❤IKM uke 5❤ 2017

Jeg har ikke hatt el-slim siden tirsdag og da var det masse (rant ut når jeg satt på do)! Tror dere jeg har hatt eggløsning da? Ifølge kalenderen skal jeg ha den enten i dag eller i morgen. Men merker at kåtheten er litt forbi også :p mannen reiser på fjellet i dag, og sist vi hadde sex var natt til i går. Hva syns dere?

Jeg har for første gang benyttet EL tester denne måneden. Skal i følge app ha EL på lørdag, men noe ustabil syklus. Testene responderer svakt hver dag (som jeg har lest er normalt gjennom syklusen). Skal de bare plutselig være positive en dag? Tar en test hver dag etter jobb-ish. Ikke skjedd noe enda

Jeg har ikke hatt el-slim siden tirsdag og da var det masse (rant ut når jeg satt på do)! Tror dere jeg har hatt eggløsning da? Ifølge kalenderen skal jeg ha den enten i dag eller i morgen. Men merker at kåtheten er litt forbi også :p mannen reiser på fjellet i dag, og sist vi hadde sex var natt til i går. Hva syns dere?
Jeg er i samme situasjon ;-) smerter/murringer i høyre side nederst i mage på tirsdag, slim på mandag og litt tirsdag. Men ifølge app skulle jeg ca ha el idag, så blir spennende å se :-) usikker om ikm da er 31/1 eller 3/2:-)
Vi satser på at aksjene holder for oss begge ;-)

Håper jeg kan få henge med dere :) Jeg har plutselig fått ustabile sykluser og enda ikke fått positiv EL-test så det ser ut til at jeg havner over i uke 5.

B1, PP3, IKM er foreløpig ukjent.

Jeg fikk plutselig TR helt uventet på CD27 denne uken.

Lykke til alle sammen :)

Blir så spent av å lese her inne :) håper alle aksjer gir full uttelling i uke 5 :dummy::dummy1: Har gitt opp å finne ut av syklusen, her er det bare tull etter fjerning av spiralen. Det jeg trodde var el, viste seg være TR, trodde jeg i alle fall et par dager med litt rosa på papiret, før det bare ble borte igjen. Og sånn holder det på, litt farge en dag, ingenting neste. Og det er sikkert helt vanlig, selv om man jo skulle ønske kroppen var klar på 1-2-3 ;) så bestemt meg for å bare roe helt ned til TR melder sin ankomst, så blir det kanskje litt lettere å finne ut av etter det. Ønsker dere masse lykke til!! Kommer til å følge spent med hva som skjer her utover, men tror nok selv jeg kan strykes fra lista.

Heier på dere :joyful:
Håper syklusen blir stabil snart, så dere får prøvd på enda et lite nurk ;) Lykke til :)

Ihhhhsj, 3 dager til blodprøve. Kjenner jeg går skikkelig i bakken om den er negativ :(

Mulig 4 dpo idag, test onsdag eller torsdag om blodprøven er positiv :)

Hmm, spennende syklus dette. Nå er i hvertfall kroppen nullstilt eller pilleslutt i oktober! :p Til nå har jeg hatt smerter ved EL (gradvis mindre måned for måned), men denne syklusen har vært smertefri. Dermed vet jeg ikke om EL var i helga, og syklusen har hoppet tilbake der den var før kjemisk, eller om den fortsetter i ny syklus og EL var i går.
Har bommet med aksjer denne mnd også (mannen vil ikke vite bår EL er, og skjønner han det blir det for mye press for ham), så la inn om fredagen og i dag. Det KAN jo klaffe, men nå er jeg bare spent på å se hvordan syklusen er :p
Dagens store glede var imidlertid å finne ut at ei til i klassen er gravid, og det nå er to som er ca 3 mnd på vei :D Er så godt å kunne leve på andres glede mens jeg venter selv :D Sånn var det ikke da vi prøvde på de andre to, så dette er en deilig følelse :)
Jeg tar det tilbake.. Tror EL er i dag. I såfall ikke helt smertefri likevel :P Stikker og gjør vondt som vanlig, og det måtte jo skje nå rett før jeg skal lufte hunden for kvelden. Blir kort tur på han i dag, ja :/ Hmm.. Rart at kroppen skal ha blitt så annerledes etter fødsler og eventuelt piller, at jeg nå skal få så vonde eggløsninger. Håper jeg slipper mange til av dem før spira sitter, så jeg kan komme meg tilbake på prevensjon nårminste knøttet kommer! :p

