❤IKM uke 5❤ 2017

Uff syns det er så fælt. Var på akutt-time i starten av januar. Da klarte jeg ikke mer. Hadde gått med kjempe vondt siden siste trimester men guttungen min på ett år [emoji14] deilig å kunne tygge høyre siden igjen Hehe. Men nå skal jeg trekke én tann og har to hull utenom :p
Oj, det var lenge å ha vondt :/

Håper det gikk greit og feilfritt - kjipt å måtte trekke.. been there, done that [emoji14]

Oj, det var lenge å ha vondt :/

Håper det gikk greit og feilfritt - kjipt å måtte trekke.. been there, done that [emoji14]

Det gikk kjempe fint! Jeg er så lettet at det er over og gikk så fint! :D nå må jeg bare gå å ha litt vondt i såret :p håper det gror fort! Hehe

Det gikk kjempe fint! Jeg er så lettet at det er over og gikk så fint! :D nå må jeg bare gå å ha litt vondt i såret [emoji14] håper det gror fort! Hehe
Så bra! Godt å ha det bak seg, ja. Fikk du noe smertestillende, eller går det greit uten?

Damer. Siden forrige dpo-tid (romjulen) har jeg hatt en slags stikking som kommer og går ved navlen på venstre side midt mellom hoftebeinet og navlen. Når jeg strammer musklene kjenner jeg liksom at det trykker litt ekstra. Ikke vondt bsre ubehagelig og litt... rar føelse. som har kjent på noe lignende? Overtenker selvsagt og redd for noe eggstokk-greier. Negative gtester forresten :)

Cyste?

Så bra! Godt å ha det bak seg, ja. Fikk du noe smertestillende, eller går det greit uten?

Nei fikk ikke noe smertestillende. Og kan vel bare bruke paracet hvis jeg trenger. Ibux kan jo framkalle sa :/ (hvis jeg er gravid da:p)

Da har jeg vært og skylt gjennom egglederne, og fant ut at den ene er tett, mens den andre åpnet seg da de skylte gjennom i dag. Så var tydeligvis noe som har blokkert i den også, så da er det ikke rart vi har slitt...hehe. [emoji6] Så nå fikk jeg resept på et eller annet (husker ikke navnet i farten.hehe) jeg skal ta under mens, og etter det var det bare å legge inn aksjer. [emoji1] Satser på at det løsner nå, når iallefall den ene egglederen har fått åpnet seg..i verste fall begynner vi med prøverør om vi ikke får noen resultater innen de neste par syklusene. [emoji6]

Da har jeg vært og skylt gjennom egglederne, og fant ut at den ene er tett, mens den andre åpnet seg da de skylte gjennom i dag. Så var tydeligvis noe som har blokkert i den også, så da er det ikke rart vi har slitt...hehe. [emoji6] Så nå fikk jeg resept på et eller annet (husker ikke navnet i farten.hehe) jeg skal ta under mens, og etter det var det bare å legge inn aksjer. [emoji1] Satser på at det løsner nå, når iallefall den ene egglederen har fått åpnet seg..i verste fall begynner vi med prøverør om vi ikke får noen resultater innen de neste par syklusene. [emoji6]
Så bra dere får litt hjelp da :) og håper det snart ordner seg for dere :) Lykke til :)

Fysøren ass. Blir det ikke baby denne pp så skal jeg låse inn testene mine å gi nøkkelen til mannen.
Men stressa masse idag på jobb så når kl ble fire innså jeg at jeg ikke hadde vært på do eller drukket noe på 4 t, så ja... da kunne jeg jo bare vente til jeg kom hjem å ta en test (tok selvsagt to i tilfelle det ga noe utslag så ville det vises på begge) :p
6f438c57b26304c0dbd2e05ac5172d50.jpg
504e17771280e53a0070ecbb2a2ab42e.jpg

Hva tror dere?
Huffameg.. man blir et vrak av slike skygger ...

Last edited:
Fysøren ass. Blir det ikke baby denne pp så skal jeg løse inn testene mine å gi nøkkelen til mannen.
Men stressa masse idag på jobb så når kl ble fire innså jeg at jeg ikke hadde vært på do eller drukket noe på 4 t, så ja... da kunne jeg jo bare vente til jeg kom hjem å ta en test (tok selvsagt to i tilfelle det ga noe utslag så ville det vises på begge) :p

Hva tror dere?

