Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har faktisk bestemt meg for å være flink pike denne gangen. Men har hatt lf på 10 og 11 dager, så kommer til å teste søndag 29, da er jeg 12 dpo om el var da tempen steg. El kom mye tidligre (i følge tempen foreløpig) så håper også lf har blitt forlenga til hele 15 dagerEr det noen utolmodige her som skal begynne å teste tidlig neste uke? Tenker å ta første test på mandag eller tirsdag, har fått positive test før når jeg var 9 DPO.
Ikm skulle være den 30. [emoji5]️
Jeg har faktisk bestemt meg for å være flink pike denne gangen. Men har hatt lf på 10 og 11 dager, så kommer til å teste søndag 29, da er jeg 12 dpo om el var da tempen steg. El kom mye tidligre (i følge tempen foreløpig) så håper også lf har blitt forlenga til hele 15 dager
Så tester tidlig men samtidig etter antatt ikm
Har blitt så skuffa av skyggestreker tidlig to pp på rad nå og orker ikke skuffelsen igjen. Da tar jeg til takke med neglebiting noen ekstra dager men har kjøpt makesure-strimler, 2cb+ og en digital med ukeindikator slik at jeg ikke blir lurt av de samme testene igjen
Trodde ikke jeg kom til å bli hu der "du burde vente"-dama. Men har så lyst til å juble til mannen om garantert positiv, istede for å være usikker fordi streken var så svak om du skjønner
Men tåler psyken din det: kjør på ^^
Skjønner altså, jeg høres hard ut, men blir ikke overraska om jeg ryker på en test tidlig eneste er om jeg opplever uforklarlige smerter/festesmerter evt spotting/festeblødning midt inne i lf, da kan jeg nok ryke på en test 2-3 dager seinere jeg er jo testetøs at heart, men håper jeg klarer å holde meg til planenHehe, jaa kjønner det. Jeg har aldri fått noe skyggestreker her, men brukt kun disse stav tester fra billige tester og CB med ukesindukator noen dager etter for å bekrefte til mannen
Men alltid vært riktige positiv når den har vist andre streken, uansett hvor sterk eller lite synnlige den var.
Jeg vil finne ut også tidligst mulig også pga jobben min og MA i november
Men tidligere eller senere, om det blir denne månad eller nei, aller her inne skal få sine ønsket resultat [emoji173]️
Haha, jeg har ønsket å stille akkurat det spm selvKan jeg spørre hvor mye aksjer dere pleier å legge inn rundt EL? Det er jo anbefalt hver 2. dag, men leste i et annet forum her om ei som var litt nedfor fordi de bare hadde lagt inn aksjer dagen før og dagen for EL. Men det er jo bra?!
Haha, jeg har ønsket å stille akkurat det spm selv
Jeg prøver å få til hver dag fra 5dager før til en dag etter. Men orker man ikke en dag så er ikke det så farlig. Men i allefall en dag før el og selve dagen føler jeg er viktigst. Men er så klart mest fornøyd med så mye som mulig, men må bare innrømme at jeg ikke er 18 år og nyforelska lenger men faller el på en helg vi har fri så kan det fort bli litt oftere fordi sexlysta øker betraktlig rundt el samtidig mens man kan sove ut, ligge å kose seg om morgenen og man har mye fritid
Hva er mønsteret ditt da?
