Jeg har fått innkalling til gyn neste fredag så det hjelper litt å tenke på
Det blir bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått innkalling til gyn neste fredag så det hjelper litt å tenke på
Oj, ikke akkurat noen rolig feiring da, nei [emoji14]Jeg fødte 25.12.15 [emoji14] så kommer til å styre unna desember denne gangen ihvertfall [emoji14] like før han kom på julaften lå med rier gjennom hele dagen!
Oj, ikke akkurat noen rolig feiring da, nei [emoji14]
Dato som er lett å huske, da
Jaa og jula er rett rundt hjørnet og neida, ser egentlig lyst på alle mnd fremover finner noe positivt uansett
Det er bare den usikkerheten for min del nå som jeg aldri har vært gravid som jeg lurer på om det er noe som hindrer det, ikke at det tar tid i seg selv
Det tror jeg og. Men samtidig så gjør det ingenting at ting er litt halvveis den ene julaJeg elsker desember så hadde vært perfekt med termin da[emoji173] men sikkert veldig stress også
Det tror jeg og. Men samtidig så gjør det ingenting at ting er litt halvveis den ene jula
Haha. Huff. Ja. Da blir det ikke gjort heller sikkertNeida, det gjør ingenting. Men ser for meg at jeg blir sittende stille med bekkenløsning mens gubben som ikke liker shopping og pynting må gjøre alt
Hehe heldigvis er han så snill og god så han hadde nok gjort detHaha. Huff. Ja. Da blir det ikke gjort heller sikkert
Lykke til i neste pp Håper ryggen til mannen din er bedre daVel, da fikk jeg besøk av tante rød i dag morges, 2 dager før jeg pleier å få den.. men er vel kroppen som justerer seg etter pilleslutt siden den kommer litt før men regnet med at det ikke kom til å klaffe denne mnd siden ryggen til gubben slo seg vrang uka før og uka jeg hadde EL så da blei det ikke så mye humping:/ så da satser vi på neste runde
Det klør sånn i fingrene etter å teste idag.. Testet igår kveld, og fikk da en svak svak strek (skygge sikkert). Kjenner jeg meg selv rett blir det vel en test ikveld.. Men skal prøve holde meg til imorgen tidlig Da er jeg nok rundt 11 dpo
Spennende!!! Testet selv i dag men den var blenda.Det klør sånn i fingrene etter å teste idag.. Testet igår kveld, og fikk da en svak svak strek (skygge sikkert). Kjenner jeg meg selv rett blir det vel en test ikveld.. Men skal prøve holde meg til imorgen tidlig Da er jeg nok rundt 11 dpo
Spennende!!! Testet selv i dag men den var blenda.
Ca 10dpo, fremdeles tidligHvor mange dpo?
Ca 10dpo, fremdeles tidlig
Det er jo noe der Spennende
Oj, så spennende! Ser strek, og jeg har ikke streksyn
Oi,kikket visst ikke så godt på bildet igår, så spennende :-D