❤IKM uke 5❤ 2017

Føles litt sånn her og :)

Når ryker du på en test da, tror du?
Jeg pleier som oftest å vente til ikm, men får se om ikke det ryker en i helgen. Litt vanskelig å teste på morgenurinen når jeg jobber natt og ikke klarer å holde meg mer en max 2 timer.

Når tenker du å teste?

Jeg pleier som oftest å vente til ikm, men får se om ikke det ryker en i helgen. Litt vanskelig å teste på morgenurinen når jeg jobber natt og ikke klarer å holde meg mer en max 2 timer.

Når tenker du å teste?
Nei, er vel ikke helt enkelt det ;) men hjelper på å vente til ikm,da ;)

Her venter jeg til ikm - avtalt med mannen og han har lagt vekk testene noe sted i tilfellet jeg skulle bli fristet [emoji14]

Så blir vel neste torsdag eller fredag :O

Nei, er vel ikke helt enkelt det ;) men hjelper på å vente til ikm,da ;)

Her venter jeg til ikm - avtalt med mannen og han har lagt vekk testene noe sted i tilfellet jeg skulle bli fristet [emoji14]

Så blir vel neste torsdag eller fredag :O
Så lurt av mannen din da. Mine testee ligger hjemme hos meg mens jeg er hos kjæresten. Er for langt til at jeg gidder å hente de før jeg skal hjemom en tur [emoji13]. Ikm på torsdag neste uke så det blir spennende for oss [emoji4]

Så lurt av mannen din da. Mine testee ligger hjemme hos meg mens jeg er hos kjæresten. Er for langt til at jeg gidder å hente de før jeg skal hjemom en tur [emoji13]. Ikm på torsdag neste uke så det blir spennende for oss [emoji4]
Haha, ikke så dumt det heller nei ;)

Kan jo ha test-date neste torsdag hvis vi klarer å holde oss til da [emoji14]

Jeg håper jo. Tok to til nå for noen timer siden etter å ha holdt meg i 4 t, de var blenda.
Men har hørt at man kan spotte litt etter samleie om man er gravid.. og jeg gjorde det nå :eek:
Men er sikkert heeelt normalt om man ikke er det og xD

Oioi. Da er du snart rundt testetider og :D eller... du er i testetider nå om du er testetøs da :p
Men tøft å vente til torsdag!!

Er nok best å teste på morgenurin så tidlig!:) har hørt at man har lettere for å spotte litt etter samleie når man er gravid ja:)

Ja, jeg er nok en testetøs! Haha Håper testene kommer i dag:D

Fikk nesten ikke noe søvn i natt, så er selvsagt oppe på do flere ganger iløpet av natta. Men klarte å holde meg de siste 4 timene.
Så her er testene. Fikk strek på den første, ble så ivrig så tok en til av dustetestene. Og tenkte at "pokker heller" så røk det en makesure-strimel og :p
Ser bare på den øverste testen så, veit ikke hva jeg skal tro :s
1a96a7d5eafcf33f4263dcf091b4a925.jpg
8da36dc6a9a6bacf416960a4b959aede.jpg

Fikk nesten ikke noe søvn i natt, så er selvsagt oppe på do flere ganger iløpet av natta. Men klarte å holde meg de siste 4 timene.
Så her er testene. Fikk strek på den første, ble så ivrig så tok en til av dustetestene. Og tenkte at "pokker heller" så røk det en makesure-strimel og [emoji14]
Synes jeg ser noe på den øverste, altså. Litt mindre sikker på den nederste, men her lar jeg mer erfarne testtydere trå til ^^

Så her er testene. Fikk strek på den første, ble så ivrig så tok en til av dustetestene. Og tenkte at "pokker heller" så røk det en makesure-strimel og :p

Jeg ser på den øverste og nederste :D såååå spennende! Måtte dagene gå fortere!

Jeg ser på den øverste og nederste :D såååå spennende! Måtte dagene gå fortere!
Gjør du det ell? På den nederste? Søren.. nei. Får prøvde å ikke drikke noe da jeg legger meg i kveld, og forhåpentligvis sove hele natta :p
Tempen er også høyere enn den pleier å være, men det kan jo være fordi lf er blitt forlenga :p

Jeg bare måtte være med på leken :p har begynt å værke i korsryggen og ubehag i livmoren. Så tok en test aaaaaltfor tidlig :p legger ved testen for morroskyld
ImageUploadedByBV Forum1485329317.270426.jpg

Dere som har begynt å teste, kjenner dere noen symptomer? Her er det kun luft i magen, som alltid kommer på denne tiden før mens :shy:

Dere som har begynt å teste, kjenner dere noen symptomer? Her er det kun luft i magen, som alltid kommer på denne tiden før mens :shy:

Jeg har ikke noe særlig symptomer utenom støl i ryggen (mensmurringer nesten) og av og til ubehag i livmor. 6 dpo tror jeg :p

Fikk nettopp telefon fra legesenteret om at jeg har kyssesyke:o håper det ikke er farlig hvis jeg nå er gravid! Godt å få ei forklaring på mi ekstremt dårlige form for tida da.. noen med erfaring?

Ser på den øverste iallfall:D

Kan skrive under på luft i magen :O
Fantastisk når man jobber i åpent landskap....

Luft i magen (uten å føle meg så veldig oppblåst). Føles tidvis ut som støt i brystene uten at de er så såre egentlig. Utrolig svimmel, kvalm (sikkert av at jeg er svimmel) og halsbrann.har tatt blodprøver som er helt normale så er ikke pga noe mangel i allefall. Og litt stikkinger/kramper rundt om nedi der og ut i lyskene. Har jo kjent på alt det uten å ha vært gravid før så :p
Også spotte jeg litt etter sex i går. Ikke noe etterpå. Har gjort det før og og da var der dagen før mens eller rett etter det var ferdig, så kan være at tr er på vei :(

Luft i magen (uten å føle meg så veldig oppblåst). Føles tidvis ut som støt i brystene uten at de er så såre egentlig. Utrolig svimmel, kvalm (sikkert av at jeg er svimmel) og halsbrann.har tatt blodprøver som er helt normale så er ikke pga noe mangel i allefall. Og litt stikkinger/kramper rundt om nedi der og ut i lyskene. Har jo kjent på alt det uten å ha vært gravid før så :p
Også spotte jeg litt etter sex i går. Ikke noe etterpå. Har gjort det før og og da var der dagen før mens eller rett etter det var ferdig, så kan være at tr er på vei :(
Så spennende Skvirevippen! Du har jo virkelig symptomer! Hvor mange dpo er du?

Back
Topp