❤IKM uke 5❤ 2017

Jeg synes at å vente på EL er helt klart verst! I DPO-land har man (forhåpentligvis) hatt en positiv EL-test og kan slå seg til ro med at EL har vært og man har gjort det man kan. Når man venter på EL så vet man ikke om den kommer, evt. når, om det klaffer med aksjer osv. Forferdelig!
Enig :p jeg er så redd for å bomme på el, prøver å ikke si til mannen at "idag må vi nesten". Har hatt en el på cd16 og de to siste på cd18 så har gått litt utifra at den kommer på cd18 nå og men tenk om den ikke gjør det :p så får bare legge inn aksjer hele uka. Ønsker meg tidligre el, men denne uka passer faktisk best cd18 da det er på en søndag :p

Dessuten er dpo-dagene så spennende, mens å vente på el bare er kjedelig :p

Hvor ofte legger dere inn aksjer? Ble ferdig med tr fredag 06, hadde sex mandag 09 og i dag, så kjører vi vel på annenhver dag helt til el-test blir negativ. Om den i det heletatt blir positiv, da! Det bør vel holde? Sist gang tror jeg vi peiset på hver dag Satt på første forsøk!

Siden jeg plutselig har fått ustabile sykluser og sliter med å finne EL så safer vi så godt det går med annenhver dag :) Prøver på det, i hvert fall.

Håper jeg kan få henge med dere :) Jeg har plutselig fått ustabile sykluser og enda ikke fått positiv EL-test så det ser ut til at jeg havner over i uke 5.

B1, PP3, IKM er foreløpig ukjent.
Velkommen inn hit til oss :) setter deg opp på onsdag jeg på ikm, så du kommer på lista, så flytter jeg deg evt når du vet noe mer :)

Huff og huff, denne måneden snegler seg avgårde:-( de andre månedene har gått tålig greit, men nå sliter jeg:-S ifølge app har jeg ikke engang kommet over el, skjer noe med tålmodigheten min denne måneden :p
Ikke noe kjekt når dagene går så sakte :confused: lykke til med ventinga :)

Huff og huff, for en fæl dag:-( fikk sms fra pappa og min stemor (gjennom 12år, blitt en ekstramamma for meg gjennom en trøblete ungdomstid) om at de kom til å flytte fra hverandre. Så får jeg sms av min søster litt senere om at minste nevøen min på halvannet år er på akutten med mistanke om kyssesyke. Kroppen er uttørket og trenger intravenøst, crp på 72 (dvs infeksjon i kroppen), så visste de ikke mer enda. Stakkar lille<3

Huff og huff, for en fæl dag:-( fikk sms fra pappa og min stemor (gjennom 12år, blitt en ekstramamma for meg gjennom en trøblete ungdomstid) om at de kom til å flytte fra hverandre. Så får jeg sms av min søster litt senere om at minste nevøen min på halvannet år er på akutten med mistanke om kyssesyke. Kroppen er uttørket og trenger intravenøst, crp på 72 (dvs infeksjon i kroppen), så visste de ikke mer enda. Stakkar lille<3
Uff, ikke en god dag da med så mye dårlige nyheter :( Sender deg en god klem ❤

:D :D

ImageUploadedByBV Forum1484553042.139813.jpg

Enig [emoji14] jeg er så redd for å bomme på el, prøver å ikke si til mannen at "idag må vi nesten". Har hatt en el på cd16 og de to siste på cd18 så har gått litt utifra at den kommer på cd18 nå og men tenk om den ikke gjør det [emoji14] så får bare legge inn aksjer hele uka. Ønsker meg tidligre el, men denne uka passer faktisk best cd18 da det er på en søndag [emoji14]

Dessuten er dpo-dagene så spennende, mens å vente på el bare er kjedelig :p
Satser også på t det er cd18 (har vært det hittil, så satser på at det ikke plutselig endrer seg?) - blir spennende å se om det stemmer med temping - men folkefest jeg må vente til etter den dagen for å prøve å tyde grafen [emoji14]

Satser også på t det er cd18 (har vært det hittil, så satser på at det ikke plutselig endrer seg?) - blir spennende å se om det stemmer med temping - men folkefest jeg må vente til etter den dagen for å prøve å tyde grafen [emoji14]
Ja. Jeg synes det er veldig spennende hver natt kl 4 for å se hva tempen finner på. Den har holdt seg veldig stabil en ukes tid nå så kommer til å se økninga godt denne gangen (alltid pleid å gjøre det men nå har jeg begynt å tempe til fast tidapungt). Ellers så stemmer alle symptomer og. Får en sånn merkelig følelse cd12. Akkurat som en trykkende/strekkene litt ubehagelig følelse der nede. Hadde jeg ikke tempen hadde jeg tenkt det var el, men tenker at det er fra den dagen min fertile periode starter :p

Ellers hadde det vært fint om cd18 var eldagen denne gangen og for da har jeg vært konstant i 3 pp så har jeg mer å stille med hos gyn.

Har du også el cd18? Hvor lang lf har du i såfall?

Last edited:
Huff, når sånt skjer er det vanskelig å holde fokuset på seg selv fordi man kanskje føler seg ego om man ofrer seg selv en lykkelig tanke. Men i slike situasjoner må man gjøre alt for å ha de små lysglimtene i hverdagen. Funker ikke du for deg selv funker du ikke for andre heller :)
Håper alt ordner seg med nevøen din [emoji173]

Skjønner fint lite. Ifølge appen min skal jeg ha EL i morgen. De siste månedene har appen og EL tester stemt veldig godt sammen. Likevel har CB dobbel gitt meg tom sirkel både i går og idag. Skulle jo teste på lørdag og, men glemte det ut. Får håpe EL testen tuller og at EL er i morgen sånn ca som antatt. Fikk i det minste lagt inn aksjer på lørdag.... Blir litt oppgitt og lei av hele prøvingen. Særlig når jeg føler at suksessraten er så liten.
Huff ble litt sutrete dette. Men måtte få ut dagens hjertesukk et sted.
Lykke til dere. De fleste av oss i ikm uke 5 har jo EL i disse tider og nærmer oss en ny, nervepirrende runde i dpo land :-)

Back
Topp