Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende å få svar da, men sikkert også nervepirrende. Håper testen sier at el har værtTar nok et par dager. Regner meg jeg ringer og maser tirsdag eller onsdag
Tror jeg kommer til å be de om å krysse av for hCG i samme slengen også
Velkommen inn hit til oss. Trist med SA da, selv om graviditeten ikke var planlagt. Håper du blir fort gravid igjenMelder meg inn her! Hadde en SA for 3 uker siden, og nå er testen blitt negativ! Jeg troor jeg hadde el i går, så da krysser jeg fingrene dette blir pp 1, da jeg ble uplanlagt gravid i desember
Velkommen inn hit til oss. Trist med SA da, selv om graviditeten ikke var planlagt. Håper du blir fort gravid igjen
Når blir ikm sånn ca da?
Jeg er 6dpo og dagene går såå sent :-( blir jo gal av denne ventingen,jo;-)Mange som har kommet seg til dpo-land? Her er jeg 3 dpo og den lange ventetiden er i gang..
Jeg er 6dpo idag 6 dager til test om ikke tr kommer.meg i forkjøpet ^^Mange som har kommet seg til dpo-land? Her er jeg 3 dpo og den lange ventetiden er i gang..
Mange som har kommet seg til dpo-land? Her er jeg 3 dpo og den lange ventetiden er i gang..
3dpo her også, men grafen til ff er ikke helt overbevisende ^^Mange som har kommet seg til dpo-land? Her er jeg 3 dpo og den lange ventetiden er i gang..
Er i følge FF 6dpo i dag. Skal ikke teste før på fredag, hvis jeg klarer å holde meg så lenge daMange som har kommet seg til dpo-land? Her er jeg 3 dpo og den lange ventetiden er i gang..
Ikm 01.02!
Hiver meg med, selv om vi ikke prøver ordentlig ennå! men greit med sex rundt el
Spent på om det klaffer fort og om kroppen er i gjenge, siden vi fikk IVF hjelp med første som kom til verden i august 16.
lykke til alle sammen
Mamma-til-3. pp 1, B 4, ikm 01.02
Velkommen inn hit alle sammen Da er dere satt på lista. Lykke tilCurlyGirl - pp10 - B2 - EL ca 18.01 - IKM 01.02
Er i følge FF 6dpo i dag. Skal ikke teste før på fredag, hvis jeg klarer å holde meg så lenge da
Håper på det beste <3I følge statistikken på EL-appene er jeg 5 DPO, men har verken tatt EL-tester eller tempet denne pp'en så er veldig usikker.
Så lenge jeg ikke får symptomer tror jeg faktisk ikke jeg kommer til å teste denne pp'en. Har ikke trua