❤IKM uke 5❤ 2017

Ja :) har det tiiiidlig og i seint syklusen. Men får heller aldri positive så :p

Okei, måtte spørre da jeg alltid har fått to streker. Jeg tror jeg befinner meg i dpo land, litt usikker fordi jeg hadde en sa i starten av januar og mistet lh toppen etter sa'en da jeg gikk tom for eltester. Fikk nesten positive el tester rett etter jeg var ferdig å blø. Jeg tok ny el test i går, da jeg plutselig fikk el slim, å tenkte at nå er syklusen min virkelig på snurr etter sa'en, den var blendahvit, men da er det kanskje vanlig å få hvite tester sent i syklusen da?:D

Okei, måtte spørre da jeg alltid har fått to streker. Jeg tror jeg befinner meg i dpo land, litt usikker fordi jeg hadde en sa i starten av januar og mistet lh toppen etter sa'en da jeg gikk tom for eltester. Fikk nesten positive el tester rett etter jeg var ferdig å blø. Jeg tok ny el test i går, da jeg plutselig fikk el slim, å tenkte at nå er syklusen min virkelig på snurr etter sa'en, den var blendahvit, men da er det kanskje vanlig å få hvite tester sent i syklusen da?:D
Synd å høre om sa :(
For meg er det visst normalt :p

Jeg som ikke så strekene på de to øverste før jeg redigerte i negativ :p
Så spennende :) må huske å ikke helle ut i forhold før jeg har testa med minst to strips :p

Spennendeeee :D hvor mange dpo er du da?

På torsdag er jeg enten 7 dpo eller 11 dpo[emoji12] men jeg tester ikke etter EL, så helt nøyaktig er vanskelig å vite da[emoji85] har ikm 1. eller 5. februar. Spennende dager! Tipper på du har en liten spire jeg[emoji173]

Heihei! Ny her! Har vært inaktiv siden oktober ca da jeg hadde en SA. Hadde EL nå den 21.01, første EL etter aborten.. har venta på den for å si det sånn! Så er vel 3dpo nå da og IKM er da 5 elr 6 feb så jeg er litt her inne og litt på uke 6 tråden :) håper det er greit [emoji4] Har to nydelige gutter på 3 og 1 år så nå er vi såååå klare for ei lillesøster! [emoji7] haha! Lillebror er like velkommen bare så det er sagt, men storebror i familien sier han ønsker seg lillesøster [emoji85] [emoji173] Kanskje han får ha bilene sine litt i fred hvis det kommer ei jente i familien [emoji28]

Heihei! Ny her! Har vært inaktiv siden oktober ca da jeg hadde en SA. Hadde EL nå den 21.01, første EL etter aborten.. har venta på den for å si det sånn! Så er vel 3dpo nå da og IKM er da 5 elr 6 feb så jeg er litt her inne og litt på uke 6 tråden :) håper det er greit [emoji4] Har to nydelige gutter på 3 og 1 år så nå er vi såååå klare for ei lillesøster! [emoji7] haha! Lillebror er like velkommen bare så det er sagt, men storebror i familien sier han ønsker seg lillesøster [emoji85] [emoji173] Kanskje han får ha bilene sine litt i fred hvis det kommer ei jente i familien [emoji28]
Velkommen inn hit :) Trist å høre om SA. Da setter jeg deg opp på lista, og håper en ny spire er snart på vei ;)

På torsdag er jeg enten 7 dpo eller 11 dpo[emoji12] men jeg tester ikke etter EL, så helt nøyaktig er vanskelig å vite da[emoji85] har ikm 1. eller 5. februar. Spennende dager! Tipper på du har en liten spire jeg[emoji173]
Jeg håper jo. Tok to til nå for noen timer siden etter å ha holdt meg i 4 t, de var blenda.
Men har hørt at man kan spotte litt etter samleie om man er gravid.. og jeg gjorde det nå :eek:
Men er sikkert heeelt normalt om man ikke er det og xD

Oioi. Da er du snart rundt testetider og :D eller... du er i testetider nå om du er testetøs da :p
Men tøft å vente til torsdag!!

Det har jeg også hatt tidligere, men i går var den helt blendahvit! Tror jeg befinner meg i dpo-land, men usikker pga sa tidlig i januar.
Rart. Men dette er helt sikkert individuelt. Har jo aldri testet med el tester hver eneste dag hele syklusen til sammen. Så godt mulig det kan skje. Men har aldri opplevd det. Og har jo blitt noen tester.. :p

Synd å høre om sa :(
For meg er det visst normalt :p

Ja, det har vært tøffe dager, har hatt to sa siden oktober nå, så satser på at spira klamrer seg fast neste gang. Er lovt ekstra oppfølgning fra lege ved evt ny graviditet.
Får bare vente å se til neste uke, da er det tid for ikm etter mine foreløbige beregninger. Håper så inderlig tr ikke dukker opp!

Back
Topp