solsikke89
Blir kjent med forumet
I og med at syklusen er på bærtur pga amming, tar jeg el- tester hver dag framover nå! Venter el til helga, så får vi se Hvor viktig er det at jeg tar testene til samme tid hver dag?..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er anbefalt at man tar det til ca samme tid hver dag, for det kan jo variere hvor mye av det hormon nivået man har i løpet av dagen. Og ikke gå på do på 4timer før testen.I og med at syklusen er på bærtur pga amming, tar jeg el- tester hver dag framover nå! Venter el til helga, så får vi se Hvor viktig er det at jeg tar testene til samme tid hver dag?..
Hvordan går det? Tatt ny test? Tar deg gjerne av lista altså
Så trist Men så bra at du kommer rett inn i syklusen da. Skjønner du er forvirra og alle andre følelser mht til alt. Håper spira sitter snart igjen ❤Her ble testene gradvis negativ desverre, så det var nok en tidlig sa jeg hadde forrige uke:-( Cb digital slo for første gang ut på ikke gravid i dag, samtidig så holder el-testene på å bygge seg opp til positive, så nå er jeg så forvirra som man kan bli! Trodde det kom til å gå en stund før jeg fikk el igjen jeg, siden jeg har hatt hcg stigning og testene først ble negative i dag... Er hormonella til tusen, sinnt og lei meg for at spira ikke holdt denne gangen, nervøs og glad siden det ser ut som om kroppen bygger opp til ny el, så her er det latter og tårer omhverandre! Jeg klamrer meg fast her inne å satser på ny positiv test sammen med dere andre i denne gruppa<3
Så trist Men så bra at du kommer rett inn i syklusen da. Skjønner du er forvirra og alle andre følelser mht til alt. Håper spira sitter snart igjen [emoji173]
Ååårh,er altså så utålmodig allerede, og er nok ikke kommet forbi el enda;-) ;-) prøver å la være å tenke så mye på disse tingene, men er jo håpløst og koble av;-)
Flere som blir lei av ventetiden (både før og etter el)? ;-)
Fertile days er visstnok fra 15-21.januar (ifølge appen min), tester ikke etter el så er kun den jeg følger noenlunde så ifølge den er el 20.januar, altfor lenge til!!!;-) ikm ca 3.feb,usj;-)Jaaaa! Venter EL til helga, og tiden går såå sakte
Fertile days er visstnok fra 15-21.januar (ifølge appen min), tester ikke etter el så er kun den jeg følger noenlunde så ifølge den er el 20.januar, altfor lenge til!!!;-) ikm ca 3.feb,usj;-)
Lykke til har noen få el-testene liggende, så ser om jeg tar en den dagen appen sier at el er, så ser jeg men vi kjører på annenhver dag hele måneden nå;-)Ene appen min sier at fertile days er fra 10-16, med eggløsning søndag 15, mens den andre sier at fertile days er 7-17, med el lørdag 14.. Ikm 30/01 i følge begge appene. Jeg tester etter el, så får se om jeg får positiv i helga!
Velkommen inn hit og lykke til du ogsåVi har hatt en pause fra prøvingen i et halvår, men er klare for å prøve på nytt. Så da blir vel dette PP1(?), barn nr 2, forventer ikm ca 3.februar og tror el blir mellom 17. og 20. en gang.. Mulig jeg blir å teste etter el når det nærmer seg. Lykke til alle sammen
Så kjedelig da... Lykke til i uke 6 daJeg må nok av denne listen pga. sen tr ble alt bare surr, og jeg må nok belage meg på å vente til uke 6!
Bra du ser det positivet oppi dette, nå må spira vær så god å sitte altsåJa, er sjeleglad for at vi kan gå rett på prøvinga igjen og at syklusen min ser ut til å gå som normalt, kjenner at det trøster litt oppi alt dette styret I tillegg så vet jeg jo nå at vi kan lage barn sammen, cluet er bare å få spira til å sitte ;-) Tusen takk for det <3 Satser på at uke 5 er uka vi alle får positive tester!
Holder oss stort sett til 1-3 ganger i uka vi Manben blir stresset hvis det blir "mas" om å lage baby, så vi koser oss når vi føler for (selvim jeg kan føle for litt mer enn ham rundt EL ). Begge de andre satt da vi bare fikk lagt inn aksjer en dag, og jeg var sikker på det ikke holdt Yngste satt i første syklus etter spiraluttakHvor ofte legger dere inn aksjer? Ble ferdig med tr fredag 06, hadde sex mandag 09 og i dag, så kjører vi vel på annenhver dag helt til el-test blir negativ. Om den i det heletatt blir positiv, da! Det bør vel holde? Sist gang tror jeg vi peiset på hver dag Satt på første forsøk!
Vi prøver på annenhver dag da jeg egentlig ikke har kontroll på syklus;-) men er faktisk han som er mest gira på annenhver dag da:-o ;-)Hvor ofte legger dere inn aksjer? Ble ferdig med tr fredag 06, hadde sex mandag 09 og i dag, så kjører vi vel på annenhver dag helt til el-test blir negativ. Om den i det heletatt blir positiv, da! Det bør vel holde? Sist gang tror jeg vi peiset på hver dag Satt på første forsøk!
Prøver på annehver dag i den fertile perioden og et par dager etter, noen ganger flere dager etter hverandre, varierer litt.Hvor ofte legger dere inn aksjer? Ble ferdig med tr fredag 06, hadde sex mandag 09 og i dag, så kjører vi vel på annenhver dag helt til el-test blir negativ. Om den i det heletatt blir positiv, da! Det bør vel holde? Sist gang tror jeg vi peiset på hver dag Satt på første forsøk!