❤IKM uke 5❤ 2017

Jeg ser :D men er det makesure sine? Jeg får alltid strek etter fristen på 3 min, så om streken kom før da så vil jeg si detta blir spennende å følge med på :D

Nei det er bt :) jeg synes jeg kunne skimte strek før 5min, men så gikk jeg i dusjen og etterpå synes jeg den vistes litt bedre..

Nei det er bt :) jeg synes jeg kunne skimte strek før 5min, men så gikk jeg i dusjen og etterpå synes jeg den vistes litt bedre..
Om det var litt fukt i rommet så blir strekene ekstra tydelige. Lagt merke til det når jeg kasta testene jeg hadde fått skygge på. Og når jeg skule kaste mer så var det streker på alle fordi det lå fuktig papir lenger ned i søppelbøtta :p
Men om du kanskje så noe før 5 min så gleder jeg meg til å se testen din i morgen :D

Om det var litt fukt i rommet så blir strekene ekstra tydelige. Lagt merke til det når jeg kasta testene jeg hadde fått skygge på. Og når jeg skule kaste mer så var det streker på alle fordi det lå fuktig papir lenger ned i søppelbøtta :p
Men om du kanskje så noe før 5 min så gleder jeg meg til å se testen din i morgen :D

Får vel bare krysse fingrene :)

Kjenner jeg gruer meg til å teste.
Kjenner jeg er kjempe usikker på om jeg hadde el fredag eller mandag. Håper det var fredag, for det er kun da det er en sjanse for å være gravid.
Tenkte å teste i dag, i håp om at jeg kunne få en fin bursdagsgave. Men testen var ikke på badet i dag tidlig o_O

Tror ikke jeg har hatt el, og ingen tegn til mens. Så syklusen er nok ute og kjører enda! Skal til legen i morgen å forhøre meg. Synes det er veldig synd at å slutte å amme er eneste mulighet for at kroppen skal komme i rute igjen..:(
Hva mener du? Jeg ammer og har i utgangspunktet normal syklus med EL og mens.

Hva mener du? Jeg ammer og har i utgangspunktet normal syklus med EL og mens.
Er ikke alle det kommer tilbake for med en gang. Her tok det nesten 11 mnd etter fødsel før jeg fikk el og tr tilbake, fikk beskjed at det var pga amming :)

Ååårh jeg kjenner at jeg gruer meg skikkelig til tr kommer om noen dager. Tror det er for godt til å være sant hvis jeg er gravid nå. Og er skikkelig sliten i kroppen allerede av menssmerter som jeg har hatt omtrent siden eggløsning. Tenker at denne gangen kommer jeg til å ligge strykeflat og drukne meg i is og sjokolade når hun kommer :p (sorry for syteinnlegg, måtte bare klage litt) :(

Er ikke alle det kommer tilbake for med en gang. Her tok det nesten 11 mnd etter fødsel før jeg fikk el og tr tilbake, fikk beskjed at det var pga amming :)
Jada, den er jeg med på, tok 15 mnd før jeg fikk tilbake mensen etter fødsel for min del. Ammer fortsatt 6 mnd senere.

Jada, den er jeg med på, tok 15 mnd før jeg fikk tilbake mensen etter fødsel for min del. Ammer fortsatt 6 mnd senere.
Samme her, ammer fremdeles 14mnd etter - men når hun først Lom, så fikk det heldigvis relativt i rute etterpå :)

Hadde ikke tenkt å melde meg inn her nå, har egentlig mista litt troa. Er litt dramatisk av meg altså, er bare på Pp5. Uansett, følger med på ELslim, da skal jeg vel ha noe peiling på når El er.

Hatt sykluser på 35, 32, 30, 32 og 30 etter at jeg fikk tilbake mensen etter fødsel. I dag e jeg på dag 33, forventa mens søndag utifra ELslim. Negativ test i går (fy faen den "ikke gravid" er heavy) , og fortsatt ingen mens i dag.

Mensen kan jo fortsatt dukke opp i dag, men kjenner ikke noe av det jeg pleier å kjenne. Har ingen andre symptomer heller da.

Jeg fikk mensen 3 mnd etter fødsel, men syklusen var veldig ustabil til over et halvt år etter. Men har fortsatt vært usikker på om jeg har hatt el et par ganger...

Ååårh jeg kjenner at jeg gruer meg skikkelig til tr kommer om noen dager. Tror det er for godt til å være sant hvis jeg er gravid nå. Og er skikkelig sliten i kroppen allerede av menssmerter som jeg har hatt omtrent siden eggløsning. Tenker at denne gangen kommer jeg til å ligge strykeflat og drukne meg i is og sjokolade når hun kommer [emoji14] (sorry for syteinnlegg, måtte bare klage litt) :(
Jeg føler det samme! Har gått med murringer, ømme bryst, kvalme, hodepine og tidenes puls i magen siden onsdag og holder på å gå på veggen! Skal grave meg ned i godteri dersom tanta kommer! Dette MÅ bare ha gått veien! Krysser fingrene for deg også jeg! [emoji8]

Jeg føler det samme! Har gått med murringer, ømme bryst, kvalme, hodepine og tidenes puls i magen siden onsdag og holder på å gå på veggen! Skal grave meg ned i godteri dersom tanta kommer! Dette MÅ bare ha gått veien! Krysser fingrene for deg også jeg! [emoji8]

Huff og huff! Hvordan er dine tester? Er du like mange dpo som meg? Krysser hardt! :p

H

Blenda! Er 10 dpo idag. Ikm søndag elr mandag. Får ikke positive tester før ikm. Kun da jeg hadde kjemisk jeg opplevde dette. Men tempen er høy fortsatt så vi får se :)

Jaa stemmer! Tr får bare holde seg langt unna, for det høres jo ut som det har klaffet for deg da :) vi får bare smøre oss med tålmodighet...

Velkommen inn hit og tilbake på forumet :) Da skriver jeg deg opp på lista. Blir spennende å se siden tempen er så høy :)

Takk takk. Da blir det jo i det minste en rask avklaring, siden jeg allerede er på IKM :)

Ååårh jeg kjenner at jeg gruer meg skikkelig til tr kommer om noen dager. Tror det er for godt til å være sant hvis jeg er gravid nå. Og er skikkelig sliten i kroppen allerede av menssmerter som jeg har hatt omtrent siden eggløsning. Tenker at denne gangen kommer jeg til å ligge strykeflat og drukne meg i is og sjokolade når hun kommer :p (sorry for syteinnlegg, måtte bare klage litt) :(
Blir bare glad av å se andre "syte" for da føler jeg meg ikke så jævlig selv :p

Jeg har på toppen av alt blitt syk. Er så tørr i halsen og nesa. Kjennes ut som man begynner å bli frisk fra en hard forkjølelse. Klarer nesten ikke drikke vann en gang fordi jeg er så tørr :p og som du sier, man blir så sliten av å "ha mensen uten å ha mensen". stikker og alt føles så... ja, mensen der nede XD spotter fortsatt bare brunt da så.. rart at man plutselig begynner å ha lengre lf :s håper det blir slik i pp5 og :p lengden på lf assa.. ikke mensen xD

Back
Topp