❤IKM uke 5❤ 2017

Uff. Frustrerende å gå å vente på den da, kroppen er vel ikke helt kommet seg enda. Håper du snart kommer i syklus og får prøvd på en ny spire ❤

Uff. Frustrerende å gå å vente på den da, kroppen er vel ikke helt kommet seg enda. Håper du snart kommer i syklus og får prøvd på en ny spire [emoji173]

Men vent..

Fikk blinkende smil på clearblue nå nettopp, etter to dager med tom sirkel..
Fikk også denne strimmelen:
ImageUploadedByBV Forum1485447930.025216.jpg

Kan det være noe på gang? Kan clearblue gå tilbake til tom sirkel i morgen?

ImageUploadedByBV Forum1485447977.122386.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1485447957.455562.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1485447957.455562.jpg
    99,7 KB · Visninger: 46
Men vent..

Fikk blinkende smil på clearblue nå nettopp, etter to dager med tom sirkel..
Fikk også denne strimmelen:
Vis vedlegget 216909

Kan det være noe på gang? Kan clearblue gå tilbake til tom sirkel i morgen?

Vis vedlegget 216911
Har aldri brukt Clearblue så vet ikke, men den strimmeltesten var jo jammen sterk, nesten positiv ville jeg sagt, ikke langt unna :) Ta en test om 4 timer igjen (uten dogåing) så kanskje den er sterkere?

Så bra!!!! Gode nyheter det :) nå må spire bare feste seg godt ;) ikm fremdeles 31.1?

Ja, samme IKM tror jeg :) Men går på spray (skal igang med IVF om jeg ikke er gravid) så tviler på mensen kommer normal dato uansett. Blir trolig noen dager forsinket ;)

Ja, samme IKM tror jeg :) Men går på spray (skal igang med IVF om jeg ikke er gravid) så tviler på mensen kommer normal dato uansett. Blir trolig noen dager forsinket ;)
Du får holde oss opppdatert ;) Blir spennende å se hva som kommer først ;)

Huff og huff,når man først har begynt å teste så går det ikke ann å la være :-o tok en til morgenen (negativ), og sitter og venter på en nå,haha;-) flere som sliter med å la være?

Huff og huff,når man først har begynt å teste så går det ikke ann å la være :-o tok en til morgenen (negativ), og sitter og venter på en nå,haha;-) flere som sliter med å la være?
Jaaa!! Jeg må prøve å vente til søndag nå. Men føler jeg ryker på en i morgen alikevel.. :p men spiller jo ingen rolle. Er jeg ikke gravid så er jeg vel ikke gravid da :p

Ehm...

ImageUploadedByBV Forum1485460421.355988.jpg

Skammer meg :P (Litt kanskje)

Ehm...

Vis vedlegget 216943

Skammer meg :p (Litt kanskje)
Haha,skamme seg ja ^^ min var ganske så blank ja;-) men var litt sært, for oppdaget plutselig at jeg lekker litt melk (sluttet å amme da lille var 5mnd, hun er 9mnd nå), og jeg har ikke klart å få ut noe uansett hvor mye jeg har prøvd de siste 3mnd :-o huff, kjente et lite glimt av håp, selv om jeg ikke må når jeg ser på testene mine :-(

Vedlegg

• _20170126_210111.JPG
    _20170126_210111.JPG
    536 KB · Visninger: 72
Jaaa!! Jeg må prøve å vente til søndag nå. Men føler jeg ryker på en i morgen alikevel.. :p men spiller jo ingen rolle. Er jeg ikke gravid så er jeg vel ikke gravid da :p
Haha,virkelig vanskelig å holde seg når man først har tatt én, da er man hekta til man enten får positiv eller tr ;-)

Haha,virkelig vanskelig å holde seg når man først har tatt én, da er man hekta til man enten får positiv eller tr ;-)
Jaa :)
Men gikk igjennom åssen tappen var forrige syklus. Da var den hard, lukket og høyt plassert. Denne gangen har den vært lav fra 5dpo og har da aldri følt den så lukka som nå. Kan jo håpe på at det er et tegn :p *lete,google,tenke,spekulere* æææh xD

Har du noen symptomer?

