❤IKM uke 5❤ 2017

Jeg fødte 25.12.15 [emoji14] så kommer til å styre unna desember denne gangen ihvertfall [emoji14] like før han kom på julaften :o lå med rier gjennom hele dagen!
Oj, ikke akkurat noen rolig feiring da, nei [emoji14]

Dato som er lett å huske, da ;)

Jaa :) og jula er rett rundt hjørnet og :) neida, ser egentlig lyst på alle mnd fremover:) finner noe positivt uansett :)
Det er bare den usikkerheten for min del nå som jeg aldri har vært gravid som jeg lurer på om det er noe som hindrer det, ikke at det tar tid i seg selv :p

Jeg elsker desember så hadde vært perfekt med termin da❤ men sikkert veldig stress også;)

Vel, da fikk jeg besøk av tante rød i dag morges, 2 dager før jeg pleier å få den.. men er vel kroppen som justerer seg etter pilleslutt siden den kommer litt før:) men regnet med at det ikke kom til å klaffe denne mnd siden ryggen til gubben slo seg vrang uka før og uka jeg hadde EL så da blei det ikke så mye humping:/ så da satser vi på neste runde:)
Lykke til i neste pp :) Håper ryggen til mannen din er bedre da :)

Det klør sånn i fingrene etter å teste idag.. Testet igår kveld, og fikk da en svak svak strek (skygge sikkert). Kjenner jeg meg selv rett blir det vel en test ikveld.. Men skal prøve holde meg til imorgen tidlig ;) Da er jeg nok rundt 11 dpo

Det klør sånn i fingrene etter å teste idag.. Testet igår kveld, og fikk da en svak svak strek (skygge sikkert). Kjenner jeg meg selv rett blir det vel en test ikveld.. Men skal prøve holde meg til imorgen tidlig ;) Da er jeg nok rundt 11 dpo

Gårsdagens etter tørking:

ImageUploadedByBV Forum1485518381.292436.jpg

ImageUploadedByBV Forum1485518388.079262.jpg

Spennende!!! :) Testet selv i dag men den var blenda.

Jeg må bare spør, og vær så snill ikke døm meg for dette, men jeg testet idag (igjen) og jeg ble nesten blenda av hvor hvit den var:-( men ikveld skal jeg på jentekveld, der vi pleier å ha et glass vin sammen med god mat. Det er ikke alle der jeg vil skal vite at vi prøver, så er så usikker på denne vinen. Hva ville dere gjort?kan jeg ta et halvt glass eller noe? :-)

Back
Topp