❤IKM uke 5❤ 2017

De prøvde jeg også denne pp som var, fikk strek på de (i tillegg til to bt):-) men begynte å blø da, 3-5dager over ikm (litt usikker). Men satser på bt og cb videre ;-)
Så dumt det glapp for deg :( men det finnes vel ikke noe mer motiverende enn en ny pp :p
Komplett apotek pleier jo å ha salg hele tiden, så sitter å kikker innom hver dag i tilfelle.. Tenkte å kjøpe både make sure strimler for å følge med på økning, cb+ og en digital.
Så temper jeg i tillegg så får fulgt med på en evt forhøyet temp jo mer jeg nærmer meg ikm :)

Test igjen om et par dager :D
Krysser fingra for at du ikke hører til i denne gruppa :D

Skal gjøre det, tusen tanker i hodet, prøver å skyve de unna da alt er så usikkert, men greier det ikke helt likevel, for tenk om det faktisk er noen der inne <3 Har aldri fått positiv digital før!
Tusen takk for det, hadde vært helt ok med septemberbaby :D

Så dumt det glapp for deg :( men det finnes vel ikke noe mer motiverende enn en ny pp :p
Komplett apotek pleier jo å ha salg hele tiden, så sitter å kikker innom hver dag i tilfelle.. Tenkte å kjøpe både make sure strimler for å følge med på økning, cb+ og en digital.
Så temper jeg i tillegg så får fulgt med på en evt forhøyet temp jo mer jeg nærmer meg ikm :)
Akkurat for øyeblikket har jeg et par igjen av de ebay-testene, 8bt staver og en digital, så har liggende klart (skikkelig testetøs,haha) ;-) jeg orker ikke tempe og teste etter el så tror vi satser på annenhver dag, starter kanskje allerede ikveld etter jeg er ferdig på jobb :-) vi syns det er gøy å øve litt ;-)

Jeg håååååper jeg kan vente til 10-11 dpo minst med å teste (om EL kommer), men ja.. Lett å bli utålmodig :P

Komplettapotek har 30% idag :)

Nå trenger jeg hjelp av dere! Jeg trodde jeg fikk tr forrige mandag, spottet mandag, blødde lett tirsdag og onsdag, spottet torsdag og fredag, dette ligner ikke den tr jeg har da jeg som regel stokkblør i 5-6 dager... Jeg har vært trett, reagert på lukter, fryser veldig(men har ikke feber), stikninger og tyngdefølelse i livmor så jeg valgte å ta en(flere:-p) test nå for litt siden, og jaggu er de positive! Jeg hadde egentlig ikm på torsdag. Jeg tok først en billigtest, positiv etter 1 minutt, så en test fra babyplan, positiv etter 1 1/2 minutt og en cb digital, positiv etter 2 minutter:-D Spørsmålet er om jeg kan stole på testene siden jeg nå har hatt noe som ligner på tr?:-s
Vis vedlegget 214622
Jeg blødde ved ikm når jeg var gravid med første [emoji4] så jeg tror du er gravid [emoji4]

Nå trenger jeg hjelp av dere! Jeg trodde jeg fikk tr forrige mandag, spottet mandag, blødde lett tirsdag og onsdag, spottet torsdag og fredag, dette ligner ikke den tr jeg har da jeg som regel stokkblør i 5-6 dager... Jeg har vært trett, reagert på lukter, fryser veldig(men har ikke feber), stikninger og tyngdefølelse i livmor så jeg valgte å ta en(flere:-p) test nå for litt siden, og jaggu er de positive! Jeg hadde egentlig ikm på torsdag. Jeg tok først en billigtest, positiv etter 1 minutt, så en test fra babyplan, positiv etter 1 1/2 minutt og en cb digital, positiv etter 2 minutter:-D Spørsmålet er om jeg kan stole på testene siden jeg nå har hatt noe som ligner på tr?:-s
Vis vedlegget 214622

Oj, gratulerer! Har hørt flere som har nesten vanlig tr og likevel er gravide, så tror nok dette stemmer ja :) som andre sier så kan det jo være lurt å måle hcg da så du blir beroliget. Så spennende :D

Tanta har reist og nå bare ryddes det etter hu kan du si :p
Nå venter jeg på masse gtester, 10pk fra make sure, erfaringer?
Et par cb+ og en med ukeindikator som jeg håper jeg får brukt for denne pp :D
Og en concieve plus. Det drikkes grapefrukt og salviete og har begynt å tempe til samme tid, noe som synes da tempen er mye mer stabil:)
b779faf71d0f5e7fa0b49fa1c50965b7.jpg

Nå begynner det verste tiden av dem alle, verre enn dpo-dagene etter min mening.. vente på de fertile dagene :p nøyaktig to uker til el idag. Men har som sagt en legetime denne uka, og har babyteppe og jobbe med :)

Når kommer folk til å teste? Mange som klarer å vente til ikm?:)
Planen min er å vente til da, men tviler litt på at det går. Allerede utålmodig, og tr er straks ferdig ;-)
Jeg venter til minst 10 dpo :)

Oj, gratulerer! Har hørt flere som har nesten vanlig tr og likevel er gravide, så tror nok dette stemmer ja :) som andre sier så kan det jo være lurt å måle hcg da så du blir beroliget. Så spennende :D

Tusen takk <3
Jeg tenker å ta tester daglig nå for å se om de blir sterkere, også ryker det en ny cb digital når jeg er kommet til 5+0, da bør den vise mer enn 1-2 ;)

Back
Topp