❤IKM uke 5❤ 2017

Kjedelig å vente på el.. hvis det ikke klaffer nå så skal vi ha pause frem til mai med tanke på årstiden. Å det håper jeg virkelig vi kan unngå for det kommer hvertfall til å bli uutholdelig :p

Kjedelig å vente på el.. hvis det ikke klaffer nå så skal vi ha pause frem til mai med tanke på årstiden. Å det håper jeg virkelig vi kan unngå for det kommer hvertfall til å bli uutholdelig :p
Ah, så kjedelig! Håper spira sitter noe, og det vil blir kjedelig her på BV uten deg :(

Ååh så koselig sagt <3 skal selvsagt være her inne med jevne mellomrom likevel og følge med deg, på terminforumet da vettu! Men håper jo selvfølgelig vi havner der sammen nå da :D
Jeg syns vi kan komme til "next level", terminforum for oktober nå, vår tur! :D

Fader assa.. jeg sier det igjen, den verste tiden i hele pp er den her... vente på el.. æææh, blir så rastløs :p fler som har det slik? Eller synes dere dpo-dagene er verst?

Fader assa.. jeg sier det igjen, den verste tiden i hele pp er den her... vente på el.. æææh, blir så rastløs [emoji14] fler som har det slik? Eller synes dere dpo-dagene er verst?
Synes dpo er verst - men skal innrømme at jeg synes dagene går treigt [emoji14]

Første dag med temping her - blir jo til ta jeg gleder meg til i morgen (og dagene fremover ) for å se hvordan det blir ^^
Jeg har begynt å tempe til samme tid, og merker det funker selvom jeg er oppe et par ganger i løpet av natta, så jeg og gleder meg til å se hvordan temphoppet fra el egentlig ser ut :p

Jeg har begynt å tempe til samme tid, og merker det funker selvom jeg er oppe et par ganger i løpet av natta, så jeg og gleder meg til å se hvordan temphoppet fra el egentlig ser ut :p
Ikke dårlig bare det. Hadde tenkt til å ta tempen litt over 6 - siden det er da jeg vanligvis står opp. Men ungen måtte ha ny bleie i 4tiden og endte med å ta tempen kl5 - så tar den første målingen med en klype salt [emoji14]

Fader assa.. jeg sier det igjen, den verste tiden i hele pp er den her... vente på el.. æææh, blir så rastløs :p fler som har det slik? Eller synes dere dpo-dagene er verst?
Ja, det er drit kjedelig :p man før liksom senka skuldra litt etter det fertile vinduet da man Jar gjort det man kan, men i forkant må jeg planlegge og nærmest bytte vakter på jobb for at ting skal klaffe :p

Ikke dårlig bare det. Hadde tenkt til å ta tempen litt over 6 - siden det er da jeg vanligvis står opp. Men ungen måtte ha ny bleie i 4tiden og endte med å ta tempen kl5 - så tar den første målingen med en klype salt [emoji14]
Ikke sant. Nei fant lett el selvom jeg tempet til forskjellige tider altså :)

Ja, det er drit kjedelig :p man før liksom senka skuldra litt etter det fertile vinduet da man Jar gjort det man kan, men i forkant må jeg planlegge og nærmest bytte vakter på jobb for at ting skal klaffe :p
Haha, ja :p huff. "Du, kan vi bytte vakt, jeg må nesten lage baby på onsdag" xD haha, huff :p merker at det har gått greit med kun kveldsdans uten å "stresse" til nå. Men har el på en søndag denne pp, så skal foreslå å bare ikke stå opp på hele helga :p

Jeg gleda meg også når jeg først begynte med temping, men nå er det ikke lik spennende lenger :p
Heh, ja er kanskje ikke samme sjarmen etterhvert. Sist jeg tempet klaffet det med en gang - men det var før ungen/den nye sjefen endret søvnrutinene i huset (burde kanskje si mine, pappaen sover godt uansett ;) )

Men er jo litt gøy å se at ff lager grafen da :)

Back
Topp