❤IKM uke 5❤ 2017

Heh, ja er kanskje ikke samme sjarmen etterhvert. Sist jeg tempet klaffet det med en gang - men det var før ungen/den nye sjefen endret søvnrutinene i huset (burde kanskje si mine, pappaen sover godt uansett ;) )

Men er jo litt gøy å se at ff lager grafen da :)

Hehe ser den :p ja, det er gøy å få krysset man venter på da :D

Antar at det skal gå greit, men fikk vite at hvis man bevegde seg rett før, så var tempen høyere enn det den skulle vært?
Ja. Kom over denne inne hos tempe-jentene: http://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php. Skal vel kje brukes slavisk men om du temper heeelt anderledes eller bare for så sjekke.

Men jeg har vært oppe på do en time før temping og tempen lå normalt :) men skrur ikke på lyset på doen og prøver å fokusere på å slappe av da så kroppen ikke får for høy puls :)

Ahhh, EL testen min kom ikke i posten idag heller.. *utålmodig*

Ahhh, EL testen min kom ikke i posten idag heller.. *utålmodig*
Nei, så kjipt.. hvor har du bestilt ifra?
pakka mi fra komplett apotek kom idag, så gleder meg til å hente :p får jo ikke brukt gtestene enda, men er noe med det å ha de i hus :p de som snart skal få TO fine streker på seg :p

Nei, så kjipt.. hvor har du bestilt ifra?
pakka mi fra komplett apotek kom idag, så gleder meg til å hente :p får jo ikke brukt gtestene enda, men er noe med det å ha de i hus :p de som snart skal få TO fine streker på seg :p

Billige-tester :) Får håpe de kommer snart.. Bør ha de her imorgen eller torsdag senest ;)

Jeg håper så inderlig det, og at det faktisk er en liten spire det inne som klamrer seg fast!<3
Jeg fikk bare blenda tester forrige helg og på mandag, har ikke testet etter jeg begynte å blø før nå i dag, men følte liksom på meg at det var noe annerledes med kroppen min og at jeg måtte teste:p Tester nok igjen om et par dager for å se om det er stigning. Herregud la det være sant!<3
Hvordan går det? Tatt ny test? :) Tar deg gjerne av lista altså ;)

Da dro tanta iløpet av natta, og første testen med monitoren sa lav :) Men jakta på eggløsningen har startet :D Får bare håp den ikke er såå langt unna ;p

Dere.. jeg har 20 el tester liggende, syklus på 28 dager og el cd 18, men veit ikke om den er stabil.. når burde jeg begynne testinga? Cd10?

Dere.. jeg har 20 el tester liggende, syklus på 28 dager og el cd 18, men veit ikke om den er stabil.. når burde jeg begynne testinga? Cd10?
Hvis man har el på cd dag 14 så er det sagt at man kan begynne å teste på cd 10. Men jeg begynner alltid litt før, for å slippe å gå glipp av noe hvis el kommer tidligere enn forventet. Begynn når du føler for det :)

Hvis man har el på cd dag 14 så er det sagt at man kan begynne å teste på cd 10. Men jeg begynner alltid litt før, for å slippe å gå glipp av noe hvis el kommer tidligere enn forventet. Begynn når du føler for det :)
Ja var det jeg tenkte :p ikke sikkert alt innen for de 28 dagene er stabilt enda :p
Da prøver jeg sikkert cd 10 ^^

Ja var det jeg tenkte :p ikke sikkert alt innen for de 28 dagene er stabilt enda :p
Da prøver jeg sikkert cd 10 ^^
Jeg begynte allerede på cd dag 8 når jeg har el (som regel) på cd 13. Men i det siste har det variert litt og den har kommet tidligere, eller senere.

Forventer EL til helga, men tok en g-test idag. Og for første gang i mitt liv så har jeg fått strek!!! Håper håper at det er babystrek, men realisten i meg tenker at det sikkert er skyggestrek.... Hva tror dere?
IMG_4909.JPG IMG_5297.JPG

Jeg begynte allerede på cd dag 8 når jeg har el (som regel) på cd 13. Men i det siste har det variert litt og den har kommet tidligere, eller senere.

Forventer EL til helga, men tok en g-test idag. Og for første gang i mitt liv så har jeg fått strek!!! Håper håper at det er babystrek, men realisten i meg tenker at det sikkert er skyggestrek.... Hva tror dere?
Vis vedlegget 214978 Vis vedlegget 214979
Ååh, håper der er :) jeg ser den og gleder meg til å se om den blir sterkere!!

Så veldig veldig spennende MiniMe80 :) :) håper det er en skikkelig fin babystrek :)
Takk :) Håper det :) altfor spennende dette. Bare forberede meg litt på at det ikke er babystrek.. at jeg også skal føle på det å få skyggestrek, etter et år med testing :p

Back
Topp