Jaa :)
Men gikk igjennom åssen tappen var forrige syklus. Da var den hard, lukket og høyt plassert. Denne gangen har den vært lav fra 5dpo og har da aldri følt den så lukka som nå. Kan jo håpe på at det er et tegn :p *lete,google,tenke,spekulere* æææh xD

Har du noen symptomer?
Har fått et par episoder der jeg er skikkelig dårlig (kvalm,uvel), spesielt på morgenen igår, slet med maten. Men dette kan ha med lite søvn den natta, da jeg fort blir uvel hvis jeg har sovet dårlig:-P og nå begynte jeg å lekke litt melk (sluttet å amme for litt over 4mnd siden, og har ikke klart å presse ut én dråpe de tre siste mnd, før nå), men vet ikke om det siste går på hormoner. Jeg har hvertfall ikke lekket ut de tidligere syklusene sååå:-)
Men gidder ikke ha noe håp, blir som regel skuffet :-/

Har fått et par episoder der jeg er skikkelig dårlig (kvalm,uvel), spesielt på morgenen igår, slet med maten. Men dette kan ha med lite søvn den natta, da jeg fort blir uvel hvis jeg har sovet dårlig:-P og nå begynte jeg å lekke litt melk (sluttet å amme for litt over 4mnd siden, og har ikke klart å presse ut én dråpe de tre siste mnd, før nå), men vet ikke om det siste går på hormoner. Jeg har hvertfall ikke lekket ut de tidligere syklusene sååå:-)
Men gidder ikke ha noe håp, blir som regel skuffet :-/
Ja det så jeg du hadde skrevet. Jeg blir også veldig kvalm om jeg sover lite.

Nei, blir spennende dager fremover. Er så spent på denne syklusen da jeg har pleid å ha sein el men denne mnd kom den 5 dager før. Så spent på om lf er 15 dager denne gangen :p hvis ikke er ikm nå på lørdag. Spent på tempen imorgen og. Den er litt avgjørende da jeg har pleid å stupe 10 dpo (og fått tr 11dpo)

Ja det så jeg du hadde skrevet. Jeg blir også veldig kvalm om jeg sover lite.

Nei, blir spennende dager fremover. Er så spent på denne syklusen da jeg har pleid å ha sein el men denne mnd kom den 5 dager før. Så spent på om lf er 15 dager denne gangen :p hvis ikke er ikm nå på lørdag. Spent på tempen imorgen og. Den er litt avgjørende da jeg har pleid å stupe 10 dpo (og fått tr 11dpo)
Spennende! Har du noen symptomer da?:-)

Spennende! Har du noen symptomer da?:-)
Tempen gikk jo opp istede for å holde seg stabil som den har gjort tidligre idag. Har hatt halsbrann siden søndag, svimmel og kvalm (kanskje pga at jeg er svimmel), stikkinger og murringer fra navelhøyde og ut i lysken. Skallebank. Spotta litt rosa etter samleie på søndag. Har støt i brystene, pleier å ha ordentlig svie i brystvortene, men ikke nå.
Også har jeg liksom.. ikke rapa men, skjønner du hva jeg mener når jeg må presse luftbobler opp fra mellomgulvet?

Alt kan bortforklares med pms, men bortsett fra murring er alt stort sett nytt for meg. Har jo tatt blodprøver nå nylig, og alle var bra og hadde ingen mangler.

Tempen gikk jo opp istede for å holde seg stabil som den har gjort tidligre idag. Har hatt halsbrann siden søndag, svimmel og kvalm (kanskje pga at jeg er svimmel), stikkinger og murringer fra navelhøyde og ut i lysken. Skallebank. Spotta litt rosa etter samleie på søndag. Har støt i brystene, pleier å ha ordentlig svie i brystvortene, men ikke nå.
Også har jeg liksom.. ikke rapa men, skjønner du hva jeg mener når jeg må presse luftbobler opp fra mellomgulvet?

Alt kan bortforklares med pms, men bortsett fra murring er alt stort sett nytt for meg. Har jo tatt blodprøver nå nylig, og alle var bra og hadde ingen mangler.
Ja,symptomer på graviditet går jo litt igjen med symptomer på tr, men vi krysser fingrene :-D

Oi! Jeg hadde helt gitt opp å skjønne syklus, 4 uker siden uttak av spiral, og ingen tegn til verken TR eller EL. Men så fikk jeg så stikkende smerter på høyre side i kveld - og tok en EL- test for moro skyld. Denne må da være positiv, eller?? :-) ble sånn med en gang. Ventet jo egentlig TR på mandag, men antar jeg kan vente litt til :-) snakk om flaks for testing i så fall ;-)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    922,8 KB · Visninger: 88
Back
Topp