❤IKM uke 5❤ 2017

Maiine, IKM ca. 2. Feb, pp 4.

Gikk fra 29 dagers syklus til 33 dager denne gangen :wideyed: Synes det virker slitsomt å teste EL, men begynner å forstå hvorfor folk gjør det. Min EL kommer mellom 30.jan-2.feb, så må man jo gjerne legge inn aksjer tett før og etter.

Blir en laaaang prøvetid neste gang :p
La inn på feil uke, men får ikke tatt det vekk :eek:
Du skulle vel ikke inn hit?? Da skriver jeg deg ikke opp da :)
Hvis du kan redigere innleggene dine så er det bare å gå inn på rediger, slett alt på det innlegget og sett et punktum f.eks.

Hei. Skriver meg opp her også, er nybegynner her på forum ☺️
T.T- pp2 etter MA, B2 - EL 15.01 - IKM 30.01
Velkommen inn hit og inn på forumet :) Da har jeg satt deg på lista. Lykke til!

Du skulle vel ikke inn hit?? Da skriver jeg deg ikke opp da :)
Hvis du kan redigere innleggene dine så er det bare å gå inn på rediger, slett alt på det innlegget og sett et punktum f.eks.

Får ikke redigert innlegg, aner ikke hvorfor :eek: Fikk ikke redigert toppinnlegget på IMM-gruppa på slutten heller :(

Veit ikke om det er de nye testene eller om el kommer tidligre denne pp slik att jeg får større utslag på testene. Var noen som sa at om man har sein el så får man sjeldent positiv test. Men dette er så sterke som mine har pleid å bli.
9680341afded206e72deef42c698aa53.jpg

Gleder meg til å se i morgen :)

Kan snike meg inn her :) pp1, ikm 4.2
Jeg hadde første dagen med EL slim i dag og det var ganske mye. Men forventer ikke EL før på lørdag. Hvor lenge har dere EL-slim?

Hmm, lurer på om muligens el kom idag. Appen sier at den skal være ca fredag, men tester/temper ikke så usikkert:-) kom slim igår og idag (det idag er sannsynligvis rester av aksjene igår,haha), og hatt en trykkende og veldig ubehagelig følelse i høyre side nederst i mage.
Jeg har ikke hatt symptomer før, dvs jeg har ikke satt den trykkende følelsen i sammenheng med syklusen før:-)
HVIS det er el idag, så blir ikm 31/1, men holder meg her foreløpig:-) hva slags symptomer har dere ved el?:-)

Hmm, lurer på om muligens el kom idag. Appen sier at den skal være ca fredag, men tester/temper ikke så usikkert:) kom slim igår og idag (det idag er sannsynligvis rester av aksjene igår,haha), og hatt en trykkende og veldig ubehagelig følelse i høyre side nederst i mage.
Jeg har ikke hatt symptomer før, dvs jeg har ikke satt den trykkende følelsen i sammenheng med syklusen før:)
HVIS det er el idag, så blir ikm 31/1, men holder meg her foreløpig:) hva slags symptomer har dere ved el?:)
Ikke alltid jeg har symptomer, men noen ganger kan jeg kjenne trykk rundt eggstokkene, ilinger der også. Og el slim et par dager.
Hvis ikm da blir 31.1 så blir du i denne gruppa likevel :)

Ikke alltid jeg har symptomer, men noen ganger kan jeg kjenne trykk rundt eggstokkene, ilinger der også. Og el slim et par dager.
Hvis ikm da blir 31.1 så blir du i denne gruppa likevel :)
Haha,det gjør jeg jo selvfølgelig ;-) bare meg som tuster litt, presterte å møte på jobb i pysjamas-buksa her om dagen!! Noen som ikke henger helt med nå om dagene, heldigvis har vi uniformer så trengte jo ikke jobbe i den ;-)
Hmm,lurer på om jeg går ut fra at el er på fredag uansett, så tester jeg forhåpentligvis ikke altfor tidlig ;-)

Hmm, lurer på om muligens el kom idag. Appen sier at den skal være ca fredag, men tester/temper ikke så usikkert:-) kom slim igår og idag (det idag er sannsynligvis rester av aksjene igår,haha), og hatt en trykkende og veldig ubehagelig følelse i høyre side nederst i mage.
Jeg har ikke hatt symptomer før, dvs jeg har ikke satt den trykkende følelsen i sammenheng med syklusen før:-)
HVIS det er el idag, så blir ikm 31/1, men holder meg her foreløpig:-) hva slags symptomer har dere ved el?:-)

Jeg har kun el-slim og ømme nipler i et par dager :)

Denne er vel positiv?? Vi la inn aksjer i går kveld, men burde vel gjøre det i kveld igjen også da? (Litt ny på denne testingen).. og er i pp1.

Vedlegg

• IMG_2078.JPG
    IMG_2078.JPG
    463 KB · Visninger: 81
Back
Topp