Gomp85
Glad i forumet
Mente 10 dpo.. Er 10 dpo i dag og ikke tr enda.. så da ligger vi likt faktisk..Gleder meg til å følge deg også. Vi har ganske like symptomer. Jeg hadde også 10 dager lf sist pp. Så ihvertfall over det.. 11 dpo i dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mente 10 dpo.. Er 10 dpo i dag og ikke tr enda.. så da ligger vi likt faktisk..Gleder meg til å følge deg også. Vi har ganske like symptomer. Jeg hadde også 10 dager lf sist pp. Så ihvertfall over det.. 11 dpo i dag..
Hei og hopp - hvordan går det?Ja, det hadde jo vært kjekt. Litt mer motivert til å vente da [emoji4]
Klarte å holde ut, men vurderte det sterkt [emoji13]. Kjenner mensensmertene kommer snikende så tror ikke det klaffet denne gang. Hva med deg da?Hei og hopp - hvordan går det?
Ble det test i helgen eller klarte å holde ut? [emoji14]
Skal innrømme at testelysten kommer snikende, selv om det ikke er noe som tilsier at det har klaffet (har ingen symptom, men heller ikke noe som tilsier at tr er på vei). Tempen er enn så lenge høy, så er jo et lite håpKlarte å holde ut, men vurderte det sterkt [emoji13]. Kjenner mensensmertene kommer snikende så tror ikke det klaffet denne gang. Hva med deg da?
Det er jo ikke så veldig lenge igjen til torsdag. Jeg syns dagene flyr avgårde, men nå forsvinner mine morgninger bort til nattevakter, så skal jeg få testet på morgenurin så kan først teste på torsdag.Skal innrømme at testelysten kommer snikende, selv om det ikke er noe som tilsier at det har klaffet (har ingen symptom, men heller ikke noe som tilsier at tr er på vei). Tempen er enn så lenge høy, så er jo et lite håp
Prøver å overbevise meg selv om at det ikke er sååå lenge til torsdag
Jeg ser håper på babystrekRøk selvfølgelig på test nå i ettermiddag selvom jeg var så "flink" i ikke testet i dag tidlig MEN det kom svaaak strek med en gang. Bare lurer på om det er skygge? Om dere i det hele tatt ser streken da Vis vedlegget 217407
Jeg ser håper på babystrek
Jeg ser også en svak strek [emoji1]Røk selvfølgelig på test nå i ettermiddag selvom jeg var så "flink" i ikke testet i dag tidlig [emoji14] MEN det kom svaaak strek med en gang. Bare lurer på om det er skygge? Om dere i det hele tatt ser streken da [emoji14] Vis vedlegget 217407
Jeg ser, men ser også en hvit strek ved siden av :/ Men håpe den bare er et biprodukt av babystrekRøk selvfølgelig på test nå i ettermiddag selvom jeg var så "flink" i ikke testet i dag tidlig MEN det kom svaaak strek med en gang. Bare lurer på om det er skygge? Om dere i det hele tatt ser streken da Vis vedlegget 217407
Jeg ser, men ser også en hvit strek ved siden av :/ Men håpe den bare er et biprodukt av babystrek
Betyr at det er en slags kontrast. At fargen har lagt seg alle andre steder enn på teststreken. Fått en del sånne. Og siden fargen ved siden av får så stor kontrast ser det ut som strek. Æsj, hater å være hu negativeÅåååh! Betyr det skyggestrek?
Fant bilde fra når jeg var gravid sist:Vis vedlegget 217418
Betyr at det er en slags kontrast. At fargen har lagt seg alle andre steder enn på teststreken. Fått en del sånne. Og siden fargen ved siden av får så stor kontrast ser det ut som strek. Æsj, hater å være hu negative
IKM i dag
Frøkenspiresnart
solsikke89
Lille-M
Mor
Hvordan går det med dere?