❤IKM uke 5❤ 2017

Melder meg inn her! Hadde en SA for 3 uker siden, og nå er testen blitt negativ! Jeg troor jeg hadde el i går, så da krysser jeg fingrene :) dette blir pp 1, da jeg ble uplanlagt gravid i desember :)

Nå er jeg på googlern :p fikk plutselig skikkelig prikking/ising i underleppa, litt som når bedøvelsen fra tannlegen er på vei ut. Har holdt på i fire timer og begynte litt i tunga nå.
Alt for tidlig for symptomer, men klarer jo ikke høre på logikken, hører heller på ønskestemmen selvom jeg ikke finner noe om det heller :p xD

Tar nok et par dager. Regner meg jeg ringer og maser tirsdag eller onsdag ;)

Tror jeg kommer til å be de om å krysse av for hCG i samme slengen også :)
Blir spennende å få svar da, men sikkert også nervepirrende. Håper testen sier at el har vært :)

Melder meg inn her! Hadde en SA for 3 uker siden, og nå er testen blitt negativ! Jeg troor jeg hadde el i går, så da krysser jeg fingrene :) dette blir pp 1, da jeg ble uplanlagt gravid i desember :)
Velkommen inn hit til oss. Trist med SA da, selv om graviditeten ikke var planlagt. Håper du blir fort gravid igjen :)
Når blir ikm sånn ca da?

Velkommen inn hit til oss. Trist med SA da, selv om graviditeten ikke var planlagt. Håper du blir fort gravid igjen :)
Når blir ikm sånn ca da?

Vanskelig å si, men om jeg hadde eggløsning i helgen så blir det vell ca 4 februar :) Har ikke testet etter el, men hadde en del stikkinger i høyre side og litt slim i går. Slik hadde jeg det før når jeg hadde el også :) så krysser fingrene!

Ikm 01.02! :D

Hiver meg med, selv om vi ikke prøver ordentlig ennå! men greit med sex rundt el :)
Spent på om det klaffer fort og om kroppen er i gjenge, siden vi fikk IVF hjelp med første som kom til verden i august 16.

lykke til alle sammen :)

Blodprøve tatt, får svar onsdag :)

DPO-land!
ImageUploadedByBV Forum1485159178.861590.jpg

Min kjæreste er jammen tullete :p begynte å snakke litt med han om å prøve på nr to for noen mnd siden, men han sa at neeei det ble for slitsomt for han har hørt 1 unge er kjekt og 2 er som 10! Veldig mange som sier det. Men jeg vil ha to tette. Så for ikke så lenge siden så sa han kanskje det hadde passet bra med ca 2 år mellom. Jeg har ikke presset han til noe eller sagt noe mer også plutselig sluttet han å hoppe av i svingen og jeg tok det som et tegn :p han visste når jeg forventet EL også :p så i går når han kom hjem fra fjellet nevnte jeg at jeg trodde jeg hadde hatt EL. Så sier han med litt tullete stemme; du bare lurer meg du og plutselig vil ha masse sex men så vil du bare bli gravid :p så sa jeg hallo du som plutselig ikke hopper ut lengre :p og i går etter denne samtalen så hadde vi sex og igjen så hoppet han ikke ut! :p så sa jeg skulle ikke du hoppe ut liksom :p så sa han eeeehm klarte det ikke :p Haha mannfolk :p regner med jeg er 4 dpo i dag uansett :p

Mange som har kommet seg til dpo-land? Her er jeg 3 dpo og den lange ventetiden er i gang.. :p
Er i følge FF 6dpo i dag. Skal ikke teste før på fredag, hvis jeg klarer å holde meg så lenge da :p

Ikm 01.02! :D

Hiver meg med, selv om vi ikke prøver ordentlig ennå! men greit med sex rundt el :)
Spent på om det klaffer fort og om kroppen er i gjenge, siden vi fikk IVF hjelp med første som kom til verden i august 16.

lykke til alle sammen :)
Mamma-til-3. pp 1, B 4, ikm 01.02
CurlyGirl - pp10 - B2 - EL ca 18.01 - IKM 01.02
Velkommen inn hit alle sammen :) Da er dere satt på lista. Lykke til :)

Er i følge FF 6dpo i dag. Skal ikke teste før på fredag, hvis jeg klarer å holde meg så lenge da :p

I følge statistikken på EL-appene er jeg 5 DPO, men har verken tatt EL-tester eller tempet denne pp'en så er veldig usikker.
Så lenge jeg ikke får symptomer tror jeg faktisk ikke jeg kommer til å teste denne pp'en. Har ikke trua :(

I følge statistikken på EL-appene er jeg 5 DPO, men har verken tatt EL-tester eller tempet denne pp'en så er veldig usikker.
Så lenge jeg ikke får symptomer tror jeg faktisk ikke jeg kommer til å teste denne pp'en. Har ikke trua :(
Håper på det beste <3

Back
Topp