Syns jeg skimter noe på den nederste :)

Usj, gikk på en smell ikveld og testet (ikke vært på do på mange timer pga travel på jobb), men den var det bare én strek på:-( prøver å oppmuntre meg om at det enda bare er 8dpo, meeeen :-/

jeg fikk el slim lignende greier ca 8 dpo når jeg var gravid med lille som ligger på sofaen her med meg ;)
er mange som opplever det ;)

Gjorde du? Åh, la det nå bare være sånn hos meg også!:D Jeg var etter mine beregninger 8 dpo i går:-) Vil vise seg når tr evt dukker opp eller positiv test om det stemmer, da jeg som sakt misset lh toppen denne mnd...

Fysøren ass. Blir det ikke baby denne pp så skal jeg låse inn testene mine å gi nøkkelen til mannen.

Hva tror dere?

Ser definitivt strek på den øverste! Kan kanskje skimte på den nederste :p fy søren så spennende! Krysser alt for at det er babystrek hos deg! :D

Ser definitivt strek på den øverste! Kan kanskje skimte på den nederste :p fy søren så spennende! Krysser alt for at det er babystrek hos deg! :D
Ååh, ja det gjør jeg og :) men er så frem og tilbake. I ene øyeblikket er jeg så sikker, i andre er jeg så pesimistisk og lei meg og helt sikker på at tr står å banker på :(

Jeg lurer sånn på hvilken dag jeg hadde el. Natt til tirsdag kom det slim. Tirsdagsmorgen kom det masse slim som var veldig vått og strekkbart, onsdag hadde jeg ikke noe slim som jeg merket, men det gjorde vondt i bedre del av magen under sexen. Torsdag ingen slim, fredag litt vått i trusen, lørdag utflod, søndag utflod, mandag utflod og så har det vært lite fram til nå. Oppblåst mandag og tirsdag. Vonde brystvorter søndag til torsdag (kjempe vondt å amme. Kjentes ut som blåmerke bak knoppen på en måte :p)
Hva tror dere? Jeg har regnet med eggløsning på torsdagen. Forventet den lørdagen.

Jeg lurer sånn på hvilken dag jeg hadde el. Natt til tirsdag kom det slim. Tirsdagsmorgen kom det masse slim som var veldig vått og strekkbart, onsdag hadde jeg ikke noe slim som jeg merket, men det gjorde vondt i bedre del av magen under sexen. Torsdag ingen slim, fredag litt vått i trusen, lørdag utflod, søndag utflod, mandag utflod og så har det vært lite fram til nå. Oppblåst mandag og tirsdag. Vonde brystvorter søndag til torsdag (kjempe vondt å amme. Kjentes ut som blåmerke bak knoppen på en måte :p)
Hva tror dere? Jeg har regnet med eggløsning på torsdagen. Forventet den lørdagen.
Vanskelig å se på bare symptomer. Alt jeg kan si er slik jeg er og hos meg går jeg rett til sticky utflod etter el og har pleid å få ømme brystvorter 3 -4dpo :)
Og kan grunnen til at det var vondt nederst i magen under sex være at rappen var lav? Merker det ofte at det er litt vondt om rappen er lav, slik den er etter el. Så ka skje du er fler dpo enn du tror?:O

Vanskelig å se på bare symptomer. Alt jeg kan si er slik jeg er og hos meg går jeg rett til sticky utflod etter el og har pleid å få ømme brystvorter 3 -4dpo :)
Og kan grunnen til at det var vondt nederst i magen under sex være at rappen var lav? Merker det ofte at det er litt vondt om rappen er lav, slik den er etter el. Så ka skje du er fler dpo enn du tror?:O

Hmmm det var det jeg også lurte på... regner med du mente tappen og ikke rappen :p men da hadde jeg hatt EL mellom tirsdag og onsdag tror jeg. Så kanskje jeg er 7-8 dpo i dag istedenfor? :o fikk uansett blenda test i dag da.. hadde tenkt å vente til fredag og ta ny test :p men spørs om jeg klarer det nå :p haha

Back
Topp