Hvor mange dpo er dere før den første testen ryker?
Røk på igår, 7 dpo..
Og idag..
Testetøs sa du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo er dere før den første testen ryker?
Ser streken! Og jeg har brukt de testene der mange ganger og aldri fått skyggestrek heller.. så kan jo være en babystrek dette.. prøv igjen i morgen tidligHerregud.. veit ikke om jeg tørr... jeg var liksom sååå på å vente. Men jeg har vær så svimmel og ekkel i kroppen de siste to dagene så bare måtte... også er jeg bare et menneske
Jeg skal ikke tisse igjen før i kveld så skal jeg se om jeg får strek igjen.
De to øverste var tatt på den "skvetten" jeg pressa ut xD
Uff.. håper for deg at det skjer snart.Cd33... jeg gir opp litt jeg nå.
Blir vel 10dpo her tenker jeg (på fredag)
Har fått skygge to ganger før.. Tenkte å teste igjen om 50 min xD da har jeg holdt meg i 4 timer, en time mer enn det denne var tatt påSer streken! Og jeg har brukt de testene der mange ganger og aldri fått skyggestrek heller.. så kan jo være en babystrek dette.. prøv igjen i morgen tidlig
Ja må bare klare å holde meg så lenge Avtalt med mannen Men lurer litt på om jeg egentlig er da 12dpo.Klarer du å vente så lenge? Hehe jeg lurer på om jeg skal teste på fredag også (8dpo), selvom jeg tviler på at det viser noe spennende
Herregud.. veit ikke om jeg tørr... jeg var liksom sååå på å vente. Men jeg har vær så svimmel og ekkel i kroppen de siste to dagene så bare måtte... også er jeg bare et menneske
Jeg skal ikke tisse igjen før i kveld så skal jeg se om jeg får strek igjen.
De to øverste var tatt på den "skvetten" jeg pressa ut xD
Jeg som ikke så strekene på de to øverste før jeg redigerte i negativJeg ser streker på alle! Så spennende!! Jeg kommer til å teste på torsdag tror jeg[emoji16]
Ja må bare klare å holde meg så lenge Avtalt med mannen Men lurer litt på om jeg egentlig er da 12dpo.
Håper på en tidlig strek hos deg
Liker testetøser jeg jeg føler liksom jeg klarer å se hvor streken skal være. Vet ikke om det er skygge?
Gratulerer med dagen - måtte det snart komme klare og positive strekerOgså har jeg bursdag idag og, så hadde så lyst på bursdagsgave
Tusen takk jeg ønsker meg positive til alle her inneGratulerer med dagen - måtte det snart komme klare og positive streker
Jo vanskelig å holde seg, men må holde meg nåHehe ja det var det Hehe håper jeg også hvis du kanskje er 12 dpo så er det jo super spennende! Og kanskje vanskeligere å holde seg så lenge
Ja, hadde det bare vært så enkelt - men ja, absolutt. Fint om alle i gruppa klaffetTusen takk jeg ønsker meg positive til alle her inne
Kan vi ikke bare bli gravide liksom??
Jaa. Har vært ikm gruppe med så mange av de samme, så blir litt bitter-sweet om jeg eller noen andre skulle ha flytta utJa, hadde det bare vært så enkelt - men ja, absolutt. Fint om alle i gruppa klaffet
Å så synd.. satser på at du bare er tidlig ute.. var ikke klar over at disse også kunne få skygge. Ikke opplevd før.Var nok skygge
Får ta ny i morgen
Nei.. det kommer kun skygge når du tester 7dpo tydeligvis xDÅ så synd.. satser på at du bare er tidlig ute.. var ikke klar over at disse også kunne få skygge. Ikke opplevd før.