❤IKM uke 5❤ 2017

Hvor mange dpo er dere før den første testen ryker?

Røk på igår, 7 dpo..

ImageUploadedByBV Forum1485275652.985805.jpg

Og idag..

ImageUploadedByBV Forum1485275670.392550.jpg

Testetøs sa du?

Herregud.. veit ikke om jeg tørr... jeg var liksom sååå på å vente. Men jeg har vær så svimmel og ekkel i kroppen de siste to dagene så bare måtte... også er jeg bare et menneske :(
Jeg skal ikke tisse igjen før i kveld så skal jeg se om jeg får strek igjen.
2c2bed1145459662ca44b15e87382d4c.jpg
ef6f383bf524c9e3fd597f4a59347880.jpg

De to øverste var tatt på den "skvetten" jeg pressa ut xD
Ser streken! Og jeg har brukt de testene der mange ganger og aldri fått skyggestrek heller.. så kan jo være en babystrek dette.. prøv igjen i morgen tidlig ;)

Ser streken! Og jeg har brukt de testene der mange ganger og aldri fått skyggestrek heller.. så kan jo være en babystrek dette.. prøv igjen i morgen tidlig ;)
Har fått skygge to ganger før.. Tenkte å teste igjen om 50 min xD da har jeg holdt meg i 4 timer, en time mer enn det denne var tatt på :p
Må bare se om nor lignende kommer opp igjen :p

Klarer du å vente så lenge? :p Hehe jeg lurer på om jeg skal teste på fredag også (8dpo), selvom jeg tviler på at det viser noe spennende :p
Ja må bare klare å holde meg så lenge :p Avtalt med mannen :D Men lurer litt på om jeg egentlig er da 12dpo.
Håper på en tidlig strek hos deg ;)

Herregud.. veit ikke om jeg tørr... jeg var liksom sååå på å vente. Men jeg har vær så svimmel og ekkel i kroppen de siste to dagene så bare måtte... også er jeg bare et menneske :(
Jeg skal ikke tisse igjen før i kveld så skal jeg se om jeg får strek igjen.
2c2bed1145459662ca44b15e87382d4c.jpg
ef6f383bf524c9e3fd597f4a59347880.jpg

De to øverste var tatt på den "skvetten" jeg pressa ut xD

Jeg ser streker på alle! Så spennende!! Jeg kommer til å teste på torsdag tror jeg[emoji16]

Ja må bare klare å holde meg så lenge :p Avtalt med mannen :D Men lurer litt på om jeg egentlig er da 12dpo.
Håper på en tidlig strek hos deg ;)

Hehe ja det var det :p Hehe håper jeg også :D hvis du kanskje er 12 dpo så er det jo super spennende! Og kanskje vanskeligere å holde seg så lenge:p

Liker testetøser jeg :p jeg føler liksom jeg klarer å se hvor streken skal være. Vet ikke om det er skygge?

Nei si det :P Får ha tålmodighet og huske på at jeg kun har 2 billigtester igjen :hilarious:

Hehe ja det var det :p Hehe håper jeg også :D hvis du kanskje er 12 dpo så er det jo super spennende! Og kanskje vanskeligere å holde seg så lenge:p
Jo vanskelig å holde seg, men må holde meg nå :p

Back
Topp