❤IKM uke 5❤ 2017

Har nå fått håpet om at det har gått veien, selv om det er litt skummelt å tenke på.
Dagens tester er sterkere enn de jeg tok igår, så nå må jeg klare å beherske meg med å ikke ta flere tester idag [emoji12] sa egentlig at jeg skulle vente til mandag før jeg evt tok en digital, men det frister fælt å dra innom å kjøpe idag [emoji6]

6cd8be62a5ddc859549828fcbc624168.jpg

20bbdcba16c47d09f6eef731cf9544fb.jpg

Og en samlet, de 4 øverste er fra igår og de 2 nederste er fra idag og ikke tørket.
025d5272e104444d906d36c7f3ac9a50.jpg

Så koselig<3 Gratulerer!

190408e7312c6d6a36b52d6e918edef1.jpg

Her har alle testene tørket [emoji5]

Tror jeg skal være 10 dpo idag, men kan være kommet lengre, tester ikke etter el, da kroppen gir ganske gode signaler på at det skjer noe.

Har nå fått håpet om at det har gått veien, selv om det er litt skummelt å tenke på.
Dagens tester er sterkere enn de jeg tok igår, så nå må jeg klare å beherske meg med å ikke ta flere tester idag [emoji12] sa egentlig at jeg skulle vente til mandag før jeg evt tok en digital, men det frister fælt å dra innom å kjøpe idag [emoji6]

6cd8be62a5ddc859549828fcbc624168.jpg

20bbdcba16c47d09f6eef731cf9544fb.jpg

Og en samlet, de 4 øverste er fra igår og de 2 nederste er fra idag og ikke tørket.
025d5272e104444d906d36c7f3ac9a50.jpg

Åå! :D jeg hvisker gratulerer!

Jeg lurer på om jeg kanskje skimter en svak strek på dagens test, men får altså ikke tatt noe særlig bilde av den da den er veeeldig svak;-) gleder meg til å teste mer, to tester igjen men flere på vei i posten ;-)

Er det lov med ett liiiite syteinnlegg her elr? Fikk idag vite at ei venninne av meg er gravid.. hun og kjæresten bor ikke sammen og de vurderer derfor abort! [emoji17] Synes det er så trist! De har det bra sammen men bor langt unna hverandre.. hun har ikke brukt prevensjon på en god stund og de har ikke gjort noen ting for å unngå graviditet.. :/ synes det er så trist og håper virkelig at hun velger å beholde [emoji173]

Uff det må være helt forferdelig :( syns det er veldig uansvarlig oppførsel. Får håpe de finner ut at de vil beholde <3

Tror ikke dette har gått veien :(

ImageUploadedByBV Forum1485588160.335667.jpg

11 dpo

Uff det må være helt forferdelig :( syns det er veldig uansvarlig oppførsel. Får håpe de finner ut at de vil beholde <3
Synes det er dumt å være fullstendig klar over at en ikke bruker beskyttelse.. for så å bare dra å fjerne det liksom.. det er jo et liv! Er absolutt ikke mot abort.. men jeg synes det er leit at det blir tatt så lett på.. abort er jo et fantastisk tilbud dersom det har skjedd ett uhell f.eks eller at det dreier seg om voldtekt osv..men skulle egentlig ikke vært lov i sånne tilfeller der man får "kalde føtter" når en står der med to streker liksom. håper sååå de velger å beholde altsåå!

Synes det er dumt å være fullstendig klar over at en ikke bruker beskyttelse.. for så å bare dra å fjerne det liksom.. det er jo et liv! Er absolutt ikke mot abort.. men jeg synes det er leit at det blir tatt så lett på.. abort er jo et fantastisk tilbud dersom det har skjedd ett uhell f.eks eller at det dreier seg om voldtekt osv..men skulle egentlig ikke vært lov i sånne tilfeller der man får "kalde føtter" når en står der med to streker liksom. håper sååå de velger å beholde altsåå!

Helt enig med deg!

Ser mange her bruker FF.. aldri brukt før. Jeg har ladycomp. Ladycompen mener EL fant sted 21.01.. men tempen begynte å stige litt før og jeg hadde veldig ille EL smerter den 19.01 og trodde selv at EL fant sted da. Jeg la derfor inn opplysningene fra denne pp inn i FF for å se..å den mener også at EL fant sted 19.01.. så da er jeg vel 9 dpo idag både ifølge mine egne kalkuleringer og FF sine. Noen som har opplevd samme med Ladycomp? Har brukt den i 6 pp nå men har hatt veldig uregelmessige sykluser
633498803f2b934a9bf733fb6f53c2ed.jpg

Last edited:
Jeg lurer på om jeg kanskje skimter en svak strek på dagens test, men får altså ikke tatt noe særlig bilde av den da den er veeeldig svak;-) gleder meg til å teste mer, to tester igjen men flere på vei i posten ;-)
Spennende :)

Sikkert bare meg som har litt streksyn, men det gjør jo ikke trangen til å teste noe mindre ;-)
Ja når man vet hvor streken skal være så er det ikke enkelt å ikke se en strek. Håper det er en babystrek som blir sterkere og sterkere :)

Litt ny i dette, og kunne sikkert lest meg opp - men spørr dere istedet. Betyr IKM uke 5 at det er uken dere forventer EL og skal "kjøre på"?

Litt ny i dette, og kunne sikkert lest meg opp - men spørr dere istedet. Betyr IKM uke 5 at det er uken dere forventer EL og skal "kjøre på"?
Det er da vi venter TR som vi ikke ønsker. IKM betyr Ikke kommende mens. Så du skal vel kanskje høre til IKM 7? :)

Back
Topp