❤IKM uke 5❤ 2017

Har time den 25.januar [emoji4] Så blir rett rundt tiden EL er ventet da, men...hehe. Greit å få sjekket iallefall [emoji6] Prøvd 1 år nå i januar, så virkelig på tide med klaff snart. [emoji1]
Greit å få sjekket det ja. Vi har også prøvd et år nå (inne i 12pp), klarer vi det ikke selv denne gangen så blir det utredning 8.feb. Begynner jo å bli utålmodig når prøvinga tar så lang tid... nå må det klaffe snart ja :) Lykke til med utredninga!

Tom sirkel idag, men håper håper imorgen :)

Øverste testen er fra mandag, nederste er fra i dag. Ser dere noen stigning overhodet? Har to apper, den ene sier el skulle vært i dag, den andre sier den skal komme i morgen.

Vedlegg

• IMG_5229.JPG
    IMG_5229.JPG
    630,5 KB · Visninger: 89
Øverste testen er fra mandag, nederste er fra i dag. Ser dere noen stigning overhodet? Har to apper, den ene sier el skulle vært i dag, den andre sier den skal komme i morgen.
Litt stigning kanskje? Tester du flere ganger om dagen? :)

Nei, bare en gang om dagen. Så snedig altså, el er vel sein denne gangen og. Er absolutt ikke i rute! Er fordi jeg fortsatt ammer!
Hadde ikke jeg testet etter el 3 ganger om dagen, hadde ikke jeg fanget opp mine positive el-tester :)

Hadde ikke jeg testet etter el 3 ganger om dagen, hadde ikke jeg fanget opp mine positive el-tester :)

Oi, det var jo voldsomt. Tenker at den hadde vært sterkere om den har vært/skal bli positiv snart? Vi legger uansett inn aksjer annenhver dag i ei uke til, så slutter vi. Tar da en pause frem til mai pga bhgplass. Synd at det må gjøres sånn, men orker ikke det styret med bhgplass som vi hadde med førstemann!! (Født i november)

Huff og huff, denne måneden snegler seg avgårde:-( de andre månedene har gått tålig greit, men nå sliter jeg:-S ifølge app har jeg ikke engang kommet over el, skjer noe med tålmodigheten min denne måneden :-P

Ser ut som at tablettene ikke har fungert og at jeg derfor ikke får EL :(

Typisk. Mannen er blitt syk.. el i dag eller i morgen. Æsj. La inn aksjer på fredag, men spørs om det holder..

Håper jeg kan få henge med dere :) Jeg har plutselig fått ustabile sykluser og enda ikke fått positiv EL-test så det ser ut til at jeg havner over i uke 5.

B1, PP3, IKM er foreløpig ukjent.

Fader assa.. jeg sier det igjen, den verste tiden i hele pp er den her... vente på el.. æææh, blir så rastløs :p fler som har det slik? Eller synes dere dpo-dagene er verst?

Jeg synes at å vente på EL er helt klart verst! I DPO-land har man (forhåpentligvis) hatt en positiv EL-test og kan slå seg til ro med at EL har vært og man har gjort det man kan. Når man venter på EL så vet man ikke om den kommer, evt. når, om det klaffer med aksjer osv. Forferdelig!

Back
Topp