Stallkjærringa
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Jeg ser strek [emoji5]Dagenst test 10dpo
Vis vedlegget 217501
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strek [emoji5]Dagenst test 10dpo
Vis vedlegget 217501
Jeg ser men er det makesure sine? Jeg får alltid strek etter fristen på 3 min, så om streken kom før da så vil jeg si detta blir spennende å følge med på
Om det var litt fukt i rommet så blir strekene ekstra tydelige. Lagt merke til det når jeg kasta testene jeg hadde fått skygge på. Og når jeg skule kaste mer så var det streker på alle fordi det lå fuktig papir lenger ned i søppelbøttaNei det er bt jeg synes jeg kunne skimte strek før 5min, men så gikk jeg i dusjen og etterpå synes jeg den vistes litt bedre..
Om det var litt fukt i rommet så blir strekene ekstra tydelige. Lagt merke til det når jeg kasta testene jeg hadde fått skygge på. Og når jeg skule kaste mer så var det streker på alle fordi det lå fuktig papir lenger ned i søppelbøtta
Men om du kanskje så noe før 5 min så gleder jeg meg til å se testen din i morgen
Krysser med degFår vel bare krysse fingrene
Krysser med deg
Hva mener du? Jeg ammer og har i utgangspunktet normal syklus med EL og mens.Tror ikke jeg har hatt el, og ingen tegn til mens. Så syklusen er nok ute og kjører enda! Skal til legen i morgen å forhøre meg. Synes det er veldig synd at å slutte å amme er eneste mulighet for at kroppen skal komme i rute igjen..
Er ikke alle det kommer tilbake for med en gang. Her tok det nesten 11 mnd etter fødsel før jeg fikk el og tr tilbake, fikk beskjed at det var pga ammingHva mener du? Jeg ammer og har i utgangspunktet normal syklus med EL og mens.
Jada, den er jeg med på, tok 15 mnd før jeg fikk tilbake mensen etter fødsel for min del. Ammer fortsatt 6 mnd senere.Er ikke alle det kommer tilbake for med en gang. Her tok det nesten 11 mnd etter fødsel før jeg fikk el og tr tilbake, fikk beskjed at det var pga amming
Samme her, ammer fremdeles 14mnd etter - men når hun først Lom, så fikk det heldigvis relativt i rute etterpåJada, den er jeg med på, tok 15 mnd før jeg fikk tilbake mensen etter fødsel for min del. Ammer fortsatt 6 mnd senere.
Jada, den er jeg med på, tok 15 mnd før jeg fikk tilbake mensen etter fødsel for min del. Ammer fortsatt 6 mnd senere.
Jeg føler det samme! Har gått med murringer, ømme bryst, kvalme, hodepine og tidenes puls i magen siden onsdag og holder på å gå på veggen! Skal grave meg ned i godteri dersom tanta kommer! Dette MÅ bare ha gått veien! Krysser fingrene for deg også jeg! [emoji8]Ååårh jeg kjenner at jeg gruer meg skikkelig til tr kommer om noen dager. Tror det er for godt til å være sant hvis jeg er gravid nå. Og er skikkelig sliten i kroppen allerede av menssmerter som jeg har hatt omtrent siden eggløsning. Tenker at denne gangen kommer jeg til å ligge strykeflat og drukne meg i is og sjokolade når hun kommer [emoji14] (sorry for syteinnlegg, måtte bare klage litt)
Jeg føler det samme! Har gått med murringer, ømme bryst, kvalme, hodepine og tidenes puls i magen siden onsdag og holder på å gå på veggen! Skal grave meg ned i godteri dersom tanta kommer! Dette MÅ bare ha gått veien! Krysser fingrene for deg også jeg! [emoji8]
Blenda! Er 10 dpo idag. Ikm søndag elr mandag. Får ikke positive tester før ikm. Kun da jeg hadde kjemisk jeg opplevde dette. Men tempen er høy fortsatt så vi får seHuff og huff! Hvordan er dine tester? Er du like mange dpo som meg? Krysser hardt! [emoji14]
H
Blenda! Er 10 dpo idag. Ikm søndag elr mandag. Får ikke positive tester før ikm. Kun da jeg hadde kjemisk jeg opplevde dette. Men tempen er høy fortsatt så vi får se
Velkommen inn hit og tilbake på forumet Da skriver jeg deg opp på lista. Blir spennende å se siden tempen er så høy
Blir bare glad av å se andre "syte" for da føler jeg meg ikke så jævlig selvÅåårh jeg kjenner at jeg gruer meg skikkelig til tr kommer om noen dager. Tror det er for godt til å være sant hvis jeg er gravid nå. Og er skikkelig sliten i kroppen allerede av menssmerter som jeg har hatt omtrent siden eggløsning. Tenker at denne gangen kommer jeg til å ligge strykeflat og drukne meg i is og sjokolade når hun kommer (sorry for syteinnlegg, måtte bare klage litt)