❤IKM uke 5❤ 2017

Heip. Klarte ikke holde meg unna testene i dag. Skulle være 10DPO i dag tror jeg, men test var negativ, uten tvil :bored:
Men føler absolut ingenting heller, kanskje litt kvalm men den kvalmen sitter litt i hodet tror jeg, vet ikke engang om den er ekte:( Med begge graviditet tidligere har jeg fått svake positiv denne tid. Har ikke så mye håp etter hvordan jeg føler meg selv, men never say never altså :finger:
Tr skal melde seg mandag/ tirsdag, prøver å vente til neste uke uten å kaste flere tester denne pp :shifty:

Så spennende Skvirevippen! Du har jo virkelig symptomer! Hvor mange dpo er du?
Kan også være symptomer på bare hormontull :p el kom jo 5 dager "før tiden" og, så kan være at progesteronet er litt på utur :)
Er 8dpo idag. Kjent på halsbrann siden søndag (5dpo).. så litt tidlig da :)

Heip. Klarte ikke holde meg unna testene i dag. Skulle være 10DPO i dag tror jeg, men test var negativ, uten tvil :bored:
Men føler absolut ingenting heller, kanskje litt kvalm men den kvalmen sitter litt i hodet tror jeg, vet ikke engang om den er ekte:( Med begge graviditet tidligere har jeg fått svake positiv denne tid. Har ikke så mye håp etter hvordan jeg føler meg selv, men never say never altså :finger:
Tr skal melde seg mandag/ tirsdag, prøver å vente til neste uke uten å kaste flere tester denne pp :shifty:
Håper er ikke ute før tanta melder seg - har en venninne som fikk senere positiv med nr2 enn med nr1, så trenger ikke bety noe :)

Haha:-D jeg er så heldig at jeg jobber utendørs (hjemmesykepleien);-)
Praktisk ;)

Har en kusine som er flyvertinne - sier det gjerne ikke høres over motorlyden, så bare krysse fingrene for at det ikke er av de som lukter [emoji14]

Okei, måtte spørre da jeg alltid har fått to streker. Jeg tror jeg befinner meg i dpo land, litt usikker fordi jeg hadde en sa i starten av januar og mistet lh toppen etter sa'en da jeg gikk tom for eltester. Fikk nesten positive el tester rett etter jeg var ferdig å blø. Jeg tok ny el test i går, da jeg plutselig fikk el slim, å tenkte at nå er syklusen min virkelig på snurr etter sa'en, den var blendahvit, men da er det kanskje vanlig å få hvite tester sent i syklusen da?:D
jeg fikk el slim lignende greier ca 8 dpo når jeg var gravid med lille som ligger på sofaen her med meg ;)
er mange som opplever det ;)

jeg er 7dpo i dag og bestilte meg nettopp noen billig tester, så regner med de er her på fredag!
tenker å teste iløpet av helgen ;) jeg er og forblir en ordentlig testetøs! <3

våknet i dag med sterke menssmerter som nå har gitt seg, krysser for festesmerter ;)
ellers VELDIG luftig i magen :p

ser mange svake streker her, håper de alle blir sterke og fine :D
lykke til :)

Praktisk ;)

Har en kusine som er flyvertinne - sier det gjerne ikke høres over motorlyden, så bare krysse fingrene for at det ikke er av de som lukter [emoji14]
Hahaha ;-) merket det kraftig igår at jeg var grusomt oppblåst, pleier vel å kjenne litt på det når det nærmer seg tr, så vi får se :-(

Tusen takk [emoji14] lykke til i morgen da. Tannlegetime er noe drit uansett :p
Absolutt - var inne til kontroll sist uke, men da var det bare satt av 20min - så må tilbake for å fikse på to små hull..

Heldigvis ett helt år til neste gang ;)

Absolutt - var inne til kontroll sist uke, men da var det bare satt av 20min - så må tilbake for å fikse på to små hull..

Heldigvis ett helt år til neste gang ;)

Uff syns det er så fælt. Var på akutt-time i starten av januar. Da klarte jeg ikke mer. Hadde gått med kjempe vondt siden siste trimester men guttungen min på ett år :p deilig å kunne tygge høyre siden igjen Hehe. Men nå skal jeg trekke én tann og har to hull utenom :p

Sorry for litt ufint spm :oops:.. men er det noen som har opplevd å få vondt i livmor når dere gjør nr to på do? Altså litt som om man er støl. Den følelsen.. bare i livmor området. Prøver å ikke lese for mye symptomer i dpo-land. Men klarer liksom ikke å ignorere det.. :p

Sorry for litt ufint spm :oops:.. men er det noen som har opplevd å få vondt i livmor når dere gjør nr to på do? Altså litt som om man er støl. Den følelsen.. bare i livmor området. Prøver å ikke lese for mye symptomer i dpo-land. Men klarer liksom ikke å ignorere det.. :p
Jeg har kjent det et par ganger, som om man er litt gangsperr.
Er man prøver så leser man alt som symptomer ;)

Jeg har opplevd det noen ganger, men det er så mye rart som har skjedd etter jeg fødte :p Hehe

Back
Topp