Lillie - PP1 - B1 - EL 21.01 - IKM 04.02
Da er dere også på lista Lykke tilSniker meg inn her jeg
Batuuli - PP1 - B1 - EL 19/1 - IKM 3/2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillie - PP1 - B1 - EL 21.01 - IKM 04.02
Da er dere også på lista Lykke tilSniker meg inn her jeg
Batuuli - PP1 - B1 - EL 19/1 - IKM 3/2
TakkerDa er dere også på lista Lykke til
Ah, så kjedelig! Håper spira sitter noe, og det vil blir kjedelig her på BV uten degKjedelig å vente på el.. hvis det ikke klaffer nå så skal vi ha pause frem til mai med tanke på årstiden. Å det håper jeg virkelig vi kan unngå for det kommer hvertfall til å bli uutholdelig
Ah, så kjedelig! Håper spira sitter noe, og det vil blir kjedelig her på BV uten deg
Jeg syns vi kan komme til "next level", terminforum for oktober nå, vår tur!Ååh så koselig sagt <3 skal selvsagt være her inne med jevne mellomrom likevel og følge med deg, på terminforumet da vettu! Men håper jo selvfølgelig vi havner der sammen nå da
Jeg syns vi kan komme til "next level", terminforum for oktober nå, vår tur!
Synes dpo er verst - men skal innrømme at jeg synes dagene går treigt [emoji14]Fader assa.. jeg sier det igjen, den verste tiden i hele pp er den her... vente på el.. æææh, blir så rastløs [emoji14] fler som har det slik? Eller synes dere dpo-dagene er verst?
Fader assa.. jeg sier det igjen, den verste tiden i hele pp er den her... vente på el.. æææh, blir så rastløs fler som har det slik? Eller synes dere dpo-dagene er verst?
Første dag med temping her - blir jo til ta jeg gleder meg til i morgen (og dagene fremover ) for å se hvordan det blir ^^Synes hele syklusen går syyykt sent....
Jeg har begynt å tempe til samme tid, og merker det funker selvom jeg er oppe et par ganger i løpet av natta, så jeg og gleder meg til å se hvordan temphoppet fra el egentlig ser utFørste dag med temping her - blir jo til ta jeg gleder meg til i morgen (og dagene fremover ) for å se hvordan det blir ^^
Ikke dårlig bare det. Hadde tenkt til å ta tempen litt over 6 - siden det er da jeg vanligvis står opp. Men ungen måtte ha ny bleie i 4tiden og endte med å ta tempen kl5 - så tar den første målingen med en klype salt [emoji14]Jeg har begynt å tempe til samme tid, og merker det funker selvom jeg er oppe et par ganger i løpet av natta, så jeg og gleder meg til å se hvordan temphoppet fra el egentlig ser ut
Første dag med temping her - blir jo til ta jeg gleder meg til i morgen (og dagene fremover ) for å se hvordan det blir ^^
Ja, det er drit kjedelig man før liksom senka skuldra litt etter det fertile vinduet da man Jar gjort det man kan, men i forkant må jeg planlegge og nærmest bytte vakter på jobb for at ting skal klaffeFader assa.. jeg sier det igjen, den verste tiden i hele pp er den her... vente på el.. æææh, blir så rastløs fler som har det slik? Eller synes dere dpo-dagene er verst?
Ikke sant. Nei fant lett el selvom jeg tempet til forskjellige tider altsåIkke dårlig bare det. Hadde tenkt til å ta tempen litt over 6 - siden det er da jeg vanligvis står opp. Men ungen måtte ha ny bleie i 4tiden og endte med å ta tempen kl5 - så tar den første målingen med en klype salt [emoji14]
Haha, ja huff. "Du, kan vi bytte vakt, jeg må nesten lage baby på onsdag" xD haha, huff merker at det har gått greit med kun kveldsdans uten å "stresse" til nå. Men har el på en søndag denne pp, så skal foreslå å bare ikke stå opp på hele helgaJa, det er drit kjedelig man før liksom senka skuldra litt etter det fertile vinduet da man Jar gjort det man kan, men i forkant må jeg planlegge og nærmest bytte vakter på jobb for at ting skal klaffe
Heh, ja er kanskje ikke samme sjarmen etterhvert. Sist jeg tempet klaffet det med en gang - men det var før ungen/den nye sjefen endret søvnrutinene i huset (burde kanskje si mine, pappaen sover godt uansett )Jeg gleda meg også når jeg først begynte med temping, men nå er det ikke lik spennende lenger
Antar at det skal gå greit, men fikk vite at hvis man bevegde seg rett før, så var tempen høyere enn det den skulle vært?Ikke sant. Nei fant lett el selvom jeg tempet til forskjellige tider altså