❤IKM uke 5❤ 2017

Har ikke hatt slimete, men en del utflod etter dagen jeg trooor jeg hadde el:-) tester/temper ikke, men symptomer tilsier at el var på tirsdag, så håper det ;-) snakker om testetrangen ja, den har jeg hatt siden før el,haha;-) app sier at el var igår,så er enten 1 eller 4dpo (håper det siste;-))

Flere med slimete utflod etter EL her? Har masse![emoji85] Skulle ha EL torsdag 19.1, men tror den var tidligere enn den skulle denne mnd. Jeg tester ikke, men kjenner kroppen min ganske godt og har samme symptomer på EL hver mnd. Kjente det allerede søndag 15.1 i ryggen.

Onsdag 18.1 var jeg på trening og hadde veldig ubehag i korsryggen både under og etter trening. Dagen etter var det fint igjen.. har følt meg småuggen og litt press på en måte nedentil. Torsdag 19.1 hadde jeg plutselig masse slimete utflod, fredag var jeg tørr og når er den tilbake! Merkelig! Håper det er tidlige tegn[emoji16] kan jo være EL selvsagt, men rart jeg var tørr en dag da.. så er enten 6 eller 2 DPO[emoji12] spennende! Forrige syklus var litt rar, da jeg spottet fra 3. desember, men mensen kom ikke ordentlig før 8.12. Så er litt usikker på om IKM er 1.2 eller 5.2. Kjenner allerede testetrang[emoji23]
Oi,skrev et svar til deg, men Internett koblet seg av så kom ikke inn som et direkte svar ;-)

Har ikke hatt slimete, men en del utflod etter dagen jeg trooor jeg hadde el:-) tester/temper ikke, men symptomer tilsier at el var på tirsdag, så håper det ;-) snakker om testetrangen ja, den har jeg hatt siden før el,haha;-) app sier at el var igår,så er enten 1 eller 4dpo (håper det siste;-))

Sååå spennende dager! Tenker ikke på annet![emoji23]

Sååå spennende dager! Tenker ikke på annet![emoji23]
Ikke meg heller, dagene snegler seg avsted :-S har ei lita jente på ca 9mnd og pappaen er hjemme i permisjon nå, så jeg prøver å jobbe så mye jeg kan. Både for å få noe annet og tenke på, og for å evnt kunne spare opp til penger til en eventuell permisjon ;-) (optimist ;-))

Ikke meg heller, dagene snegler seg avsted :-S har ei lita jente på ca 9mnd og pappaen er hjemme i permisjon nå, så jeg prøver å jobbe så mye jeg kan. Både for å få noe annet og tenke på, og for å evnt kunne spare opp til penger til en eventuell permisjon ;-) (optimist ;-))

Jeg er sjukmeldt for tiden, så her går dagene saaaaakte. Blir bedre når jeg starter på jobb igjen! Har to små som får dagene til å gå da, heldigvis[emoji4] de er snart 4,5 år og 7 år gamle.

Her ble testene gradvis negativ desverre, så det var nok en tidlig sa jeg hadde forrige uke:-( Cb digital slo for første gang ut på ikke gravid i dag, samtidig så holder el-testene på å bygge seg opp til positive, så nå er jeg så forvirra som man kan bli! Trodde det kom til å gå en stund før jeg fikk el igjen jeg, siden jeg har hatt hcg stigning og testene først ble negative i dag... Er hormonella til tusen, sinnt og lei meg for at spira ikke holdt denne gangen, nervøs og glad siden det ser ut som om kroppen bygger opp til ny el, så her er det latter og tårer omhverandre! Jeg klamrer meg fast her inne å satser på ny positiv test sammen med dere andre i denne gruppa<3

Åh, så kjipt! Sender deg en stor klem! :Heartpink

Hihi, må jo le litt av mannen (samboeren), han har lest litt diverse om hva som var bra og ikke bra i prøvingen;-) at man burde kjøre på annenhver dag hvis man ikke hadde lyst å teste etter el, at man burde kutte ned på koffein/nikotin og sånn :) han er jo skjønn så ivrig som han er på dette her ;-)

Åh, så heldig du er! :joyful:
Min sambo engasjerer seg lite :shifty: Føler meg litt alene om prøvingen av og til. Eller, haha, det hadde jo ikke blitt noen suksess da, men du skjønner.

Åh, så heldig du er! :joyful:
Min sambo engasjerer seg lite :shifty: Føler meg litt alene om prøvingen av og til. Eller, haha, det hadde jo ikke blitt noen suksess da, men du skjønner.
Ja,jeg er heldig:-) han spurte igår om jeg skulle teste snart:-P holder på å bli gaaal av at tida går så sent :-/ tror jeg er 4dpo idag. Hvor langt er du kommet?:-)

Ser ut til at EL kom litt senere enn beregnet :( Trodde jeg kanskje var 6dpo men nå viser det seg at jeg kanskje bare er 4dpo... Var så optimistisk før krysset kom idag, men er ikke det nå :( Ikke noe å gjøre med det nå, får bare vente å se.
Vis vedlegget 216260
Hadde ff satt krysset tidligere og så flyttet det? Eller dukket det opp sånn?
Husker sist jeg ble gravid så satte ff krysset litt som på din nå, men var mest sannsynlig at det var to dager før ;)

Hmm nå ble det litt vått på papiret igjen men det er ikke så gjennomsiktig. Ser mer ut som utflod. Kan det være jeg har eggløsning i dag likevel? Får ikke gjort noe med det når mannen har dratt på fjellet da :( krysser fingrene for at sengekosen onsdagskveld har holdt lenge nok :p
Blir aldri helt 'tørt' hos meg etter el, uansett. Så hvis andre ting tilsier at el var tidligere, så ville jeg ikke latt meg avspore av elslim alene :)

Hadde ff satt krysset tidligere og så flyttet det? Eller dukket det opp sånn?
Husker sist jeg ble gravid så satte ff krysset litt som på din nå, men var mest sannsynlig at det var to dager før ;)
Nei det hadde ikke satt krysset tidligere. Bare jeg som tenkte mht droppet i temp på søndagen, og testene, el-slim så stemmer det ikke med at jeg hadde el så sent som på tirsdag. Men har hatt litt urolig søvn noen netter så kan være noe i det at tempen ikke er så stabil.
Har vært veldig trøtt siden tirsdag, og oppblåst, kjenner litt stikninger på høyre side mest mot midten så håper det er fest smerter ;)
Gir et lite håp at krysset ditt satt litt som min når du ble gravid ;)

IMG_5913.JPG
Er denne EL testen positiv?

Blir aldri helt 'tørt' hos meg etter el, uansett. Så hvis andre ting tilsier at el var tidligere, så ville jeg ikke latt meg avspore av elslim alene :)

Nei føler meg mer sikker på at den har vært. Nå hadde jeg faktisk litt brunlig utflod :/ det pleier jeg ikke å ha før rundt mensen.

Back
Topp