Cd29.. fortsatt ingen positiv EL-test :( fire uker siden SA idag..

Kjenner det skjer masse der nede.. kjennes litt ut som murringene en kjenner i starten av en graviditet.. men både EL- og g-test er negativ, så da er det vel kanskje TR som snart banker på døra da? Hater denne vente-på-ett-eller-annet-tilstanden jeg lever i nå.. dette er så altoppslukende..

Hmm nå ble det litt vått på papiret igjen men det er ikke så gjennomsiktig. Ser mer ut som utflod. Kan det være jeg har eggløsning i dag likevel? Får ikke gjort noe med det når mannen har dratt på fjellet da :( krysser fingrene for at sengekosen onsdagskveld har holdt lenge nok :p

Jeg tror nok el har vært, og slår meg til ro med at jeg er 4 dpo :) dermed blir det veldig spennende når ikm er :p er lf fortsatt 10 dager? Eller er syklusen fortsatt 28 dager? Spennendeeee:D
3d70d1aba93a189e3e19ddab6988e1e4.jpg

Blir uansett test 12 dpo (det lengste tr har holdt seg unna etter el) om tr ikke dukker opp. Det sier ff er greit :p så ryker den første ^^

har noen prøvd gtestene makesure-strimler?

Last edited:
Jeg tror nok el har vært, og slår meg til ro med at jeg er 4 dpo :) dermed blir det veldig spennende når ikm er :p er lf fortsatt 10 dager? Eller er syklusen fortsatt 28 dager? Spennendeeee:D
3d70d1aba93a189e3e19ddab6988e1e4.jpg

Blir uansett test 12 dpo (det lengste tr har holdt seg unna etter el) om tr ikke dukker opp. Det sier ff er greit :p så ryker den første ^^

har noen prøvd gtestene makesure-strimler?
Spennende tid fremover :)
Har ikke prøvd de strimlene.

Ser ut til at EL kom litt senere enn beregnet :( Trodde jeg kanskje var 6dpo men nå viser det seg at jeg kanskje bare er 4dpo... Var så optimistisk før krysset kom idag, men er ikke det nå :( Ikke noe å gjøre med det nå, får bare vente å se.
IMG_5327.jpg

Flere med slimete utflod etter EL her? Har masse![emoji85] Skulle ha EL torsdag 19.1, men tror den var tidligere enn den skulle denne mnd. Jeg tester ikke, men kjenner kroppen min ganske godt og har samme symptomer på EL hver mnd. Kjente det allerede søndag 15.1 i ryggen.

Onsdag 18.1 var jeg på trening og hadde veldig ubehag i korsryggen både under og etter trening. Dagen etter var det fint igjen.. har følt meg småuggen og litt press på en måte nedentil. Torsdag 19.1 hadde jeg plutselig masse slimete utflod, fredag var jeg tørr og når er den tilbake! Merkelig! Håper det er tidlige tegn[emoji16] kan jo være EL selvsagt, men rart jeg var tørr en dag da.. så er enten 6 eller 2 DPO[emoji12] spennende! Forrige syklus var litt rar, da jeg spottet fra 3. Januar, men mensen kom ikke ordentlig før 8.1. Så er litt usikker på om IKM er 1.2 eller 5.2. Kjenner allerede testetrang[emoji23]

Last edited:
Back
Topp