Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper på kryss nåTester første i morgen 11 dpo! Nå gidder jeg ikke å vente lenger. Tar en tidlig RFSU. Håper dere vil krysse fingrene for meg!
Åå, jeg ønsker deg masse lykke til!Huhu, jeg skulle ikke bestille tester, do jeg greier ikke la dem ligge når jeg har dem. Så skulle jeg ikke kjøpe test før IKM. Flere som har vært på den tanken vil jeg tro?
Meeeeen... Jeg skulle innom apoteket for å hente ut medisin til katten i kveld, og så ligger det plutselig en CB i skapet på badet gitt! Den ryker i morgen tidlig, enda IKM ille er før onsdag eller fredag (mest sannsynlig fredag etter symptomene p dømme) xD
Takk for det, og det samme til deg! Måtte det bli en strek i regninga for oss beggeÅå, jeg ønsker deg masse lykke til!
Tester første i morgen 11 dpo! Nå gidder jeg ikke å vente lenger. Tar en tidlig RFSU. Håper dere vil krysse fingrene for meg!
Lykke til i helga med testinga da flytter deg til søndag istedenfor jegJeg hadde en SA i starten av januar, og siden jeg misset lh-toppen på el etter sa er jeg veldig usikker på hvor i dpo-land jeg er, men er ganske sikker på at ikm er enten lørdag/søndag denne uka Jeg gikk tom for el-tester å rakk ikke få de nye Har ingen symptomer annet enn tyngdefølelse i magen, negative tester enn så lenge, men er fortsatt tidlig, mest sansynlig bare 8-9 dpo i dag.
Lykke til med testing i morgen! Krysser fingreneHuhu, jeg skulle ikke bestille tester, do jeg greier ikke la dem ligge når jeg har dem. Så skulle jeg ikke kjøpe test før IKM. Flere som har vært på den tanken vil jeg tro?
Meeeeen... Jeg skulle innom apoteket for å hente ut medisin til katten i kveld, og så ligger det plutselig en CB i skapet på badet gitt! Den ryker i morgen tidlig, enda IKM ille er før onsdag eller fredag (mest sannsynlig fredag etter symptomene p dømme) xD
Krysser fingrene for deg!Tester første i morgen 11 dpo! Nå gidder jeg ikke å vente lenger. Tar en tidlig RFSU. Håper dere vil krysse fingrene for meg!
Tank! Har vel ikke akkurat forhåpninger om noe, men klarer ikke la være!Lykke til med testing i morgen! Krysser fingrene
Vet akkurat hvordan det er.. ha haTank! Har vel ikke akkurat forhåpninger om noe, men klarer ikke la være!
Tror ikke jeg har hatt el, og ingen tegn til mens. Så syklusen er nok ute og kjører enda! Skal til legen i morgen å forhøre meg. Synes det er veldig synd at å slutte å amme er eneste mulighet for at kroppen skal komme i rute igjen..
Uff... Men mange blir jo gravid selv om de ammer, så det skal jo gå, men kanskje det er vanskeligere?? Lykke til hos legen i morgen og håper du får noen svar eller noe hjelp.Tror ikke jeg har hatt el, og ingen tegn til mens. Så syklusen er nok ute og kjører enda! Skal til legen i morgen å forhøre meg. Synes det er veldig synd at å slutte å amme er eneste mulighet for at kroppen skal komme i rute igjen..
Tror ikke jeg har hatt el, og ingen tegn til mens. Så syklusen er nok ute og kjører enda! Skal til legen i morgen å forhøre meg. Synes det er veldig synd at å slutte å amme er eneste mulighet for at kroppen skal komme i rute igjen..
Lykke til i helga med testinga da flytter deg til søndag istedenfor jeg
Æsj, så kjedelig Håper det er voksekramper, jeg holder på håpet for degSå... blenda, seff. Fikk skikkelig menskramper i natt, så da er det bare å vente på tr.