❤IKM uke 5❤ 2017

Er 10 el 12 dpo idag. Litt uenigheter mellom FF og Ladycompen.. Hva tror dere? Ikm er 5 el 6 feb!
7aa5976c0fe06f915c91f5f898b3b376.jpg

Dette ser jo veldig lovende ut! :D samme her.. mellom 10 og 12 dpo, får svaaaake streker på testene, men mistenker skygge da jeg har sett flere klage på dette med de testene :(

Æsj, så kjedelig :( Håper det er voksekramper, jeg holder på håpet for deg ;)

Her var hele testen omtrent blenda! Den lille streken var svakere enn en skyggestrek, og den vannrette streken i plusstegnet var en skygge... Kom på nå hvorfor jeg ikke liker CB, for det er jo ikke første gang det har skjedd..

What? Den testen må jo være ødelagt? Jeg har aldri prøvd den før, men ser veldig mange klager på de :(

Tempen er fortsatt høy og testen fortsatt negativ..(tmi ahead) spttingen er fortsatt... er litt som gråbrune klumper..

Når tenker dere det er lurest å flytte gyn.timen til? Til ca da jeg tror el er? Etter el så jeg ser om den har holdt seg på riktig cd og jeg kanskje får tatt progesteronprøve i lf? Eller seinere idag dpo-tiden?

Hmm.. jeg ville dratt i dag :p så muligens blitt litt klokere :p

Dette ser jo veldig lovende ut! :D samme her.. mellom 10 og 12 dpo, får svaaaake streker på testene, men mistenker skygge da jeg har sett flere klage på dette med de testene :(
Ser ingenting på test her.. men det har jeg aldri gjort før det er ikm. Kun da jeg hadde kjemisk.. da fikk jeg svake streker 3 dager før ikm.. så kom tanta dagen etter ikm. Ved forrige svangerskap fikk jeg ikke utslag når jeg faktisk var nesten 6 uker på vei engang.. trodde jo da at syklusen bare var på bærtur.. men så begynte spyinga et par uker etter og da fikk jeg positiv [emoji87]så jeg må nesten bare vente til over helgen å se om tanta banker på elr ikke.. litt nervepirrende føler jeg! Har det ikke klaffa nå tror jeg det blir å vente med videre prøving for å unngå termin i nov, des og tidlig jan..

Vis vedlegget 217473
Gårsdagens oppe og dagens nede. Hva tror dere? :p
Det ER jo streker der.. men har de ikke vært på den styrken siden før helga?
Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt å kjøpt en rfsu-test på butikken, de er vel super sensitive?
Og er du ikke preggers denne pp så hadde jeg kjøpt nye type tester :p

Faktisk: hvem er med meg på å kaste tester som er over tidsfristen om man ikke ser strek? Altså, gå ut i dunken ute med den :p

Jeg har holdt meg unna forumet ganske lenge grunnet stress og slikt, og rett og slett hatt for mye å gjøre.

Jeg har som regel lutealfase på 10 dager, derfor har jeg IKM i dag (11DPO), men ifølge FF har jeg varierende luteal fra 9-11 dager, så det kan være jeg har IKM i morgen også.. Jadda, bare å vente...

I dag, som da er dagen temperaturen skulle ha droppet og jeg få mensen, så er den fremdeles relativt høy - langt over coverline:

Men, i natt har jeg vært mye våken, temper til samme tid hver dag, ca kl 06:20. I dag tempet jeg kl 0415 og da var den 36,98. Var våken en times tid og sovnet igjen og da jeg tempet på morgenen til vanlig tid, var tempen 36,92.

Noen som vet om det å sove dårlig kan påvirke såpass mye? La oss innmari tidlig i går kveld, så hadde jo sovet godt.

Og turte ikke teste i dag, jeg er så redd for å teste negativt at jeg tenkte det er best å vente til i morgen.

