❤IKM uke 5❤ 2017

Hmmm det var det jeg også lurte på... regner med du mente tappen og ikke rappen :p men da hadde jeg hatt EL mellom tirsdag og onsdag tror jeg. Så kanskje jeg er 7-8 dpo i dag istedenfor? :o fikk uansett blenda test i dag da.. hadde tenkt å vente til fredag og ta ny test :p men spørs om jeg klarer det nå :p haha
Haha, nei. Som jeg sa: jeg veit ikke hva som er verst. Bli skuffa av blenda test eller overraska av tanta. Fant ut at det nesten er bedre å se blenda tester og heller bli positivt overraska :)
Men jeg er litt delt om jeg skal teste i morgen tidlig.. jeg får la natta bestemme for meg :p klarer jeg å la være å gå på do så blir det ny test xD

Og ja, mente tappen :p

Jeg lurer sånn på hvilken dag jeg hadde el. Natt til tirsdag kom det slim. Tirsdagsmorgen kom det masse slim som var veldig vått og strekkbart, onsdag hadde jeg ikke noe slim som jeg merket, men det gjorde vondt i bedre del av magen under sexen. Torsdag ingen slim, fredag litt vått i trusen, lørdag utflod, søndag utflod, mandag utflod og så har det vært lite fram til nå. Oppblåst mandag og tirsdag. Vonde brystvorter søndag til torsdag (kjempe vondt å amme. Kjentes ut som blåmerke bak knoppen på en måte :p)
Hva tror dere? Jeg har regnet med eggløsning på torsdagen. Forventet den lørdagen.
Jeg ville tippet på onsdag eller torsdag. Jeg er alltid øm ved livmoråpningen under samleie den dagen eggløsningen skjer. Temper i tillegg og tempen øket dagen etter jeg var øm. Altså var egget sluppet da.

Haha, nei. Som jeg sa: jeg veit ikke hva som er verst. Bli skuffa av blenda test eller overraska av tanta. Fant ut at det nesten er bedre å se blenda tester og heller bli positivt overraska :)
Men jeg er litt delt om jeg skal teste i morgen tidlig.. jeg får la natta bestemme for meg :p klarer jeg å la være å gå på do så blir det ny test xD

Og ja, mente tappen :p

Gleder meg til i morgen og se hva som skjer :D

Jeg ville tippet på onsdag eller torsdag. Jeg er alltid øm ved livmoråpningen under samleie den dagen eggløsningen skjer. Temper i tillegg og tempen øket dagen etter jeg var øm. Altså var egget sluppet da.

Oki regner med jeg var innafor med aksjeinnlegg da :p siste før EL må ha vært onsdag natt til torsdag :)

Oki regner med jeg var innafor med aksjeinnlegg da :p siste før EL må ha vært onsdag natt til torsdag :)

Når jeg tenker meg om så følte jeg at sæden "forsvant litt inni meg tirsdagen, men kom raskt ut igjen onsdagen. Tror dere det har noe å si ift EL?

Både win og ikke idag. Blenda test men høyere temp
ebadf5b78c9ba448e445181371c6e6f9.jpg

Tror tempen bare er slik fordi syklusen kanskje har stabilisert seg og jeg har fått lengre lf.. kanskje :)

Jeg tror jeg er 6 dpo idag. Begynner å bli sååå utålmodig Tar nok en test på søndag

10 dpo i dag, testen er fortsatt helt blenda!
Er vel bare å sette seg ned å vente på tanta:( Kjennes ut som den er like rundt hjørnet!

ImageUploadedByBV Forum1485412745.321668.jpg

f447bfeb1e09e3d8cc77d17d32a051b4.jpg

Heihei :) 5 dpo idag og tempen stiger fint. ømme bryst, føles oppblåst og tung nederst i magen og har en del murringer, samt økt puls i magen ! Hele meg sier at det har klaffet. Dette blir 3 graviditet + SA så begynner å kjenne kroppen godt.. alle disse tegnene er ganske sikre tegn så tidlig for meg.. men så kan det jo såklart være innbilning da [emoji87] vi får se.. jeg skal i allefall ikke ryke på noe test før dagen etter ikm! Som den testetøsa jeg er blir det hardt men jeg skal prøve prøve :) flere som er med på den elr?? [emoji28]

Hvordan er ståa hos dere andre?? [emoji7]

BAM BAM, lite spennende duu..

ImageUploadedByBV Forum1485417571.379006.jpg

Heihei :) 5 dpo idag og tempen stiger fint. ømme bryst, føles oppblåst og tung nederst i magen og har en del murringer, samt økt puls i magen ! Hele meg sier at det har klaffet. Dette blir 3 graviditet + SA så begynner å kjenne kroppen godt.. alle disse tegnene er ganske sikre tegn så tidlig for meg.. men så kan det jo såklart være innbilning da [emoji87] vi får se.. jeg skal i allefall ikke ryke på noe test før dagen etter ikm! Som den testetøsa jeg er blir det hardt men jeg skal prøve prøve :) flere som er med på den elr?? [emoji28]

Ååå så spennende! Håper du har rett!
Krysser fingrene for deg! :)
Jeg har begynt å miste litt troen :p sjekket i sted dagboken min fra da jeg var gravid med sønnen min og da var jeg like mange dpo som jeg er nå og hadde masse symptomer. Det eneste jeg har foreløpig er vond korsrygg :p tok selvfølgelig test i dag uansett :p
ImageUploadedByBV Forum1485417738.937460.jpg

Jeg er med på den!!

jeg skal i allefall ikke ryke på noe test før dagen etter ikm! Som den testetøsa jeg er blir det hardt men jeg skal prøve prøve :) flere som er med på den elr?? [emoji28]

Så spennende! Krysser fingrene for at det stemmer da :)

Vi er to som har testdate om en uke, må gjerne hive seg på ;)

Så spennende! Krysser fingrene for at det stemmer da :)

Vi er to som har testdate om en uke, må gjerne hive seg på ;)
Da jeg har vært litt utålmodig med testing før og klart å fanga opp et par kjemiske venter jeg til etter ikm denne gangen ! Hehe.. men dere må oppdatere tvert dere har testa! :-D Er spennende å følge med [emoji4]

Da jeg har vært litt utålmodig med testing før og klart å fanga opp et par kjemiske venter jeg til etter ikm denne gangen ! Hehe.. men dere må oppdatere tvert dere har testa! :-D Er spennende å følge med [emoji4]
Er nok lurt å vente, ja. Sist fikk jeg ikke ordentlig strek før etter ikm, så burde nok ventet til helgen. Men er firmafest på lørdag, så tenkte å se hvordan det ligger an torsdag/fredag :)

Back
Topp