❤IKM uke 5❤ 2017

Klarte å la være å teste idag, og imorgen tidlig har jeg ikke test tilgjengelig, så klarer hvertfall å holde meg til 9dpo:-D tror kanskje jeg sprekker på torsdag:-o klarer ikke vente lenger, syns ikke det er gøy å bli overrasket av tr. Da vil jeg heller ha en negativ test litt i forkant (ja,jeg er nok litt rar) og være litt forberedt :-)

Klarte å la være å teste idag, og imorgen tidlig har jeg ikke test tilgjengelig, så klarer hvertfall å holde meg til 9dpo:-D tror kanskje jeg sprekker på torsdag:-o klarer ikke vente lenger, syns ikke det er gøy å bli overrasket av tr. Da vil jeg heller ha en negativ test litt i forkant (ja,jeg er nok litt rar) og være litt forberedt :)
Skjønner deg godt, bedre å være litt forberedt og heller bli positivt overrasket når TR ikke kommer :)

Bæh. Må få ut litt frustrasjon. De fleste som har prøvd en stund sier noe sånt som dette: "da vi stoppet å prøve/begynte å slappe av osv., gikk det med en gang". Men hvordan kan man bare begynne å slappe av når man har så lyst til å klare det?! :( Og det har vel gått for de som har stresset også? :anyone

Bæh. Må få ut litt frustrasjon. De fleste som har prøvd en stund sier noe sånt som dette: "da vi stoppet å prøve/begynte å slappe av osv., gikk det med en gang". Men hvordan kan man bare begynne å slappe av når man har så lyst til å klare det?! :( Og det har vel gått for de som har stresset også? :anyone
Det er bare å glemme. Statestikken er klar, de som prøver aktivt blir fortere gravide :) men om du har høyt stressnivå eller kroppen reagerer veldig på stress er det sikkert ikke så bra.

Jeg merker jeg er ekstremt lei av å få servert "det kan faktisk ta opptil et helt år før man blir gravid, og det er normalt".... eller de som sier de er lei av å høre at de som "bare har prøvd i 2 pp" blir skuffa.. alle her inne ville helst sitti med en baby i arma nå vel? Helst i går :p

Ja, skjønner den. Mine tester kom ikke i dag, så her blir det nok tidligst på torsdag[emoji12]
Æææh. Jeg sprakk.. Tok en av de gamle testene. Fikk svaaaak strek. Sikkert 7dpo-forbannelsestreken... Glemte meg og helte ut koppen før jeg fikk testa med en til. Tenkte at kanskje det er litt igjen i blæra så skvisa ut noen dråper etter 15 min. Men da fikk jeg to blenda... jeg er så dum assa....

Åååååå kan noen snart ryke på en test nå eller?? Jeg sitter og venter i spenning! :p jeg er bare 5dpo selv så er vel i liiiiitt tidligste laget :p meeeen det er jo såå gøy å teste og å tyde tester :p æææææ kan dagene gå litt fortere pliiiiiiiiis!

Æææh. Jeg sprakk.. Tok en av de gamle testene. Fikk svaaaak strek. Sikkert 7dpo-forbannelsestreken... Glemte meg og helte ut koppen før jeg fikk testa med en til. Tenkte at kanskje det er litt igjen i blæra så skvisa ut noen dråper etter 15 min. Men da fikk jeg to blenda... jeg er så dum assa....

Legg ut bilde daaa :D

Legg ut bilde daaa :D
Herregud.. veit ikke om jeg tørr... jeg var liksom sååå på å vente. Men jeg har vær så svimmel og ekkel i kroppen de siste to dagene så bare måtte... også er jeg bare et menneske :(
Jeg skal ikke tisse igjen før i kveld så skal jeg se om jeg får strek igjen.
2c2bed1145459662ca44b15e87382d4c.jpg
ef6f383bf524c9e3fd597f4a59347880.jpg

De to øverste var tatt på den "skvetten" jeg pressa ut xD

Herregud.. veit ikke om jeg tørr... jeg var liksom sååå på å vente. Men jeg har vær så svimmel og ekkel i kroppen de siste to dagene så bare måtte... også er jeg bare et menneske :(
Jeg skal ikke tisse igjen før i kveld så skal jeg se om jeg får strek igjen.
2c2bed1145459662ca44b15e87382d4c.jpg
ef6f383bf524c9e3fd597f4a59347880.jpg

De to øverste var tatt på den "skvetten" jeg pressa ut xD

Jeg ser lett strek på den nederste ihvertfall! :O
Kan skimte litt svakere på de andre to også faktisk! Ææ så spennende! Gøy at du tok tester :D

Det er bare å glemme. Statestikken er klar, de som prøver aktivt blir fortere gravide :) men om du har høyt stressnivå eller kroppen reagerer veldig på stress er det sikkert ikke så bra.

Jeg merker jeg er ekstremt lei av å få servert "det kan faktisk ta opptil et helt år før man blir gravid, og det er normalt".... eller de som sier de er lei av å høre at de som "bare har prøvd i 2 pp" blir skuffa.. alle her inne ville helst sitti med en baby i arma nå vel? Helst i går :p

Så godt å høre! Helt enig med deg.

Jeg ser lett strek på den nederste ihvertfall! :O
Kan skimte litt svakere på de andre to også faktisk! Ææ så spennende! Gøy at du tok tester :D
Kan du?? Og jeg som ikke turte å si noe om at jeg kanskje så på de øverste også fordi det virka så streksynete.. fader... om jeg klarer å holde meg til torsdag skal jeg prøve en av de andre strimlene :p

Ja jeg og.. men de siste 2 pp har jeg fått disse 7dpo:
c38158228cfab9e6565729beb4afd9ac.jpg
a29a5d4758b72a3bdeabfd09e2000d78.jpg

Så har iiiingen forventinger.. Bare blir så forbanna for at jeg helte ut før jeg fikk testa på samme urin.....

Også har jeg bursdag idag og, så hadde så lyst på bursdagsgave :rolleyes:

Ååååå ser den! Men altså det er jo ulik styrke på strekene da! Så du får ta en ny test i kveld! :D og masse gratulerer med dagen! Håper du får en fin strek i kveld som bursdagsgave <3

Back
Topp