Oioi,da er det bare å kjøre på de neste par dagene ;-)Hurra, positiv el-tester i dag, samt at monitoren sier max!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oioi,da er det bare å kjøre på de neste par dagene ;-)Hurra, positiv el-tester i dag, samt at monitoren sier max!
Store planer om det jaOioi,da er det bare å kjøre på de neste par dagene ;-)
Takk !Happy humping
Jeg er i samme situasjon ;-) smerter/murringer i høyre side nederst i mage på tirsdag, slim på mandag og litt tirsdag. Men ifølge app skulle jeg ca ha el idag, så blir spennende å se usikker om ikm da er 31/1 eller 3/2Jeg har ikke hatt el-slim siden tirsdag og da var det masse (rant ut når jeg satt på do)! Tror dere jeg har hatt eggløsning da? Ifølge kalenderen skal jeg ha den enten i dag eller i morgen. Men merker at kåtheten er litt forbi også mannen reiser på fjellet i dag, og sist vi hadde sex var natt til i går. Hva syns dere?
Håper jeg kan få henge med dere Jeg har plutselig fått ustabile sykluser og enda ikke fått positiv EL-test så det ser ut til at jeg havner over i uke 5.
B1, PP3, IKM er foreløpig ukjent.
Takk Lykke til i neste ppJeg fikk plutselig TR helt uventet på CD27 denne uken.
Lykke til alle sammen
Håper syklusen blir stabil snart, så dere får prøvd på enda et lite nurk Lykke tilBlir så spent av å lese her inne håper alle aksjer gir full uttelling i uke 5 Har gitt opp å finne ut av syklusen, her er det bare tull etter fjerning av spiralen. Det jeg trodde var el, viste seg være TR, trodde jeg i alle fall et par dager med litt rosa på papiret, før det bare ble borte igjen. Og sånn holder det på, litt farge en dag, ingenting neste. Og det er sikkert helt vanlig, selv om man jo skulle ønske kroppen var klar på 1-2-3 så bestemt meg for å bare roe helt ned til TR melder sin ankomst, så blir det kanskje litt lettere å finne ut av etter det. Ønsker dere masse lykke til!! Kommer til å følge spent med hva som skjer her utover, men tror nok selv jeg kan strykes fra lista.
Heier på dere
Takk Lykke til i neste pp
Jeg tar det tilbake.. Tror EL er i dag. I såfall ikke helt smertefri likevel Stikker og gjør vondt som vanlig, og det måtte jo skje nå rett før jeg skal lufte hunden for kvelden. Blir kort tur på han i dag, ja :/ Hmm.. Rart at kroppen skal ha blitt så annerledes etter fødsler og eventuelt piller, at jeg nå skal få så vonde eggløsninger. Håper jeg slipper mange til av dem før spira sitter, så jeg kan komme meg tilbake på prevensjon nårminste knøttet kommer!Hmm, spennende syklus dette. Nå er i hvertfall kroppen nullstilt eller pilleslutt i oktober! Til nå har jeg hatt smerter ved EL (gradvis mindre måned for måned), men denne syklusen har vært smertefri. Dermed vet jeg ikke om EL var i helga, og syklusen har hoppet tilbake der den var før kjemisk, eller om den fortsetter i ny syklus og EL var i går.
Har bommet med aksjer denne mnd også (mannen vil ikke vite bår EL er, og skjønner han det blir det for mye press for ham), så la inn om fredagen og i dag. Det KAN jo klaffe, men nå er jeg bare spent på å se hvordan syklusen er
Dagens store glede var imidlertid å finne ut at ei til i klassen er gravid, og det nå er to som er ca 3 mnd på vei Er så godt å kunne leve på andres glede mens jeg venter selv Sånn var det ikke da vi prøvde på de andre to, så dette er en deilig følelse
Spennende tid fremoverJeg tror nok el har vært, og slår meg til ro med at jeg er 4 dpo dermed blir det veldig spennende når ikm er er lf fortsatt 10 dager? Eller er syklusen fortsatt 28 dager? Spennendeeee
Blir uansett test 12 dpo (det lengste tr har holdt seg unna etter el) om tr ikke dukker opp. Det sier ff er greit så ryker den første ^^
har noen prøvd gtestene makesure-strimler?