Og vær ærlig om at du kommer til å forsette å prøve. Hvis ikke er det en kjip bismak på en positiv test
Jeg hadde blitt forvirra av han der altså Håper han virkelig mener det. Kjipt at du må en måte må sitte å føle deg skyldig ved å time sengekosen eller kjenne etter syptomer. Men han er inneforstått med at du ikke kommer til å legge planene på hylla? Kan jo være at han synes det er litt stress og om han kan få late som dere ikke prøver så løsner det litt?Hadde en ny runde rundt prøving og unge i går - mest fordi han sier han føler seg skyldig for å 'ødelegge planene' mine.. akkurat ja
Men fikk ut av det hele en 'det som skjer, skjer. Da var det nok meningen'.. Så får vi se hvorvidt han blir med på litt sengekos senere i kveld (tipper el er rett rundt hjørnet)
Ja, litt av en yoyo han der, til tider.. Men ja, sa jo at jeg kom til å følge med - men legger nok litt mer lokk på prosessen rundt. Misforstå meg rett, spør han hvor det ligger an så skal han få vite, men tror ikke jeg kommer til å informere o når el er ellers. Og så får jeg prøve å roe ned min indre tt [emoji14] (får heller følge med på tempen og vente til ikm :O )Jeg hadde blitt forvirra av han der altså [emoji14] Håper han virkelig mener det. Kjipt at du må en måte må sitte å føle deg skyldig ved å time sengekosen eller kjenne etter syptomer. Men han er inneforstått med at du ikke kommer til å legge planene på hylla? Kan jo være at han synes det er litt stress og om han kan få late som dere ikke prøver så løsner det litt?
Mannen her i huset veit jo om at vi driver lager barn og spør jo av og til "er du gravid?" fordi jeg klager over vondter eller lignende. Og jeg sier av og til når jeg veit at el er ca en uke unna at "denne uka så gjelder det, for el er da og da" og det er det eneste jeg nevner før tempen har steget, da sier jeg ifra at el har vært. Så prøver å ikke stresse han, for han skjønner seg jo ikke på det uansett, men synes det er greit at han veit at om når det gjelder [emoji14]
Også hender det seg vi prater litt om det når vi prater på fremtidsutsikter osv.
Ja huff er vanskelig dette synes jeg. Det å prøve men samtidig fungere ellers. Jeg har tankene mine på prøving hele tiden. Alt jeg foretar meg assosieres til prøving. Tenker nesten litt... hva gjorde jeg før? XD også synes jeg tiden hit har gått fort, men dagene har jo vært sååå lange :s skjønner ingentingJa, litt av en yoyo han der, til tider.. Men ja, sa jo at jeg kom til å følge med - men legger nok litt mer lokk på prosessen rundt. Misforstå meg rett, spør han hvor det ligger an så skal han få vite, men tror ikke jeg kommer til å informere o når el er ellers. Og så får jeg prøve å roe ned min indre tt [emoji14] (får heller følge med på tempen og vente til ikm :O )
Er nok det siste der som blir verst [emoji14]
Jeg er usikker på eksakt når el er (hadde symptomer her om dagen), appen min sier at den ca skal være imorgen pga det så har vi lagt inn aksjer annenhver dag siden slutt på trKan jeg spørre hvor mye aksjer dere pleier å legge inn rundt EL? Det er jo anbefalt hver 2. dag, men leste i et annet forum her om ei som var litt nedfor fordi de bare hadde lagt inn aksjer dagen før og dagen for EL. Men det er jo bra?!
Bedre å være på den sikre sidenJeg er usikker på eksakt når el er (hadde symptomer her om dagen), appen min sier at den ca skal være imorgen pga det så har vi lagt inn aksjer annenhver dag siden slutt på tr
Jaaa,satser alt og håper på det beste ;-) blir spennende å følge med denne gruppa nå når det nærmer seg sakte men sikkertBedre å være på den sikre siden
Ja håper vi fyller opp lista denne månedenJaaa,satser alt og håper på det beste ;-) blir spennende å følge med denne gruppa nå når det nærmer seg sakte men sikkert
Åh,håper det :-DJa håper vi fyller opp lista denne måneden
Tror jeg er 4dpo idag, har vært såå trøtt de siste dagene og har hatt litt stikninger på høyre side (litt på venstre også, men mest på høyre), håper det er festesmerter
Happy humpingHurra, positiv el-tester i dag, samt at monitoren sier max!