganske greit å være på forum en liten stund, man lærer ganske så mye om denne prosessen og alt som kan påvirke. Så morsomt å være helt i starten av å prøve da! :) Masse lykke til i alle fall :)

Ja :) syns det er veldig spennende! Får håpe jeg ikke rekker å bli lei. Tusen takk :)

Dagenst test 10dpo
ImageUploadedByBV Forum1485862410.009387.jpg

Jeg har holdt meg unna forumet ganske lenge grunnet stress og slikt, og rett og slett hatt for mye å gjøre.

Jeg har som regel lutealfase på 10 dager, derfor har jeg IKM i dag (11DPO), men ifølge FF har jeg varierende luteal fra 9-11 dager, så det kan være jeg har IKM i morgen også.. Jadda, bare å vente...

I dag, som da er dagen temperaturen skulle ha droppet og jeg få mensen, så er den fremdeles relativt høy - langt over coverline:

Men, i natt har jeg vært mye våken, temper til samme tid hver dag, ca kl 06:20. I dag tempet jeg kl 0415 og da var den 36,98. Var våken en times tid og sovnet igjen og da jeg tempet på morgenen til vanlig tid, var tempen 36,92.

Noen som vet om det å sove dårlig kan påvirke såpass mye? La oss innmari tidlig i går kveld, så hadde jo sovet godt.

Og turte ikke teste i dag, jeg er så redd for å teste negativt at jeg tenkte det er best å vente til i morgen.

Vi er i pp 26, begynte april 2015

Vis vedlegget 217474
Velkommen inn hit og tilbake på forumet :) Da skriver jeg deg opp på lista. Blir spennende å se siden tempen er så høy :)

Syns eg ser en svak strek på den

Back
Topp