❤IKM uke 5❤ 2017

Cd13 ja.. den var ny.. Ellers pleier tempen å ligge rund 36.20 før el og men temper nå til annen tid enn før... men ble litt usikker nå kjenner jeg. Aksjer er lagt da så :)
d19e564d86c0bdb8ad79ecb03eb45da3.jpg

Cd13 ja.. den var ny.. Ellers pleier tempen å ligge rund 36.20 før el og men temper nå til annen tid enn før... men ble litt usikker nå kjenner jeg. Aksjer er lagt da så :)
d19e564d86c0bdb8ad79ecb03eb45da3.jpg
Jeg har ikke tempet så lenge, men begynte i desember. Da lå tempen min på rundt 36.10 før el. Tok da å tempet kl 09. Nå i januar og ny syklus begynte jeg å tempe kl 06.20, og tempen var en del lavere enn forrige mnd, men også veldig ustabil føler jeg. Så er usikker selv denne mnd.
IMG_5323.jpg

Jeg har ikke tempet så lenge, men begynte i desember. Da lå tempen min på rundt 36.10 før el. Tok da å tempet kl 09. Nå i januar og ny syklus begynte jeg å tempe kl 06.20, og tempen var en del lavere enn forrige mnd, men også veldig ustabil føler jeg. Så er usikker selv denne mnd.
Vis vedlegget 215940
Ja.. nei er vel ikke anna å gjøre enn å bare vente et par dager å se om tempen stiger mer.
Men tappen var syyyykt høy idag tidlig, nådde den knapt. Så har på følelsen at el enten har vært i løpet av natta så tempen ikke har rukket å øke sååå mye.. Ellers har jeg knapt hatt vannete utflod de siste dagene og.
Men skal ta eltest om en times tid, så får jeg se :)

Men kan se ut som du er 1-3 dpo da :D

Det her er så rart! Skal egentlig ikke ha EL før i morgen (19.1) i følge app på tlf, men hadde EL smerter allerede på søndag (15.1).
Hadde sist mens 8.1, så rart om EL kom allerede 15.1?

Uansett har jeg hatt mye murringer i ryggen og er veldig tissetrengt, men det kan jo ikke stemme? Symptomer på en eventuell graviditet så tidlig? Har to svangerskap bak meg og synes det jeg kjenner i korsrygg/bekken minner om når jeg har vært gravid tidligere... er mye trøtt, men det var jeg også i utganspunktet Hehe.. noen andre med lignende erfaring? Skal ikke ha mens før ca 5 februar..

Melder meg inn her.

Pp4, B4. Dette er 1pp etter sa 23.12. Ikm usikkert ennå..

Fått flere sterke, men ikke positive el-tester siste uken, men de blir ikke helt positive dessverre. Tok en nå nettopp som nok en gang er veldig sterk, men ikke så sterk som jeg vet den kan bli..

ImageUploadedByBV Forum1484751636.756968.jpg

Her er resten av testene:
ImageUploadedByBV Forum1484751664.383961.jpg

Ja.. nei er vel ikke anna å gjøre enn å bare vente et par dager å se om tempen stiger mer.
Men tappen var syyyykt høy idag tidlig, nådde den knapt. Så har på følelsen at el enten har vært i løpet av natta så tempen ikke har rukket å øke sååå mye.. Ellers har jeg knapt hatt vannete utflod de siste dagene og.
Men skal ta eltest om en times tid, så får jeg se :)

Men kan se ut som du er 1-3 dpo da :D
Nei som du sier, ikke noe annet enn å vente å se :) Blir noen spennende dager fremover.
Tenker jeg er 3dpo, men får vel krysset opp om en dag eller to for å få det helt sikkert. Nå begynner ventedagene. Bra at alle ingrediensene til babynestene har kommet så kan jeg begynne på de :) (må bare sy ferdig et par gardiner først)

Nei som du sier, ikke noe annet enn å vente å se :) Blir noen spennende dager fremover.
Tenker jeg er 3dpo, men får vel krysset opp om en dag eller to for å få det helt sikkert. Nå begynner ventedagene. Bra at alle ingrediensene til babynestene har kommet så kan jeg begynne på de :) (må bare sy ferdig et par gardiner først)
Så braaa :D jeg begynte på babyteppe, men så falt jeg litt sammen og har vært litt nede de siste ukene så har ikke ville ha gjort noe positivt.. men om jeg har el så tidlig som nå så ser jeg ganske lyst på det. Fortsatt null elslim, men har concieve plus som fikser det :p
Så lurer på om jeg skal ta frem igjen teppet altså :)

Melder meg inn her.

Fått flere sterke, men ikke positive el-tester siste uken, men de blir ikke helt positive dessverre. Tok en nå nettopp som nok en gang er veldig sterk, men ikke så sterk som jeg vet den kan bli..

