❤IKM uke 5❤ 2017

Tester første i morgen 11 dpo! Nå gidder jeg ikke å vente lenger. Tar en tidlig RFSU. Håper dere vil krysse fingrene for meg! :)
Håper på kryss nå :)

Huhu, jeg skulle ikke bestille tester, do jeg greier ikke la dem ligge når jeg har dem. Så skulle jeg ikke kjøpe test før IKM. Flere som har vært på den tanken vil jeg tro?
Meeeeen... Jeg skulle innom apoteket for å hente ut medisin til katten i kveld, og så ligger det plutselig en CB i skapet på badet gitt! Den ryker i morgen tidlig, enda IKM ille er før onsdag eller fredag (mest sannsynlig fredag etter symptomene p dømme) xD
Åå, jeg ønsker deg masse lykke til!

Jeg hadde en SA i starten av januar, og siden jeg misset lh-toppen på el etter sa er jeg veldig usikker på hvor i dpo-land jeg er, men er ganske sikker på at ikm er enten lørdag/søndag denne uka:) Jeg gikk tom for el-tester å rakk ikke få de nye:p Har ingen symptomer annet enn tyngdefølelse i magen, negative tester enn så lenge, men er fortsatt tidlig, mest sansynlig bare 8-9 dpo i dag.
Lykke til i helga med testinga da :) flytter deg til søndag istedenfor jeg :)

Huhu, jeg skulle ikke bestille tester, do jeg greier ikke la dem ligge når jeg har dem. Så skulle jeg ikke kjøpe test før IKM. Flere som har vært på den tanken vil jeg tro?
Meeeeen... Jeg skulle innom apoteket for å hente ut medisin til katten i kveld, og så ligger det plutselig en CB i skapet på badet gitt! Den ryker i morgen tidlig, enda IKM ille er før onsdag eller fredag (mest sannsynlig fredag etter symptomene p dømme) xD
Lykke til med testing i morgen! Krysser fingrene :D

Tror ikke jeg har hatt el, og ingen tegn til mens. Så syklusen er nok ute og kjører enda! Skal til legen i morgen å forhøre meg. Synes det er veldig synd at å slutte å amme er eneste mulighet for at kroppen skal komme i rute igjen..:(

Tror ikke jeg har hatt el, og ingen tegn til mens. Så syklusen er nok ute og kjører enda! Skal til legen i morgen å forhøre meg. Synes det er veldig synd at å slutte å amme er eneste mulighet for at kroppen skal komme i rute igjen..:(

Ånei :( går det ikke an å prøve noe annet for å få syklusen i gang?

Uff... Men mange blir jo gravid selv om de ammer, så det skal jo gå, men kanskje det er vanskeligere?? Lykke til hos legen i morgen og håper du får noen svar eller noe hjelp.

Forresten så ammer jeg en del ennå også... har lurt litt på mine egne eggløsninger også. Så har vurdert å begynne å tempe.

Tempen er fortsatt høy og testen fortsatt negativ..(tmi ahead) spttingen er fortsatt... er litt som gråbrune klumper..

Når tenker dere det er lurest å flytte gyn.timen til? Til ca da jeg tror el er? Etter el så jeg ser om den har holdt seg på riktig cd og jeg kanskje får tatt progesteronprøve i lf? Eller seinere idag dpo-tiden?

Så... blenda, seff. Fikk skikkelig menskramper i natt, så da er det bare å vente på tr.
Æsj, så kjedelig :( Håper det er voksekramper, jeg holder på håpet for deg ;)

Her var hele testen omtrent blenda! Den lille streken var svakere enn en skyggestrek, og den vannrette streken i plusstegnet var en skygge... Kom på nå hvorfor jeg ikke liker CB, for det er jo ikke første gang det har skjedd..

Vedlegg

• WP_20170131_06_58_47_Pro.jpg
    WP_20170131_06_58_47_Pro.jpg
    442,7 KB · Visninger: 78
Tr her :( Punktig, utrolig nok

Back
Topp