Frøkenspiresnart
Forelsket i forumet
Noen som har opplevd å få heeelt blenda el tester her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har det tiiiidlig og i seint syklusen. Men får heller aldri positive såNoen som har opplevd å få heeelt blenda el tester her?
Ha ha.. og jeg som har tenkt å teste 8 dpo.. bør kanskje vente til 10 dpo da..Nei.. det kommer kun skygge når du tester 7dpo tydeligvis xD
Jeg har alltid strek på el testene, men bare svake i starten og slutten av syklusen. Og 2 dager med positiv.Noen som har opplevd å få heeelt blenda el tester her?
Ja har det tiiiidlig og i seint syklusen. Men får heller aldri positive så
Jeg har alltid strek på el testene, men bare svake i starten og slutten av syklusen. Og 2 dager med positiv.
Synd å høre om saOkei, måtte spørre da jeg alltid har fått to streker. Jeg tror jeg befinner meg i dpo land, litt usikker fordi jeg hadde en sa i starten av januar og mistet lh toppen etter sa'en da jeg gikk tom for eltester. Fikk nesten positive el tester rett etter jeg var ferdig å blø. Jeg tok ny el test i går, da jeg plutselig fikk el slim, å tenkte at nå er syklusen min virkelig på snurr etter sa'en, den var blendahvit, men da er det kanskje vanlig å få hvite tester sent i syklusen da?
Jeg som ikke så strekene på de to øverste før jeg redigerte i negativ
Så spennende må huske å ikke helle ut i forhold før jeg har testa med minst to strips
Spennendeeee hvor mange dpo er du da?
Velkommen inn hit Trist å høre om SA. Da setter jeg deg opp på lista, og håper en ny spire er snart på veiHeihei! Ny her! Har vært inaktiv siden oktober ca da jeg hadde en SA. Hadde EL nå den 21.01, første EL etter aborten.. har venta på den for å si det sånn! Så er vel 3dpo nå da og IKM er da 5 elr 6 feb så jeg er litt her inne og litt på uke 6 tråden håper det er greit [emoji4] Har to nydelige gutter på 3 og 1 år så nå er vi såååå klare for ei lillesøster! [emoji7] haha! Lillebror er like velkommen bare så det er sagt, men storebror i familien sier han ønsker seg lillesøster [emoji85] [emoji173] Kanskje han får ha bilene sine litt i fred hvis det kommer ei jente i familien [emoji28]
Jeg håper jo. Tok to til nå for noen timer siden etter å ha holdt meg i 4 t, de var blenda.På torsdag er jeg enten 7 dpo eller 11 dpo[emoji12] men jeg tester ikke etter EL, så helt nøyaktig er vanskelig å vite da[emoji85] har ikm 1. eller 5. februar. Spennende dager! Tipper på du har en liten spire jeg[emoji173]
Rart. Men dette er helt sikkert individuelt. Har jo aldri testet med el tester hver eneste dag hele syklusen til sammen. Så godt mulig det kan skje. Men har aldri opplevd det. Og har jo blitt noen tester..Det har jeg også hatt tidligere, men i går var den helt blendahvit! Tror jeg befinner meg i dpo-land, men usikker pga sa tidlig i januar.
Var nok skygge
Får ta ny i morgen
Synd å høre om sa
For meg er det visst normalt
Første dagen etter (dpo= days past ovulation)Hvordan teller dere dpo dagene? 1 dag på eggløsningsdagen eller første dag dagen etter eggløsning?
Takk . Har ikke sjekket hva dpo sto for, bare skjønt at det var perioden etter el.Første dagen etter (dpo= days past ovulation)
Ja, man kan nok gjette seg til en del ut ifra kontekstTakk . Har ikke sjekket hva dpo sto for, bare skjønt at det var perioden etter el.
Da er jeg 6dpo i dag, med en kropp som er helt på bærtur for tiden [emoji4]Ja, man kan nok gjette seg til en del ut ifra kontekst
Hvordan ligger du an da?
Føles litt sånn her ogDa er jeg 6dpo i dag, med en kropp som er helt på bærtur for tiden [emoji4]