❤IKM uke 5❤ 2017

Oi! Jeg hadde helt gitt opp å skjønne syklus, 4 uker siden uttak av spiral, og ingen tegn til verken TR eller EL. Men så fikk jeg så stikkende smerter på høyre side i kveld - og tok en EL- test for moro skyld. Denne må da være positiv, eller?? :-) ble sånn med en gang. Ventet jo egentlig TR på mandag, men antar jeg kan vente litt til :-) snakk om flaks for testing i så fall ;-)
Den er så godt som positiv i mine øyne. Mangler kanskje liiitt. Men det er ikke mye :p
Happy humping :D

Sånn, da virker det som pp5 next, ligger i allefall an til det... tanta har ikke kommi enda, men regner med hu trapper opp i morgen til samme tid, og da en lf på 10 dager en gang til.. har heldigvis en gynekologtime neste fredag :)
344427197398c7f8833dd60beb50654c.jpg
06e377f4212dc37897aeee3f921f8f6e.jpg

Sånn, da virker det som pp5 next, ligger i allefall an til det... tanta har ikke kommi enda, men regner med hu trapper opp i morgen til samme tid, og da en lf på 10 dager en gang til.. har heldigvis en gynekologtime neste fredag :)
344427197398c7f8833dd60beb50654c.jpg
06e377f4212dc37897aeee3f921f8f6e.jpg

Ååååh så kjedelig :( tror ikke jeg er gravid heller. Kan ikke se noe strek i dag. Selvom jeg bare er 8-9 dpo. Men har liksom iiiingen utflod eller ømme bryster sånn som jeg hadde 6 dpo sist. :(

Ååååh så kjedelig :( tror ikke jeg er gravid heller. Kan ikke se noe strek i dag. Selvom jeg bare er 8-9 dpo. Men har liksom iiiingen utflod eller ømme bryster sånn som jeg hadde 6 dpo sist. :(
Haff, kjenner følelsen... Kjenner at så fort tanta kommer har jeg så lyst til å kjøpe meg en mocca boks.. har gjort det en gang før. 1-3 snus mens tanta er her, så er det slutt... men veit jeg ikke burde. Men alt som skjer på privaten nå så har jeg vanskeligheter med fornufta. .. HJEEELP! !

Har ellers vært snusfri i 2,5 år med unntak fra 3 uker i sommer

Vel, da fikk jeg besøk av tante rød i dag morges, 2 dager før jeg pleier å få den.. men er vel kroppen som justerer seg etter pilleslutt siden den kommer litt før:) men regnet med at det ikke kom til å klaffe denne mnd siden ryggen til gubben slo seg vrang uka før og uka jeg hadde EL så da blei det ikke så mye humping:/ så da satser vi på neste runde:)

Vel, da fikk jeg besøk av tante rød i dag morges, 2 dager før jeg pleier å få den.. men er vel kroppen som justerer seg etter pilleslutt siden den kommer litt før:) men regnet med at det ikke kom til å klaffe denne mnd siden ryggen til gubben slo seg vrang uka før og uka jeg hadde EL så da blei det ikke så mye humping:/ så da satser vi på neste runde:)
Regner med vi sees i neste ikm gruppe?:p ikm uke 9 blir det vel:p november en en fin mnd det og :)

Haff, kjenner følelsen... Kjenner at så fort tanta kommer har jeg så lyst til å kjøpe meg en mocca boks.. har gjort det en gang før. 1-3 snus mens tanta er her, så er det slutt... men veit jeg ikke burde. Men alt som skjer på privaten nå så har jeg vanskeligheter med fornufta. .. HJEEELP! !

Har ellers vært snusfri i 2,5 år med unntak fra 3 uker i sommer

Uff, det hjelper ikke akkurat når ting rundt er vanskelig :( håper det blir bedre for deg. Skulle du ha legetime hvis ikke du ble gravid denne pp?

Ja. Begynner å bli ufyselig å være ute.. fin barselmnd :D [emoji173]
Jeg har 2 vårbarn og hadde håpet på å få til det nå også men siden gubben utsatte og utsatte prøvingen og først var klar nå etter nyttår så blir det som det blir.. viktigste er at vi er i gang så får nov bare være nov.. veldig kjedelig vær da men samma det:) vil heller ha baby i år enn å måtte vente til neste år utålmodig se

Det gjør vi:) Ja, november er sikkert like fin som alle andre mnd:)
Første min er født i november - syntes det var veldig greit egentlig: få folk på sykehuset, greit å være inne med god samvittighet når det er ufyselig ute og når sommeren kommer er lille akkurat stor nok til å ha litt glede av krabbing i gress/strand ;)
Masse lykke til ^^

Første min er født i november - syntes det var veldig greit egentlig: få folk på sykehuset, greit å være inne med god samvittighet når det er ufyselig ute og når sommeren kommer er lille akkurat stor nok til å ha litt glede av krabbing i gress/strand ;)
Masse lykke til ^^
Jaa :) og jula er rett rundt hjørnet og :) neida, ser egentlig lyst på alle mnd fremover:) finner noe positivt uansett :)
Det er bare den usikkerheten for min del nå som jeg aldri har vært gravid som jeg lurer på om det er noe som hindrer det, ikke at det tar tid i seg selv :p

Masse lykke til ^^
Det hørtes jo egentlig ikke så dumt ut,det;-) begynner å se positivt på november også da:-)

Jaa :) og jula er rett rundt hjørnet og :) neida, ser egentlig lyst på alle mnd fremover:) finner noe positivt uansett :)
Det er bare den usikkerheten for min del nå som jeg aldri har vært gravid som jeg lurer på om det er noe som hindrer det, ikke at det tar tid i seg selv :p
Er noe fint med fleste månedene, egentlig ;)

Ja, ser den. Blir spennende med time hos gyn da - husker svigerinnen min hadde time hos gynekolog fordi hun ikke ble gravid, fikk gode nyheter der og da ;)

Hihi :) så bra

Og nå som november også er tatt med mtp barnehage så er det jo ingen sak ;)

Jeg fødte 25.12.15 :p så kommer til å styre unna desember denne gangen ihvertfall :p like før han kom på julaften :o lå med rier gjennom hele dagen!

Back
Topp