Vis vedlegget 215970

Vis vedlegget 215971
Da skriver jeg deg opp på lista på onsdag den uka så du kommer på lista, så er det bare å si ifra om endring.
Kjedelig at de ikke blir helt positive da, men ser ut som om noen av testene er positive, men det blir vel sånn når de tørker.
Lykke til denne pp :)

Så braaa :D jeg begynte på babyteppe, men så falt jeg litt sammen og har vært litt nede de siste ukene så har ikke ville ha gjort noe positivt.. men om jeg har el så tidlig som nå så ser jeg ganske lyst på det. Fortsatt null elslim, men har concieve plus som fikser det :p
Så lurer på om jeg skal ta frem igjen teppet altså :)
Skjønner deg godt, ikke så enkelt å være prøver og være optimistisk mnd etter mnd. Håper EL er kommet til deg og så lykke til med babyteppe ;)

Det her er så rart! Skal egentlig ikke ha EL før i morgen (19.1) i følge app på tlf, men hadde EL smerter allerede på søndag (15.1).
Hadde sist mens 8.1, så rart om EL kom allerede 15.1?

Uansett har jeg hatt mye murringer i ryggen og er veldig tissetrengt, men det kan jo ikke stemme? Symptomer på en eventuell graviditet så tidlig? Har to svangerskap bak meg og synes det jeg kjenner i korsrygg/bekken minner om når jeg har vært gravid tidligere... er mye trøtt, men det var jeg også i utganspunktet Hehe.. noen andre med lignende erfaring? Skal ikke ha mens før ca 5 februar..

Det går an at el kommer så fort etter tr ja. Men det er vel litt tidlig med symptomer da. Kan det være en uvi?

Melder meg inn her.

Vis vedlegget 215970

Vis vedlegget 215971

Er den ikke positiv cd14? Synes den var like sterk som kontrollstreken. Men så sterke el-tester du har hele tiden :o

Det går an at el kommer så fort etter tr ja. Men det er vel litt tidlig med symptomer da. Kan det være en uvi?

Har aldri hatt UVI før, men svir ikke når jeg tisser. Ingen feber, bare masse murring i korsryggen. Mensen min forrige mnd var litt rar da.. den begynte så smått rundt 3 januar (da skulle den også komme etter appen på tlf) også dabbet den litt av før den kom ordentlig 8 januar, fem dager for sent (varte bare tre dager).

Kanskje jeg har regnet feil denne mnd? Trodde den første blødningen var bare spotting, men kanskje startet mensen 3. likevel? Har vært veldig stresset i desember, så ikke rart om den tullet litt. Hadde akkurat samme følelsen i ryggen i de tidligere svangerskapene.

Blir så spent av å lese her inne :-) håper alle aksjer gir full uttelling i uke 5 :dummy::dummy1: Har gitt opp å finne ut av syklusen, her er det bare tull etter fjerning av spiralen. Det jeg trodde var el, viste seg være TR, trodde jeg i alle fall et par dager med litt rosa på papiret, før det bare ble borte igjen. Og sånn holder det på, litt farge en dag, ingenting neste. Og det er sikkert helt vanlig, selv om man jo skulle ønske kroppen var klar på 1-2-3 ;) så bestemt meg for å bare roe helt ned til TR melder sin ankomst, så blir det kanskje litt lettere å finne ut av etter det. Ønsker dere masse lykke til!! Kommer til å følge spent med hva som skjer her utover, men tror nok selv jeg kan strykes fra lista.

Heier på dere :joyful:

Samboeren min er bortreist denne uken, så håper virkelig ikke EL kommer før fredag/lørdag! Etter mine beregninger skal den komme ca. lørdag, så jeg krysser fingrene

Da er dpo land entret. Så får vi håpe at 2 stakkarslige aksjeinnlegg kan gi en spire. Pga en travel uke ble det mindre enn planlagt. Kjenner at jeg tviler på at vi har truffet... men det vet vi om ca 2 uker.
Krysser fingre for oss og dere :-) La det bli manke oktober barn nå i 2017 :-)

Trodde jeg kom til å ha EL-slim i flere dager siden jeg fikk masse på tirsdag og forventer ikke før lørdag. Men i går og i tre dager nå har jeg vært super oppblåst, vondt i nedre del av mage, vanskelig å løpe osv, super ømme nipler, så er ikke noe behagelig å amme min ett år gamle sønn! :p i tillegg driver han å drar og kniper i de! Herregud så vondt! Så jeg lurer på om EL har vært tidlig? Jeg har ikke kjent symptomer på EL på veeeeldig lenge. Ihvertfall ikke vært plaget med ømme nipler :p hadde ihvertfall to omganger på tirsdag!

Vil tro el er overstått, tempen holder seg høy og jeg begynner å kjenne ømheten i brystvortene komme snikende :p får det som regel 2-3 dpo. Så da er det vel bare å la ventingen starte.

Men når vil dere tro ikm er nå da?
Hatt syklus på 27 el cd16, og to på 28 dager med el cd18..
Nå har jeg plutselig (kanskje) hatt el cd13. Før prevensjon hadde jeg også 28 dager.

Back
Topp