❤IKM uke 5❤ 2017

Her også! Sees videre vi da! Mens på samme dag:P Jeg venter egentlig ikke mens før på søndag.. like greit den var tidlig da! Lykke til videre til oss:D

Huff! Tulletante! Ja sant nok, da starter neste syklus litt tidligere :p hvilken ikm gruppe havner du i? Jeg pleier å ha syklus på 33 dager. Denne gangen på 31, de to forrige på 37 og 38 :s

Huff! Tulletante! Ja sant nok, da starter neste syklus litt tidligere :p hvilken ikm gruppe havner du i? Jeg pleier å ha syklus på 33 dager. Denne gangen på 31, de to forrige på 37 og 38 :s

Jeg har vanligvis rundt 28 dager, forrige mnd 33 og denne 24, så litt kluss har det vært i det siste. Det kan jo være fordi jeg har vært sjuk ei stund da... blir nok ikm uke 9 tenker jeg.

Negativ test i morges også og enda ingen tegn til tanta (IKM var i går)... :confused:
Har ikke typisk mens murring, men litt støl/øm i nedre del av magen. Litt luft og kink i ryggen, så aner jo ikke om det er kinken eller andre tegn at ryggen er vond. Ellers lite med symptomer, så tror ikke jeg tørr håpe på spire enda... :shy: Tanta kommer nok springende før eller senere, selv om jeg helst ser at hun holder seg borte og at testen kan bli positiv. Skulle egentlig blitt mor nå i februar, men den drømmen ble jo knust, så kjenner det er litt tøffere å gå og vente nå som jeg samtidig ikke klarer å bli kvitt tanken på at jeg skulle vært høygravid.
Lykke til i neste pp dere som dessverre har fått tanta på besøk (tipper jeg kommer i samme IKM gruppe som dere igjen) og lykke til med spiren til dere som har fått 2 streker :)
Håper det ene eller andre viser seg snart :) ikke noe kjekt å gå å vente.
Så trist å lese at du snart egentlig skulle snart hatt et lite nurk i armene dine. Håper på en spire snart som holder seg fast helt i mål <3

Tr kom tidlig gitt! Har hatt kyssesyke, så er ikke så rart at kroppen ikke spiller på lag for tida. Prøvene mine er fine nå, så satser på kroppen er klar i neste pp!:) lykke til alle sammen<3
Bra du har blitt bra, og håper det klaffer neste pp :)

Håper det ene eller andre viser seg snart :) ikke noe kjekt å gå å vente.
Så trist å lese at du snart egentlig skulle snart hatt et lite nurk i armene dine. Håper på en spire snart som holder seg fast helt i mål <3

Tusen takk for gode ord :-)
Håper vi alle har et lite nurk i armene våres :-)

Da har tr kommet på besøk her..:arghh: Gratulerer så mye til alle med positiv test! :dummy::D Og lykke til videre med prøvingen til alle andre. Krysser fingrene for at vi kommer like etter (november- eller desemberforumet.) :-)

Da har tr kommet på besøk her..:arghh: Gratulerer så mye til alle med positiv test! :dummy::D Og lykke til videre med prøvingen til alle andre. Krysser fingrene for at vi kommer like etter (november- eller desemberforumet.) :)
At hun ikke kan holde seg unna da :shifty: Lykke til i neste pp, snart må jo vi også komme inni i et terminforum :)

Oj, skjedd mye siden siSt jeg var her inne :O gratulerer så mye til alle som har fått positiv!!

Jeg vet ikke hva jeg skal tro

Vedlegg

• WP_20170201_16_35_39_Pro.jpg
    WP_20170201_16_35_39_Pro.jpg
    416,7 KB · Visninger: 100
Det der ER babystrek:p Gratulerer :D
OMG, OMG, OMG!!! Streken syntes veldig mye bedre i virkeligheten også! :D Trenger ikke streksyn engang! Og den kom opp etter fem minutter, men det måtte gå fem minutter til før jeg trodde på det xD
Hadde det ikke vært for den rare "omgangssyken" som har vært siden i går hadde jeg vel ikke trodd påd en streken, men det tyder på "morgen"kvalme nå :O

OMG, OMG, OMG!!! Streken syntes veldig mye bedre i virkeligheten også! :D Trenger ikke streksyn engang! Og den kom opp etter fem minutter, men det måtte gå fem minutter til før jeg trodde på det xD
Hadde det ikke vært for den rare "omgangssyken" som har vært siden i går hadde jeg vel ikke trodd påd en streken, men det tyder på "morgen"kvalme nå :O
Det er ingen tvil om den streken der. Isåfall kan du saksøke rfsu (??) :p

Back
Topp