❤IKM uke 5❤ 2017

Tror jeg er 6 dpo idag. I alle fall i følge appen. Valgte å ikke teste denne perioden. Så får vi se det om 2 ganger med aksjeinnlegging kan holde. Har blitt litt mye mas på min kjære fra meg de siste månedene, så føler jeg har inntatt denne gi litt blaffen holdning denne måneden. Så antar at tanta banker på om en ukes tid...igjen... får heller bli positivt overrasket hvis hun uteblir. Da kan jeg ta en test også, men ikke før :-)

I følge statistikken på EL-appene er jeg 5 DPO, men har verken tatt EL-tester eller tempet denne pp'en så er veldig usikker.
Så lenge jeg ikke får symptomer tror jeg faktisk ikke jeg kommer til å teste denne pp'en. Har ikke trua :(

Da er vi to. Eier heller ikke troen denne pp. Men lykke til likevel :-)

Jeg er 6dpo idag 6 dager til test om ikke tr kommer.meg i forkjøpet ^^
Når ryker din første test?
Ser for meg at det blir på lørdag. Da er jeg 8 dpo.. klarer nok ikke å vente lengere enn det.. har en haug med tester fra ebay.. så står ikke på muligheten for å teste for å si det sånn..:p:D Når ryker din første test da?

Ser for meg at det blir på lørdag. Da er jeg 8 dpo.. klarer nok ikke å vente lengere enn det.. har en haug med tester fra ebay.. så står ikke på muligheten for å teste for å si det sånn..:p:D Når ryker din første test da?
Blir søndag om ikke tr kommer i forkjøpet. Da er jeg 12 dpo som er en dag lenger enn den lengst lutealfasen jeg har hatt hittil. El kom cd13 istede for cd18 og har hatt sykluser på 28 dager så veit egentlig ikke når ikm er [emoji85]

Jeg har forstått det riktig at perioden mellom el og ikm er lik hver måned, mens perioden mellom ikm og el kan variere? Telte meg frem til at lf har vært på 13dager hver mnd siden jeg fikk igjen tr etter fødsel i april:-)

Jeg har forstått det riktig at perioden mellom el og ikm er lik hver måned, mens perioden mellom ikm og el kan variere? Telte meg frem til at lf har vært på 13dager hver mnd siden jeg fikk igjen tr etter fødsel i april:-)
Ikke hvis hormonene klarer å stabilisere seg vel? Hadde alltid syklus på 28 dager før pillene (riktignok leeenge siden). Og hatt lf på 9, 11 og 10 dager etter plasterslutt. Mange her som sier lf har variert, spesielt hvis den i ugangspungtet er kort (under 12 dager).

Men jeg veit ikke altså, bare veit mange sier at den kan variere.

Ikke hvis hormonene klarer å stabilisere seg vel? Hadde alltid syklus på 28 dager før pillene (riktignok leeenge siden). Og hatt lf på 9, 11 og 10 dager etter plasterslutt. Mange her som sier lf har variert, spesielt hvis den i ugangspungtet er kort (under 12 dager).

Men jeg veit ikke altså, bare veit mange sier at den kan variere.
Okey,takk for svar:-) kan så lite om disse tingene,bare noe jeg har hørt ;-) får ta utgangspunkt i 13dager lf, siden jeg har hatt det i 4mnd, så får vi se :-)

:o og du har selvsagt sjekka at du ikke er gravid regner jeg med? :p

Hvordan har syklusene pleid å være da?

Negativ g-test ja..
dette er 1Pp siden tidlig SA.. visste jo at det kunne ta tid før kroppen var igang igjen, men nå er det tre uker siden jeg sluttet å blø og over to uker siden g-testene var negative igjen..

Negativ g-test ja..
dette er 1Pp siden tidlig SA.. visste jo at det kunne ta tid før kroppen var igang igjen, men nå er det tre uker siden jeg sluttet å blø og over to uker siden g-testene var negative igjen..
Huffda.. kjett å sitte å vente på noe man ikke har kontroll over..

Tror jeg er 4 dpo i dag. Jeg er sååå støl i baken :p aner ikke hvorfor, men kjennes ut som jeg har hatt tidenes ridetur :p var sånn i går også. Og veldig sliten i korsryggen. Og har hatt siden EL veldig vannet utflod som begynte litt brunlig men har blitt mer hvitaktig. Eller er det ikke så mye annet enn at jeg blir superlett oppblåst :p Hehe

Haha vanskelig å holde seg! Jeg får tester i posten i dag[emoji16] er enten 9 eller 5 dpo i dag. Går ut i fra 5 dpo, så skal prøve å holde meg til helga (men spørs da når jeg først får testene Thihi).
Haha, ja "skal bare sjekke om de funker":p
Jeg har ikke kasta de gamle testene som ofte gir skyggestreker enda, så driver å fabler om at å bruke de "telles ikke" xD

Back
Topp