Vi er i pp 26, begynte april 2015

upload_2017-1-31_9-27-53.png

Det ER jo streker der.. men har de ikke vært på den styrken siden før helga?
Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt å kjøpt en rfsu-test på butikken, de er vel super sensitive?
Og er du ikke preggers denne pp så hadde jeg kjøpt nye type tester :p

Faktisk: hvem er med meg på å kaste tester som er over tidsfristen om man ikke ser strek? Altså, gå ut i dunken ute med den :p

Huff sånn som jeg oppfører meg nå har jeg ikke vært siden jeg var langt på vei sist:p begynte nettopp å hulke fordi jeg så en snutt av greys anatomy på reklame :p wtf?! Kjæresten min skjønner ingenting. Jeg er lett med å kaste testen etter tørketid, men nå kommer jo strekene før testen har tørket!! Blir jo gal hvis dette er skygger. Skal definitivt bestille noen andre neste gang! :p

Jeg har holdt meg unna forumet ganske lenge grunnet stress og slikt, og rett og slett hatt for mye å gjøre.

Jeg har som regel lutealfase på 10 dager, derfor har jeg IKM i dag (11DPO), men ifølge FF har jeg varierende luteal fra 9-11 dager, så det kan være jeg har IKM i morgen også.. Jadda, bare å vente...

I dag, som da er dagen temperaturen skulle ha droppet og jeg få mensen, så er den fremdeles relativt høy - langt over coverline:

Men, i natt har jeg vært mye våken, temper til samme tid hver dag, ca kl 06:20. I dag tempet jeg kl 0415 og da var den 36,98. Var våken en times tid og sovnet igjen og da jeg tempet på morgenen til vanlig tid, var tempen 36,92.

Noen som vet om det å sove dårlig kan påvirke såpass mye? La oss innmari tidlig i går kveld, så hadde jo sovet godt.

Og turte ikke teste i dag, jeg er så redd for å teste negativt at jeg tenkte det er best å vente til i morgen.

Vis vedlegget 217474
Velkommen tilbake :)
Jeg kan få en pålitelig temp selvom jeg har hatt en times tid våken og sovna igjen et par timer før temp så lenge jeg ikke har vært oppe å gått. Men å sove dårlig har på mange en stor innvirkning, jeg ville haka av sleep deprived i specifics som gjør at ff tar med tempen men med avvik :)

Vis vedlegget 217474

Åååå så spennende! Jeg krysser fingrene for deg! :)

Huff sånn som jeg oppfører meg nå har jeg ikke vært siden jeg var langt på vei sist:p begynte nettopp å hulke fordi jeg så en snutt av greys anatomy på reklame :p wtf?! Kjæresten min skjønner ingenting. Jeg er lett med å kaste testen etter tørketid, men nå kommer jo strekene før testen har tørket!! Blir jo gal hvis dette er skygger. Skal definitivt bestille noen andre neste gang! :p
Gjør det, og for gudsskyld, dra å kjøp en anna type test å ta i morgen tidlig :p xD man blir jo ekstra emosjonell når man blir forvirra og kanskje litt stressa :p

Og: selvom man har fått skygge så betyr det jo ikke at man ikke er gravid :p

Velkommen tilbake :)
Jeg kan få en pålitelig temp selvom jeg har hatt en times tid våken og sovna igjen et par timer før temp så lenge jeg ikke har vært oppe å gått. Men å sove dårlig har på mange en stor innvirkning, jeg ville haka av sleep deprived i specifics som gjør at ff tar med tempen men med avvik :)

Takk, ja,det burde jeg gjøre, jeg krysser av for sleep deprived.. Men æsj, da er det jo fremdeles mulig at IKM er i dag :( haha

Takk, ja,det burde jeg gjøre, jeg krysser av for sleep deprived.. Men æsj, da er det jo fremdeles mulig at IKM er i dag :( haha
Ja, det er det nok, men det er også mulig at ikm er nettopp det, ikke kommende :D unner deg virkelig det om du har klart å stresse ned :) hadde ikke klart å holde meg unna bv lenge, sjekker Facebook sjeldnere :p
Hvor lenge har dere prøvd?

Gjør det, og for gudsskyld, dra å kjøp en anna type test å ta i morgen tidlig :p xD man blir jo ekstra emosjonell når man blir forvirra og kanskje litt stressa :p

Og: selvom man har fått skygge så betyr det jo ikke at man ikke er gravid :p

Hehe! Ja det tror jeg at jeg må gjøre! Helsikkens skygger altså! :p hvor ville du kjøpt tester?
Ja det er vel forsåvidt riktig at man kan det! :p

Back
Topp