❤IKM uke 5❤ 2017

Har ikke testet, og heller ikke fått tr enda. Er fem uker siden sist tr nå. Sist syklus var mye lenger enn det. Har ikke troen. Begynner å tvile på om jeg i det hele tatt får el.

Tester i morgen tidlig bare for å få det avkreftet, viss ikke tr dukker opp.

Klarte å holde ut, men vurderte det sterkt [emoji13]. Kjenner mensensmertene kommer snikende så tror ikke det klaffet denne gang. Hva med deg da?
Skal innrømme at testelysten kommer snikende, selv om det ikke er noe som tilsier at det har klaffet (har ingen symptom, men heller ikke noe som tilsier at tr er på vei). Tempen er enn så lenge høy, så er jo et lite håp:P

Prøver å overbevise meg selv om at det ikke er sååå lenge til torsdag ;)

Skal innrømme at testelysten kommer snikende, selv om det ikke er noe som tilsier at det har klaffet (har ingen symptom, men heller ikke noe som tilsier at tr er på vei). Tempen er enn så lenge høy, så er jo et lite håp:P

Prøver å overbevise meg selv om at det ikke er sååå lenge til torsdag ;)
Det er jo ikke så veldig lenge igjen til torsdag. Jeg syns dagene flyr avgårde, men nå forsvinner mine morgninger bort til nattevakter, så skal jeg få testet på morgenurin så kan først teste på torsdag.
Men det er jo som de sier her i gruppen. Har ikke tr kommet så er ikke håper ute [emoji4]

Røk selvfølgelig på test nå i ettermiddag selvom jeg var så "flink" i ikke testet i dag tidlig :p MEN det kom svaaak strek med en gang. Bare lurer på om det er skygge? Om dere i det hele tatt ser streken da :p
ImageUploadedByBV Forum1485793366.443386.jpg

Røk selvfølgelig på test nå i ettermiddag selvom jeg var så "flink" i ikke testet i dag tidlig :p MEN det kom svaaak strek med en gang. Bare lurer på om det er skygge? Om dere i det hele tatt ser streken da :p Vis vedlegget 217407
Jeg ser :) håper på babystrek :)

Røk selvfølgelig på test nå i ettermiddag selvom jeg var så "flink" i ikke testet i dag tidlig [emoji14] MEN det kom svaaak strek med en gang. Bare lurer på om det er skygge? Om dere i det hele tatt ser streken da [emoji14] Vis vedlegget 217407
Jeg ser også en svak strek [emoji1]

Betyr at det er en slags kontrast. At fargen har lagt seg alle andre steder enn på teststreken. Fått en del sånne. Og siden fargen ved siden av får så stor kontrast ser det ut som strek. Æsj, hater å være hu negative :p

Hehe neida jeg syns det er greit å vite sånt sånn at jeg ikke girer meg opp for mye :p

Æææh. Blir gal. Hatt skikkelig menskramper idag (eller siden lørdag), vært 100%sikker på tantebesøk. Men nei... spotter bare litt (Kun lysebrunt på fingeren når jeg sjekka tappen i sta. Ikke noe på papir eller i truse) negative tester og negativ magefølelse. Blir deppa fordi nå når tanta kommer må jeg flytte på gyn.timen jeg har på fredag. På en annen side : jeg har hatt over 12 dager lf :D

IKM i dag

Frøkenspiresnart
solsikke89
Lille-M
Mor

Hvordan går det med dere?

Jeg hadde en SA i starten av januar, og siden jeg misset lh-toppen på el etter sa er jeg veldig usikker på hvor i dpo-land jeg er, men er ganske sikker på at ikm er enten lørdag/søndag denne uka:) Jeg gikk tom for el-tester å rakk ikke få de nye:P Har ingen symptomer annet enn tyngdefølelse i magen, negative tester enn så lenge, men er fortsatt tidlig, mest sansynlig bare 8-9 dpo i dag.

Huhu, jeg skulle ikke bestille tester, do jeg greier ikke la dem ligge når jeg har dem. Så skulle jeg ikke kjøpe test før IKM. Flere som har vært på den tanken vil jeg tro?
Meeeeen... Jeg skulle innom apoteket for å hente ut medisin til katten i kveld, og så ligger det plutselig en CB i skapet på badet gitt! Den ryker i morgen tidlig, enda IKM ille er før onsdag eller fredag (mest sannsynlig fredag etter symptomene p dømme) xD

Back
Topp